Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) Ervaringen en Beoordelingen

Lees onafhankelijke ervaringen en beoordelingen over de Nederlandse Energie Maatschappij. Alle NLE ervaringen en reviews worden gesorteerd op datum van schrijven. Zelf kan je ook jouw mening gever over de service en dienstverlening van NLE.

Mijn ervaring plaatsen

Over Nederlandse Energie Maatschappij (NLE)

De onafhankelijke Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) probeert de concurrentie net een stapje voor te zijn als het om scherpe prijzen en service gaat. Sinds 2005 timmeren zij hard aan de weg om de energieprijzen laag en de service hoog te houden.
NLE staat voor Nederland Energie. Hun missie is het openbreken van de Nederlandse energiemarkt, en de consument een vrije keuze van energie leverancier bieden.
Hun aanbod bestaat uit Europese energie uit waterkracht centrales en windmolens, en je kunt zelfs kiezen voor 100% Nederlandse windenergie.
Wie nog een stapje verder wil, kiest voor zonnepanelen. Je produceert daarmee je eigen 100% duurzame stroom, en daardoor daalt je energie nota. De NLE levert in samenwerking met OHS scherp geprijsde zonnepanelen van goede kwaliteit.
Ook voor aardgas kun je bij de NLE terecht.
Het energieke team van de NLE investeert in de toekomst door productinnovatie. Hun jongste telg is een "slimme" thermostaat, genaamd Anna, die zich aanpast aan jouw leefstijl door in contact te staan met je smartphone.
Nieuwsgierig geworden? Kijk voor meer informatie op: www.nle.nl

Top service

Ervaring van MsG, toegevoegd op 13 februari 2017

Overgestapt naar NLEx, duurde even. Was in het begin wel huiverig, door allerlei negatieve beoordelingen. Maar welke aanbieder heeft dat tegenwoordig nou niet. Daarom de reden dat ik deze positieve ervaring wil delen, het hoeft niet altijd verkeerd te gaan. Besteld, na 3 weken werd het geleverd. Had geen installatiemonteur, geen spijt van gehad. Alles was makkelijk aan te sluiten, netjes alles in de doos was bijgesloten. Per week een mail met de voortgang van het abonnement. Alles bij elkaar: super blij mee! Ze gaven aan in de mail een week voor de ingangsdatum van het abonnement, dat het op de datum zelf nog enkele uren kon duren voordat alles het deed. *Internet, TV. Maar bij installatie deed alles het al meteen prima bij ons! Blij dat we zijn overgestapt, makkelijke installatie, en de prijs is natuurlijk mooi meegenomen!

super!!!!!!!!

Ervaring van Egidius, toegevoegd op 5 februari 2017

Overgestapt van Ziggo naar NLe en dit had ik eerder moeten doen! Werd stap voor stap op de hoogte gehouden tijdens het omschakelen met leuke e-mails. De monteur was kundig en geduldig en liet geen rommel achter. Hij gaf me veel informatie over werking afstandbediening enz. Deze man is trots op zijn werk! Ben nog dagelijks blij met de overstap en als de NLe tv-reclame langs komt dan denk ik :,"zo is het maar net". Dank NLe !!!

energie is goed

Ervaring van G.Schuurman, toegevoegd op 22 januari 2017

Een jaar geleden overgestapt van Essent naar NLE. Mijn maandbedrag mocht naar beneden, wat ik heb gedaan. De overstap ging geruisloos maar ik had mijn twijfels. Alles verliep in dat jaar zoals tevoren. Alleen..aan het eind van het jaar ruim 400 euro terug!! Dat was een aangename verrassing. Nu twijfel ik over het all-in-one aanbod. Ik wacht de gebruikerservaringen af.

zeer positief

Ervaring van TJ D, toegevoegd op 22 maart 2016

Wij hebben 2 aansluitadressen in 2 verschillende steden en ik wil graag mijn goede ervaringen met NLE met jullie delen. Je leest nml meestal alleen de negatieve ervaringen. De klantenservice is goed bereikbaar. Er wordt snel opgenomen, de medewerkers zijn goed ge�¯nformeerd, assertief, klantgericht en klantvriendelijk. Kortom een aanrader.

NLE omslachtig en niet service gericht

Ervaring van W, toegevoegd op 3 juni 2015

Nog nooit zo'n omslachtig bedrijf meegemaakt. Alles wat er te regelen valt wordt bij de klant zelf neer gelegd. Heel vermoeiend en niet van deze tijd. In mijn ogen moet de service 100% klantgericht zijn en van volledig al het gemak bieden. Prijs is daarin minder belangrijk voor mij.

Had eerder over moeten stappen

Ervaring van Evelien, toegevoegd op 3 augustus 2014

Nederlandse Energiemaatschappij is veel goedkoper. Had veel eerder over moeten stappen. Via internet alles geregeld, ze hebben de oude aanbieder opgezegd en de nieuwe aansluiting geregeld. Mooi elke zomer een weekje gratis naar Spanje :D

Irritante verkoper aan de deur

Ervaring van Yvon, toegevoegd op 20 mei 2014

Ik heb energie en nee ik wil niet overstappen. Stop eens met die irritante verkopers aan de deur.

Goedkope energie

Ervaring van Vivien, toegevoegd op 28 januari 2014

Had me ingeschreven bij een online energie veiling. NLE bleek de goedkoopste, dus gelijk overgestapt. Scheelt me mooi 43 euro per maand!

Administratief een bende

Ervaring van Tonia, toegevoegd op 18 september 2013

Was overgestapt via een goede actie. Prijs bleek toch te mooi om waar te zijn. Vele telefoontjes verder heeft Nuon me gelukkig aangeboden om de boete te betalen om over te stappen. Nu van alle ellende af en tevreden klant bij Nuon.

» Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) Review

Mijn ervaring plaatsen