Beschuitje.nl ervaringen en beoordelingen

Wil je eens iets anders dan je dagelijkse ontbijt of lunch? Op Beschuitje.nl kun je een bestelling plaatsen zodat het door jou samengestelde ontbijt of lunch bij je thuis of op je werk afgeleverd wordt. Beschuitje.nl heeft door het hele land vestigingen. Hierdoor kunnen ze een ontbijt of lunch door het hele land bezorgen. Mensen die twijfelen over de kwaliteit van bijvoorbeeld het ontbijt, kunnen hier de ervaringen en beoordelingen van de klanten van Beschuitje.nl lezen.

Mijn ervaring plaatsen

Over Beschuitje.nl

Beschuitje.nl is een onafhankelijke website die picknickmanden, ontbijtmenu's en lunchmenu's aanbiedt. Klanten kunnen kiezen uit een groot en gevarieerd aanbod en de bestelde waren worden dan bij de klant thuis of op het werk geleverd. Beschuitje.nl heeft vestigingen door het hele land en heeft dan ook een zeer grote dekking. Bestellingen kunnen op de website worden gedaan maar ook telefonisch worden doorgegeven.

De site is opgedeeld in duidelijk categorieën en is makkelijk navigeerbaar. Er is ook een gedeelte met aanbiedingen en verrassingspakketten. Beschuitje.nl biedt pakketten aan voor bijzondere gelegenheden zoals Valentijnsdag, Vaderdag, Moederdag en Pasen. De bezorgkosten verschillen per locatie, bezorging in Rotterdam en Maastricht is bijvoorbeeld gratis. Voor bezorging in Emmen wordt er echter maar liefst 84 euro gerekend. De bezorgkosten hangen af van de nabijheid van de dichtstbijzijnde vestiging. Het is dus heel belangrijk om voor bestelling de bezorgkosten te controleren via de tool op de website, dit is een kwestie van de woonplaats intikken.

Betaling kan via de gewone kanalen zoals iDeal en creditcard. Ook accepteert beschuitje.nl VVV-bonnen en de nationale ontbijtbon.

super!!

Ervaring van neeltje, toegevoegd op 30 april 2020

heerlijk ontbijt voor 2 personen geregeld. helemaal top. veel keus in broodjes en broodbeleg. verse jus en een eitje. prachtig op tijd afgeleverd. helemaal top!!

Betaald nooit geleverd

Ervaring van Marion , toegevoegd op 5 april 2018

Onlangs een bestelling gedaan voor een verjaardagsontbijt incl. boeket bloemen. Totaal heb ik €57,45 hiervoor betaald. Helaas is dit nooit bezorgd. Ik heb vele pogingen gedaan om contact op te nemen met beschuitje.nl maar helaas. Telefonische niet bereikbaar, via de chat geen reactie, ingesproken berichten wordt niet op gereageerd en ook mijn e-mails worden niet beantwoord. Erg vervelend dit het had een leuke verrassing moeten zijn.

Nooit een ontbijtje bezorgd maar wel betaald!!

Ervaring van Kim ligtenberg, toegevoegd op 2 januari 2018

Om mijn ouders te verassen omdat ze 40 jaar waren getrouwd een ontbijtje besteld. Meerdere malen nog achteraan gemaild maar geen reactie! Het bedrijf is slecht te bereiken en de mensen die er werken zijn niet vriendelijk. Uiteindelijk geen ontbijt bezorgd gekregen en verassing verpest! Met veel pijn en moeite vandaag het geld dan terug gestort gekregen! TOTAAL GEEN EXCUSES GEMAAKT! Fouten worden gemaakt maar de manier waarop wij behandeld zijn is echt onfatsoenlijk in onze ogen!

Beschuitje.nl = Droogbroodje.nl !!!

Ervaring van Louise, toegevoegd op 14 december 2017

Afgelopen weekend ontbijt besteld om een gezin te verrassen, bevestiging ontvangen, maar.... ER IS NIETS BEZORGD, GEEN BERICHT, GEEN ANTWOORD OP 3 EMAILS, GEEN TELEFOONTJE, NIETS!! Er is op geen enkele manier contact te krijgen met beschuitje.nl, ook niet met chat Niels van Beschuitje.nl WAARDELOOS BEDRIJF! Bestaat het wel?? ZO SLECHT, ZO ONFATSOENLIJK OM GEEN ANTWOORD TE GEVEN!! BESTEL NOOIT BIJ DIT BEDRIJF!! Gelukkig heb ik niet van te voren betaald. Kritische review wordt niet geplaatst op beschuitje.nl! Echt slecht. Wat laten jullie je kennen!

Wat is Beschuitje.nl slordig en lomp!

Ervaring van ALMG, toegevoegd op 1 november 2017

Onze nicht Jessica was uitbehandeld nadat bij haar voor de vierde keer leukemie was geconstateerd. Op 25 oktober zou zij gaan trouwen. We piekerden ons suf en hoopten dat een verzorgd ontbijt, misschien een leuk idee was. Via internet kwam ik uit bij Beschuitje.nl. Via de chat was mij helder geworden dat we een vast bezorgmoment konden vastleggen. De bruid vond het een heel lief cadeau en wilde het ontbijt graag de dag na haar huwelijk om 10.30 uur in ontvangst nemen. Ik bestelde op 18 oktober een luxe ontbijt en refereerde aan een chat met ene ‘Niels’ van Beschuitje dat het ontbijt gegarandeerd op 26 oktober om 10.30 uur bezorgd zou worden. Ik betaalde (gelukkig) met creditcard. ‘So far, so good’. Maar toen begon het. In plaats van gebruikelijk bij een webshop dat je direct na betaling een bevestiging ontvangt bleef deze te lang uit. Dat meldde ik om 15.44 uur. Kreeg vervolgens via de chat te horen dat bevestigingen bij creditcard betaling iets langer duren, maar dat ‘Niels van Beschuitje’ hem al zag staan. Eerst om 18.56 uur ontving ik de schriftelijke bevestiging. Helaas had ik bij mijn bestelling een verkeerd (oud) adres opgegeven. Direct na constatering heb ik op 19 oktober direct melding gemaakt dat het adres veranderd moest worden in het juiste. Het was moeilijk om via de chat een bevestiging te krijgen. Op mijn verzoek mij per e-mail de wijziging te bevestigen werd niet ingegaan. Bij een nieuwe chatsessie werd mij bevestigd dat op 26 oktober 2017 om 10.30 uur op het juiste (nieuwe) adres zou worden bezorgd. Echter op 26 oktober werd er helemaal geen ontbijt bezorgd. Ik schreef de ontbijtservice per e-mail: ‘Jullie hebben heel wat uit te leggen. Jullie hebben de bestelling vandaag NIET zoals afgesproken om 10.30 uur bezorgd. Sterker nog, jullie hebben helemaal, NIET bezorgd. In ieder geval niet op het gewijzigde adres! Hierover is het laatste woord nog niet gezegd. Ik ben maandag weer terug in Nederland. Voor die tijd verwacht ik van jullie een uitgebreide verklaring en een uitzonderlijk gaaf voorstel hoe u denkt dit op te gaan lossen. U kunt het bruidspaar in ieder geval al niet meer het eerste ontbijt als echtpaar bezorgen. Zeer kwalijk!!!! De volgende dag kwam de reactie van de ‘klantenservice van Beschuitje.nl’. Met dat antwoord kwam de aap uit de mouw. Het ontbijt was ondanks mijn wijziging en door Beschuitje.nl via de chat bevestigde gewijzigde afleveradres toch op het eerder opgegeven onjuiste adres bezorgd. Op maandag 30 oktober moest ik hen mailen: ‘…Schreef ik vorige keer nog: ‘U kunt het bruidspaar in ieder geval al niet meer het eerste ontbijt als echtpaar bezorgen’ nu kan ik u mededelen dat u het bruidspaar al helemaal geen ontbijt meer kunt bezorgen. De bruid is namelijk gisteren overleden. Als u uw zaakjes voor elkaar had gehad, had zij de dag na haar huwelijk nog ergens van kunnen (na)genieten. Zelfs dat heeft u met uw blunder haar dus ook ontnomen en daar is zeker het laatste woord nog niet over gezegd. Bovendien merk ik op dat het bijzonder klantonvriendelijk is dat u alleen telefonisch op een duur betaalnummer bereikbaar bent. Ik ben zo beschaafd u nogmaals in de gelegenheid te stellen met een gepaste reactie en voorstel te komen en verwacht vandaag nog omwille van de dossiervorming een schriftelijke reactie van u en dat mag per mail! Onvoorstelbaar en onbegrijpelijk dat, nadat Beschuitje.nl kennis had genomen van het overlijden van de bruid zij per mail reageren met: Beste meneer x, Hartelijk dank voor uw mail. Heeft u voor mij de email waarop de wijziging is doorgevoerd? Ik kan deze namelijk nergens terug vinden, en dit is volgens onze algemene voorwaarden noodzakelijk (https://www.Beschuitje.nl/page/voorwaarden/). Ondanks het door mij op 19 oktober gedane verzoek de wijziging per e-mail te bevestigen, hetgeen deze organisatie dus heeft nagelaten, vroegen zij mij nu om die mail. Het wordt nog merkwaardiger dat zij zich vervolgens, gespeend van enig inlevingsvermogen, lomp gaan opstellen zonder ook maar enig begin van excuses te maken, verwijzend naar algemene voorwaarden. Mijn boosheid nam steeds verder toe en ik maakte kenbaar dat beschuitje.nl met een passende oplossing kon komen en de zaak nog binnenskamers kon houden. Beschuitje.nl durfde zelfs met een dreigement te komen als ik de kwestie in de openbaarheid zou brengen: ‘… Ik wil best uw aankoopbedrag retourneren, maar daarbij stel ik een eis. Mocht ik ergens op internet of in de media iets lezen over deze kwestie, dan klaag ik u aan voor smaad en of laster. Bent u het niet eens met mijn voorstel dan verzoek ik u zich te wenden tot een klachtencommissie danwel een geschillen commissie te benaderen. Met vriendelijke groeten,’ Gelukkig had ik dus betaald met mijn creditcard. Inmiddels heb van de ING-bank de betaling al weer terug ontvangen. Aanklagen voor smaad en laster? Die lomperiken van Beschuitje.nl, gespeend van enig inlevingsvermogen, doen hun best maar!

Super

Ervaring van Liesje, toegevoegd op 14 september 2017

Alles was super goed

Bestelling NIET geleverd

Ervaring van Andy Veen , toegevoegd op 17 juli 2017

Voor onze verloving een champagne ontbijt besteld. Levering zou plaatsvinden tussen 9:30 en 10:30. Het is inmiddels al bijna 13:00 en nog steeds GEEN ontbijt gehad. Ook geen reactie via telefoon of Facebook. Ook op het ingesproken bericht nog geen reactie. Zwaar teleurgesteld in deze "service". We zullen nog eens van jullie dienst gebruik maken. NOT!!!!! Gewoonweg schandalig. Fouten kunnen gemaakt worden en in overleg kan er een oplossing gevonden worden. Ik zal jullie dan ook zeker bij niemand aanbevelen. Graag zo snel mogelijk mijn geld terug storten . Krijg de indruk dat ik met een stelletje oplichters te maken heb.

GEWELDIG moederdag kado

Ervaring van fred, toegevoegd op 11 mei 2015

kwam keurig op tijd alles op een luxe dienblad die we mochten houden. Mijn schoonmoeder was turks en ik was vergeten dat te vermelden. Maar werd gebeld of er wel ham bij mocht. super attent en oplettend. beschuitje bedankt

leuk maar prijzig

Ervaring van Marcia, toegevoegd op 4 augustus 2014

Voor mijn man en dochter een ontbijt besteld, jammer dat het zo duur is anders zou ik het vaker doen, wij moeten helaas rond komen van een uitkering.

lekker ontbijtje hoor

Ervaring van Laura, toegevoegd op 27 april 2014

Het kwam precies op de afgesproken tijd, alles was lekker vers en de broodjes waren zelfs nog warmt. Echt een aanrader voor een romantische verrassing.

» Beschuitje.nl Review

Mijn ervaring plaatsen