BCC.nl ervaringen en beoordelingen

Het assortiment van BCC verschilt van apparatuur voor persoonlijke verzorging tot televisies en geluidsinstallaties. Om het klanten gemakkelijk te maken bieden ze de producten ook online aan. BCC heeft immers ook vele fysieke winkels. Het is raadzaam om eerst beoordelingen en ervaringen van andere mensen door te nemen voordat je een artikel bij BCC gaat kopen.

Mijn ervaring plaatsen

Over BCC.nl

Al meerdere malen heb ik via de webshop van BCC mijn elektronica besteld. Mijn laatste aankoop was een stofzuiger van het merk Philips. Een bewuste aankoop na het lezen en horen van positieve ervaringen. Na even goed gezocht te hebben kwam ik bij BCC uit, daar was hij het goedkoopst. Ik heb ervoor gekozen om hem op te halen in de winkel, en binnen een uur kreeg ik per mail een bevestiging dat hij klaar staat om opgehaald te worden. Ik vind dit persoonlijk erg handig. Op deze manier kun je rustig op je gemak thuis alles bekijken en diezelfde dag nog ophalen van de winkel, mits op voorraad. Uiteraard kun je het ook laten bezorgen. Mijn ervaring met BCC is erg fijn, ik ben altijd goed geholpen met mijn andere (eerdere) aankopen i.v.m. garantie. Bij BCC kun je naast huishoudelijke artikelen ook terecht voor keukenapparatuur, televisies, computers, camera's enzovoort. Doordat zij een ruim aanbod hebben aan apparatuur van verschillende merken voor de beste prijs, val ik steeds terug bij BCC. En nog fijner is dat je online kunt shoppen.

Slechte bezorging/partner

Ervaring van Pia, toegevoegd op 7 juni 2017

Bestellen en betalen gaat supermakkelijk op de website. Je kan zelfs aangeven op welke dag je het pakket wil ontvangen. Heel fijn. Maar helaas is bezorgpartner DHL heel slecht, die komen gewoon niet op de dag dat je hebt geselecteerd. Ik weet dat ze niet zijn geweest, omdat er niet eens een briefje in de bus lag én ze hebben niet aangebeld. Twee dagen later komen ze wel langs en ligt er een briefje in de bus. Al met al slechte ervaring. Ik laat het pakket terugsturen en het geld terugstorten. Ik heb bij concurrent nu het product besteld en reeds een dag later ontvangen.

slechte afhandeling schade

Ervaring van Pieter Baas, toegevoegd op 27 mei 2017

Geen plaatsing slechte review.

Ervaring van Chantal, toegevoegd op 14 juli 2016

De service bij BCC is goed maar ik heb een negatieve reviews geplaatst ivm een slechte ervaring van een vaatwasser en dan wordt diegene review niet geplaatst. Conclusie: service is goed maar neem de reviews niet al te serieus!

Niet kopen daar, kan beter en goedkoper!

Ervaring van Bart, toegevoegd op 29 juni 2016

Na op internet gezocht te hebben welke tv we wilde hebben de prijzen gaan vergelijken. Tv bleek bij bcc duurder dan de lokale winkel hier in de wijk, echter geeft bcc er een gratis soundbar bij. Voor de soundbaraktie is de enige voorwaarde bij geselecteerde tv's waar onze keus ook onder viel. Niets niet in combinatie met andere acties etc. Contactformulier van bcc ingevuld, ge-appt en gebeld. Zit de soundbar er ook bij als ik gebruikmaak van de laagste prijs garantie? "Ja meneer" verzekerde Patrick van de klantenservice me telefonisch, "deze zit er altijd bij". De prijs kon hij niet bepalen, logisch want hij weet niet hoe of wat hier in arnhem. Moesten we voor naar de winkel. Zo gezegd zo gegaan. In de winkel aangekomen ons verhaal bekend. We kregen een bakje koffie en het verzoek even te wachten, ze moesten het hoofdkantoor bellen. So far so good. Na ruim een kwartier werd ons meegedeeld dat we de tv konden meenemen voor een prijs die een kleine �50,- hoger lag dan die van de lokale winkelier.... Zonder soundbar...! Eerst werd als reden opgegeven dat de lokale winkelier, die ook een webshop heeft, niet bij de bedrijven stond in het lijstje van internetaanbieders waarmee ze met de prijs meegaan. Gezwets! Eis bij fysieke winkel is enkel binnen 20km van het filiaal en nieuw in verpakking. Gevraagd naar de bedrijfsleider (S. Molenaar) die een heel betoog begon te houden over dat de lokale winkelier een cashback-actie heeft en bij bcc meteen �50 teveel betaald mocht worden, de soundbar hun ook geld kost etc etc. Sorry bcc, maar ik maak jullie acties en voorwaarden niet! Frappant is dat als ik de normale hoge bcc winkelprijs neem en daar de winkelprijs van de soundbar aftrek ik minder betaal als waarmee dhr. Molenaar kwam. Eea werd gebracht als erg genereus; hij had zijn best moeten doen voor deze prijs...nee zelfs iemand van de inkoop uit een meeting moeten halen... Zozo... resume: waardeloos van bcc, laagsteprijs garantie is een wassen neus, acties worden aangepast in hun voordeel waar je bij staat en alles wordt overgoten met een door dhr molenaar bereidt sausje van "kijk eens wat ik allemaal voor u geregeld hebt" Wij kwamen geregeld bij bcc, nieuwe vriezer, keukenmachine, buren meegenomen een tv kopen want bcc is zo fijn... Hoe kan je je imago zo snel tenietdoen...? voor bcc 10 andere firma's die wel gewoon hun akties handhaven! Waardeloos bedrijf!

Super service

Ervaring van Saskia, toegevoegd op 15 juni 2016

Echt waar kom altijd in sittard bij de bcc super toffe gaste lopen daar

Veel problemen keurige oplossingen

Ervaring van Charlie Teeuwen, toegevoegd op 15 april 2016

Niet vaak gebeurd het dat ik bij problemen met een product zo goed geholpen word als bij de BCC. Dit is nu al de 2e keer dat zij helemaal niet moeilijk doen en een ondeugdelijk product ruilen tegen een ander merk, alleen dit keer gaat het om een heel wat duurder product, namelijk een TV. Ik had bijna 2 weken geleden bij de BCC een Philips 50" 4k LED TV gekocht met een handige beugel om hem aan de muur te bevestigen. Echter bleek dat de tv telkens niet uit standby wilde komen en alleen aan ging als ik de stekker uit het toestel haalde en er weer in deed. Hiervoor heb ik natuurlijk de BCC gebeld om aan te geven dat mijn toestel niet in orde is, hun oplossing "we komen hem omruilen voor een nieuwe" alles keurig netjes binnen 2 dagen opgelost. Ik hoefde niet eens naar de winkel! Mijn vorige tv was ook een Philips en die heeft het altijd goed gedaan, wat de reden was dat ik nu zonder twijfel weer een Philips heb gekocht. Helaas heeft Philips schijnbaar besloten om troep te gaan verkopen, want de volgende tv had een witte pixel waarop ik vrijwel direct de BCC gebeld heb die mij gelijk weer een nieuwe tv heeft gestuurd, geen enkel probleem... zelfs bij een dode pixel ruilen ze hem meteen weer om! en alweer binnen 2 dagen! wat een topservice! Maar troep blijft natuurlijk troep... dus mijn derde tv heeft ook problemen, ook weer met aan en uit, alleen deze valt gewoon uit terwijl ik een film aan het kijken ben en gaat pas aan na meerdere malen de stekker eruit en erin te doen. Ook ontdek ik nu dat de Nintendo Wii niet goed functioneert zonder scart->hdmi converter op de televisie omdat Philips de gamemode voor de SCART uit heeft gezet in de software waardoor er een enorme input lag op het beeld zit en geen enkel spel te spelen is. Nu is dit niet het grootste probleem want zon converter heb ik gelukkig maar bij een tv van deze prijs verwacht ik toch wel dat ik mijn wii kan aansluiten zonder verdere problemen! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat dit voor sommige mensen een ontzettend vervelende ontdekking moet zijn! Aangezien dit voor elke console geld die over de SCART gaat... De BCC komt wederom met een geweldige oplossing: Ik kan de TV ruilen voor een andere TV ik heb gekozen voor een LG in de hoop dat ik daar minder drama mee ga krijgen, wederom komen ze morgen (weer binnen 2 dagen) de televisie vervangen. Ik ben echt ontzettend blij dat ik mijn TV bij de BCC gekocht heb en niet ergens anders, want ik ben bang dat ik ergens anders nooit zo goed geholpen was geweest! Hoewel het een enorm vervelende ervaring is natuurlijk om 3x een defecte tv te krijgen kan ik hiervan de schuld niet bij de BCC leggen hun oplossingen en klantvriendelijkheid staan echt op 1, de volgende keer dat ik een dure aankoop doe ga ik dan ook eerst kijken of de BCC heeft wat ik zoek!

Prettige hulp

Ervaring van Fam. De Wilde, toegevoegd op 14 maart 2016

Zaterdag deskundig en gepassioneerd geholpen door Ã?â€' Yasar in Hilversum

Slechte service

Ervaring van Bart, toegevoegd op 23 oktober 2015

Bij levering van een nieuwe droger konden / wilden ze de oude droger niet meenemen omdat wij als eerste geleverd zouden krijgen. Na 4 dagen staat ie er nog steeds en nog niets gehoord. Na een belletje (betaald)krijg ik de mededeling dat ze een nieuwe order aan willen maken en dat het dan nog dagen gaat duren. SLECHT.

Ervaring van Gerard, toegevoegd op 24 juni 2015

Goed prijsbeleid, en belangrijkste, medewerkers weten echt waar ze over praten, veel beter dan bij mediamarkt waar alleen maar jongeren staan.

Geweldige service

Ervaring van Tjerk Tuinstra, toegevoegd op 20 mei 2015

Vandaag wederom kennis gemaakt met de geweldige service van BCC Hengelo. Defecte printer werd tussen het kassawerk door medewerker ter plaatse gerepareerd! Eerdere ervaringen met reparaties ook prima, nooit gezeur of gedoe, maar dit sloeg alles. BCC, bedankt!

nog steeds geen geld retour!

Ervaring van hodde, toegevoegd op 3 april 2015

Op 30/3/2015 TV gekocht van Philips. De geluidskaart was defect. Tevens kocht ik een maat TV die iets te krap was en wilde een nieuwe van een maatje groter. Dat was mogelijk maar ik moest eerst de nieuwe kopen en zou als de nieuwe gebracht wordt en de oude teruggenomen wordt pas mijn aankoopbedrag van de eerste TV terugkrijgen. Ja je raad het al, ik ben al een paar dagen aan het wachten. Ik heb al drie maal gebeld en kom dan bij een call centre uit die me doorverbindt. Na twee maal meer als 20 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik drie emails gestuurd. Je raad het al. Nog steeds geen respons gekregen. Het gaat om 1200 euro verdorie.

Mooie wasmachine

Ervaring van Mitch, toegevoegd op 18 december 2013

Na 18 jaar had mijn oude wasmachine het begeven, een nieuwe besteld bij BCC, netjes op tijd afglevert en aangesloten door supervriendelijke mannen.

Niet altijd het goedkoopst

Ervaring van Bianca, toegevoegd op 30 november 2013

Ze zeggen altijd het goedkoopst maar klopt niet altijd

Goed advies

Ervaring van Enzo, toegevoegd op 17 september 2013

Ik kwam voor een tv de winkel in, ik had er eentje in gedachte maar de medewerker adviseerde mij op een goedkoper model.Dat gebeurt niet in veel winkels, klant is koning dus goede service BCC

» BCC.nl Review

Mijn ervaring plaatsen