Over canaldigitaal.nl
Canal Digitaal heeft ervoor gekozen vooral erg duidelijk te willen zijn richting te klant. Ze hadden namelijk ook kunnen kiezen voor een iets spectaculairdere website. Dit is echter niet gedaan. Waarschijnlijk ook best verstandig, omdat het product dan Canal Digitaal aanbiedt voor meer mensen toch vrij complex is.
Informatie
Er is op de site dan ook voornamelijk aandacht besteed aan het informeren van de klant. Bij het doorklikken naar een bepaald product, vindt je meteen de nodige informatie voor de klant uitgerold. Ook zijn er verschillende mogelijkheden om als klant extra informatie in te winnen. Canal Digitaal probeert hiermee de meest voorkomende vragen van klanten te tackelen en zo veel mogelijk alles duidelijk te krijgen.
Specificaties
Bij de producten is altijd een lijst aan specificaties te vinden. Ook de prijzen en de mogelijkheid tot bestellen staan duidelijk vermeld op de site. Dit zorgt er in totaal voor dat Canal Digitaal simpelweg een erg duidelijk website is. Die de klant zeer veel informatie aanbiedt.
super
Ervaring van H.O., toegevoegd op 30 juni 2016
we hebben een schotel voor tv gebruik, steeds minder zenders, na een tel naar canal digital, werd mij een prima aanbod gedaan voor een super "prijsje"
daar ja op gezegd.
werd netjes een kastje en dubbele kop geleverd voor HD tv
Monteur was er op tijd en leverde prima en snel werk, installeerde de tv, gevolg , volop zenders ennn echt mooier beeld, veel scherper/ duidelijker.
Dus zowel canal als monteur/instalateur een vette ++++
oh ja hij monteerde bij nader inzien ook nog een nieuwe schotel
Ervaring van Fo, toegevoegd op 16 maart 2015
Ik heb zojuist een abonnement afgesloten, wanneer kan ik kijken?
Ervaring van Rob Oudman, toegevoegd op 23 september 2014
Fijn dat je zonder kabels kunt kijken, wij verblijven namelijk 4 maanden per jaar in een vakantiehuisje.
Ervaring van Loes K, toegevoegd op 10 maart 2014
Ben 2 maanden terug overgestapt naar Canal Digitaal , scheelt me 16 euro in de maand.
Ervaring van Thea, toegevoegd op 27 oktober 2013
Kunnen jullie een nieuwe smartcard opsturen, die van mij is afgebroken?