Ben sim only ervaringen en beoordelingen

Alle ervaringen over de sim only abonnementen van Ben. Alle beoordelingen zijn ingezonden door bezoekers en worden na keuring gepubliceerd. De ervaringen die het meest recent zijn toegevoegd worden bovenaan geplaatst. Door alle beoordelingen van klanten tot je te nemen kan je een objectief beeld krijgen van de producten en diensten van Ben.

Gemiddelde beoordeling:

Gebaseerd op 12 ervaringen
Mijn ervaring plaatsen

Over Ben sim only

Op Ben.nl kan je goedkope sim only abonnementen afsluiten. Het bedrijf is onderdeel van T-mobile. Naast sim only abonnementen kan je er ook losse toestellen aanschaffen. De sim only abonnementen van Ben zijn maandelijks opzegbaar. Je kan ook gebruik maken van het 4G-netwerk. Hoe langer het contract dat je afsluit hoe goedkoper de aanbiedingen worden. Voor bestaande klanten zijn er speciale verlengingsaanbiedingen. Er is ook een app beschikbaar waar je jouw belgedrag en facturen kunt bekijken. Je kan kiezen voor 100, 300 of 1000 belminuten in de maand. Een internetbundel stel je ook zelf samen met het aantal MB dat je denkt te gaan verbruiken. De aansluitkosten bedragen 9,95 euro per afgesloten abonnement. Indien gewenst kan je gratis gebruik maken van nummerbehoud.

Slecht bereik

Ervaring van Pete, toegevoegd op 1 januari 2018

Al meerdere malen aangegeven dat ik slecht te verstaan ben voor anderen . Heb ook nieuw sim kaartje gekregen maar verstaanbaarheid blijft slecht. Sim kaartje ook in diverse andere telefoons geprobeerd maar zonder resultaat. Als laatste 4 G ingeschakeld ook zonder resultaat. Wie weet hier iets op te vinden?

Altijd tevreden

Ervaring van Peter, toegevoegd op 19 mei 2017

Al jaren heb ik een Ben abonnement. Ik heb een goede netwerkdekking en de kosten krijg ik altijd overzichtelijk in een PDF factuur en het valt mij altijd mee.

Wachten

Ervaring van Sjors, toegevoegd op 16 augustus 2016

Toen ik een Sim Only abonemment van Ben bestelde op Belsimpel.nl kreeg ik van Belsimpel mailtjes waarin Belsimpel zich veronschuldigde dat de provider extra tijd nodig heeft om de bestelling te verwerken, het duurde 4 dagen. Mijn nichtje die het bij een andere provider bestelde had de bestelling de volgende dag al vroeg in huis!

mobiel internet

Ervaring van Peter, toegevoegd op 27 juni 2016

Als Ben belooft om de internetgebruik in het buitenland te gebruiken uit je bundel,en er worden daarna toch kosten gerekend vind ik dat op z'n zacht gezegd misleidend,terwijl ik aan het einde van de maand veel data kwijt ben wat ik niet gebruik.

Goed

Ervaring van Ali, toegevoegd op 9 september 2015

Ik heb dus de 1 maand abonnement besteld zonder nummerbehoud alles is netjes geregeld betaling etc. Mijn abonnement is gelijk na 24 uur geactiveerd de simkaart kwam wel 2 dagen daarna maar dat lag aan de postnl voor de rest krijg ik netjes antwoord op mijn vragen op Facebook en ze helpen mij ook netjes.

goede abbonementen, slechte klantenservice

Ervaring van leonie, toegevoegd op 22 juni 2015

Zolang je geen problemen hebt een prima goedkope provider. Bereik is prima, alleen in mijn woonplaats wat minder, maar dat is met alle providers zo. Maar als je problemen krijgt zijn de wachttijden van de klantenservice erg lang, ong 40 min minimaal. Via twitter wel reactie, alleen komen ze de beloftes niet goed na of wordt het probleem niet opgelost. Zo heb ik 3 weken gewacht om mijn nieuwe telefoon en mijn man is al 3 weken aan het wachten op een reactie van de reparatie terwijl de telefoon nog niet eens opgestuurd is.

Opzeggen niet mogelijk

Ervaring van Andre, toegevoegd op 7 april 2015

1 Ben berekent onterecht internet kosten terwijl je geen bundel hebt. 2 Als je als vaste klant wil mee doen aan een actie dan wordt je niet serieus genomen. 3 Ben opzeggen is een drama, de nieuwe provider krijgt te horen dat het simnummer niet juist is, dit nummer is door Ben zelf in mijn pers. login geplaatst, hoezo niet juist. 4 Ben bellen is ook een drama, wachttijden van 20 min is normaal. Het fatsoenlijk zijn als Ben dan zelf terug belt maar dat is niet mogelijk. 5 Ben mailen kan niet, kan alleen via Facebook of Twitter.

Geweldig!!!!!

Ervaring van Sofia, toegevoegd op 31 maart 2015

Ik heb een abonnement bij ben voor mij dochtertje aangesloten, nu 5 maanden later nog nooit heb ik zelf ergens een abonnement aansluiting zonder toestanden en ellende gehad. Helaas ik zelf kan niet bij Ben omdat ze geen recente telefoon toestellen hebben. Ben is een aanranding voor kinderen en jongeren

Aanrader

Ervaring van Mathijs G., toegevoegd op 7 september 2014

Bel al jaren via sim only, koop een los toestel samen met sim only ben je goedkoper uit dan abonnementen met toestel. Ook voor de nieuwste iphone mensen.

Super bedrijf

Ervaring van Jos Mulders, toegevoegd op 11 april 2014

Was onlangs jarig en kreeg een verjaardagscadeau van Ben, namelijk 15 minuten gratis bellen. Nog nooit eerder gehad van een telecom provider, ga zo door zou ik zeggen! Was een leuke verassing.

Overstap snel geregeld

Ervaring van Leyla, toegevoegd op 7 januari 2014

De overstap was binnen 1 week geregeld en oude contract opgezegd door Ben.nl Alles wordt per mail verstuurd en je krijgt bericht als je nieuwe abonnement ingaat en de oude is opgezegd.

Kan niet bellen in het buitenland

Ervaring van C.A.M van Vliet, toegevoegd op 24 oktober 2013

Was laatst in Oostenrijk en moest een telefoontje plegen maar het lukte niet. Als je op vakantie gaat check dan of je kan bellen.

» Ben sim only review

Mijn ervaring plaatsen