Caiway ervaringen en beoordelingen

Bekijk ervaringen en reviews over Caiway en lees wat andere mensen van deze aanbieder vinden van glasvezel, internet, telefonie en televisie.

Mijn ervaring plaatsen

Over Caiway NL

Bij Caiway kan je voordelig glasvezel internet afnemen. Glasvezel staat bekend om haar hoge internetsnelheden. Wil je weten of Caiway beschikbaar is in jouw gemeenten, doe dan de postcodecheck. Ook als jij alleen op zoek bent naar een voordelig internet of televisie abonnement kan je slagen bij dit bedrijf. Wil je weten of er op dit moment een storing aan de gang is check dan de speciale storingenpagina of neem contact op met de klantenservice. Met alles in 1 glas kan je razendscherp tv kijken. Ook tv kijken op je tablet, laptop of smartphone behoort tot de mogelijkheden. Naast de reguliere zenders kan je ook een abonnement nemen op onder meer HBO en Fox Sports of Film1. Caiway bestaat al sinds 1981 en is onder meer beschikbaar in het Westland, Aalsmeer, Gouda en een groot gedeelte van Twente.

Slecht

Ervaring van Brigitte , toegevoegd op 29 oktober 2020

Enorm veel storingen. Helaas de enige provider met beter internet.

Storing na storing

Ervaring van Zwinkels, toegevoegd op 13 oktober 2019

Nu 3 maanden caiway maar zeer regelmatig storing. Ben er helemaal klaar mee. Zij hebben monopolie op glasvezel maar is echt slecht. Als het werk is het internet inderdaad prima. Tv kastje moet ook bijna dagelijks opnieuw opstarten. Echt spijt van mijn overstap

Ervaring van jeroen paulyus, toegevoegd op 18 juli 2019

slecht wifi signaal

Ervaring van Ton van Manen, toegevoegd op 16 juli 2019

De router is niet in staat om het hele huis te bereiken. Ik heb zelf een Wifi versterker moeten bijschakelen.

Super geholpen.

Ervaring van J Groenenberg, toegevoegd op 15 mei 2019

Maandag 6 mei naar Caiway Naaldwijk geweest. Internet/bellen besteld. Aan de balie door dame netjes geholpen. Na paar dagen pakket al binnen. Maandag 13 mei heeft monteur modem geïnstalleerd. En na 1 dag weer mijn eigen nummer terug. Ook die dag nog contact via klantenservice (chatten) gehad. Uitstekend geholpen. ???? Was al 6 jaar abonnee met TV, nooit problemen gehad. En hopen dat het in de toekomst zo blijft.

WAARDELOOS EN NIET BEHULPZAAM

Ervaring van j, toegevoegd op 22 december 2018

Diverse keren gevraagd of de EPG hersteld kan worden, maar steeds het antwoord dat ik de stekker er uit moet trekken en opnieuw moet opstarten. Dat is 1 malig geen probleem maar na een half jaar klagen en stekker er uit trekken en opstarten kom je niet meer toe aan rustig TV kijken. Ook via facbook geklaagd helpt niet fotos van het beeldscherm op gestuurd , konden ze niet zien klacht wordt door verschillende mensen behandelt, nou ja bekeken en dan kan de volgende de opgestuurde bestanden niet bekijken . Klagen helpt niet ik ga als het kan naar een andere provider nu heeft Caiway de rechten voor glas vezel dus ik kan niet overstappen. Besef dit als je kiest voor Caiway.

Uitstekend snel internet en beeld

Ervaring van A de Vos, toegevoegd op 26 oktober 2018

Ik heb nu 7 jaar Caiway glasvezel. Het internet van Caiway is razendsnel en heb zelden een storing. Ik zit altijd boven de beloofde snelheid met internet. De beeldkwaliteit van Caiway televisie is ook erg goed. We zou Caiway wat meer zenders uit het pluspakket mogen opwaarderen naar HD kwaliteit.

Uitstekend snel internet en beeld

Ervaring van A de Vos, toegevoegd op 26 oktober 2018

Ik heb nu 7 jaar Caiway glasvezel. Het internet van Caiway is razendsnel en heb zelden een storing. Ik zit altijd boven de beloofde snelheid met internet. De beeldkwaliteit van Caiway televisie is ook erg goed. We zou Caiway wat meer zenders uit het pluspakket mogen opwaarderen naar HD kwaliteit.

Moeilijk begin

Ervaring van E.Zwijnenberg, toegevoegd op 16 juni 2017

Had een glasvezel pakket besteld en voor eigen montage gekozen.Voor vrijgave moest ik de modem verbinden met pc of laptop.Kreeg geen toegang met de laptop en heb geen pc.Na veel heen en weer gebel met de Caiway ondersteuning tot in de bios van de laptop gegaan maar zonder resultaat.Uiteindelijk werd mij aangeboden om een monteur te laten komen op kosten van Caiway.Kreeg de volgende dag een mail met een link om online een bezoek in te plannen.Helaas werkte die link niet op mijn smartphone en tablet.Toen maar gebeld en gelukkig kwam de monteur s avonds i.p.v.de volgende dag s middags,dit wel in overleg. Uiteindelijk toch tevreden over de betere kwaliteit van het signaal.

Wifi-router Caiway zeer beperkt....

Ervaring van P.Stigter, toegevoegd op 1 mei 2017

Ca. 3,5 jaar geleden gekozen voor glasvezel met nieuwe wifi-router aangeboden door Caiway. Dit was enigste router die Caiway destijds aanbood met (achteraf) een snelheid van 100Mbs. Ik had toen gekozen voor een maandelijks abonnement met 200Mbs waarvoor ik € 10 meer betaal. Mogelijkheden lees beperkingen wifi-router waren mij als onwetende consument onbekend maar Caiway laat mij wel jarenlang € 10 teveel per maand betalen zonder mij te informeren dat wifi-router de (betaalde) snelheid NIET KAN leveren.

prima

Ervaring van Hensen, toegevoegd op 27 februari 2016

ik ben nu zon 15 jaar klant bij caiway en ik heb nooit problemen met caiway goede klanten service als je op de juiste tijd Beld het goedkoopste pakket kost nu 44 euro en je heb voor huis tuin en keuken gebruik een goede snelheid en Zelder storing een tevreden klant

Ervaring van Mattias, toegevoegd op 14 mei 2015

Sinds 1 jaar heb ik glasvezel in Maassluis, ben zeer tevreden over Caiway. Nooit storingen of problemen en films downloaden gaat super snel.

Ervaring van Rene van Gijp, toegevoegd op 16 april 2015

Onlangs overgestapt naar jullie, waren de goedkoopste heb meerdere vergelijkingssites bezocht. Nu 2 weken internet en tv, zeer behulpzame klantenservice toen ik er niet uitkwam tijdens de installatie.

Ervaring van A. van Zant, toegevoegd op 14 januari 2015

Kunnen jullie stoppen met mij bellen of ik klant wil worden, hoe komen jullie eigenlijk aan mijn telefoonnummer?? Ik wil geen klant worden cai way

Ervaring van Anton vd Linde, toegevoegd op 14 oktober 2014

Fijn dat jullie een monteur konden lans sturen bij mijn vader van 86, dit wordt door ons zeer op prijs gesteld. nogmaals dank

» Caiway NL review

Mijn ervaring plaatsen