De Bommel Meubelen Ervaringen en Reviews

Bekijk ervaringen en reviews over De Bommel Meubelen en lees of deze webshop veilig en betrouwbaar is.

Mijn ervaring plaatsen

Over De Bommel Meubelen

Kan jij veilig online bestellen bij De Bommel Meubelen? Lees de reviews en bepaal jouw beoordeling.

Ervaring van Eric van Roij, toegevoegd op 17 juni 2022

Mijn ervaring met de Bommel. Op 1e paasdag ben ik bij de Bommel in Den Bosch geweest voor diverse nieuwe meubel,nadat ik door een ander bedrijf belogen en bedrogen ben. Ik kwam om 15.00u binnen en werd vriendelijk ontvangen door Petra van Gaalen. Na even rond geken te hebben wist ik wat ik wilde. Het was ondertussen 16.45u en de zaak zou om 17.00u sluiten. Geen probleem zei Petra ik help u graag verder. Tijdens ons gesprek,waarbij ondertussen ook Stefan is aangeschoven werd Petra gebeld door een gezinslid van haar. Na het telefoongesprek zei ze me dat ze moest gaan uiteten om 18.30u met haar gezin. Ik zei nog,geen probleem ik kom vd week wel ff terug. Maar ze heeft me eerst de meubels samengesteld die ik wilde. Om een lang verhaal kort te maken....... De Bommel,een super zaak met mensen die achter hun werk staan. Daarbij ook de chauffeur en bijrijder niet te vergeten. Netjes afgeleverd,gemonteerd en de verpakkingen netjes weer meegenomen. (Ik hoop dat je alsnog een fijne avond hebt gehad,Petra.)

Top

Ervaring van Eric van Roij, toegevoegd op 17 juni 2022

Tot nu toe goed geholpen

Ervaring van Kim, toegevoegd op 12 juni 2022

Wij hebben dit weekend eetkamerstoelen gekocht bij ons op de Cruquius. En werden zeer vriendelijk geholpen door Jeffrey G.

Ervaring van , toegevoegd op 12 juni 2022

Scheurtje in tafel

Ervaring van Wim van de Graaf, toegevoegd op 20 mei 2022

Bijonze ronde tafel zat een scheur. Foto's gemaakt, opgestuurd en vervolgens door Sanne keurig geregeld. Ze zorgde voor een leentafel. Vandaag 20 mei werd de tafel weer gerepareerd terug en de leentafel retour. Geweldige service, prachtig gemaakt en bovenal Sanne bedankt. Echt super tevreden over De Bommel Meubelen.

Erg teleurgesteld

Ervaring van , toegevoegd op 22 april 2022

Zeer veel gekocht bij Bommel altijd goed geholpen en mooie meubels, totdat we een hoekbank kochten vorig jaar. Met kleur verschil weeffout zachte en harde kussen. Alles bij elkaar 8 maanden voor de bank opgehaald werd na 8 weken terug en alleen weeffout gemaakt maar met kleurverschil in stof. Wat een afknapper van Bommel ????

Bezorgers

Ervaring van GSchilperoort, toegevoegd op 6 april 2022

Vandaag dd 6 April 2 topbezorgers Man en vrouw.Komen uitBreda vertelden ze.Toppers Houdt ze in ere.Zeer klantvriendelijk.Alleen maar lof.

Chauffeurs

Ervaring van Vink, toegevoegd op 17 maart 2022

Beste André en Kees. Voor jullie vroeg ons bed uit...maar wat zijn we blij met jullie. Netjes afgeleverd en zeer tevreden. Rommel weer mee terug genomen en alles netjes in de kamer gezet. Wat het tafeltje betreft ....ook dat zal wel goed komen.

Bezorging betreft omruilen fauteuil

Ervaring van Onwijn, toegevoegd op 26 januari 2022

Onze ervaring met het bezorgen de eerste keer was drama. De fauteuil kon net door de voordeur maar niet door de tussendeur van de hal naar de woonkamer. Daar was het fauteuil te breed voor. De bezorgers vooral 1 die de leiding nam was verschrikkelijk lomp en wilde snel weg volgens mij. Ze duwde het fauteuil heel lomp gewoon door het kozijn met beschadiging van dien op het kozijn en fauteuil. Direct contact gehad met de klantenservice. We zijn uiteindelijk netjes geholpen en er werd een nieuw fauteuil besteld en kosten voor herstel kozijn en deur werden netjes bekostigd. Vorige week is het fauteuil omgeruild en daarbij waren de bezorgers: Marcel en Winston.. Hun krijgen van mij echt een compliment en een pluim want ze hebben keurig de stoel via de achtertuin en schuifpui gebracht. Dus al met al netjes opgelost door de klantenservice maar zeker hele nette bezorgers. Zo kan het dus ook. Klant is koning je betaald toch een hoop geld, dus niet snel snel afleveren en weg want we hebben nog meer te doen. Voor de bezorgers Marcel en Winston een compliment vanuit ons!

Zeer teleurgesteld

Ervaring van Katie Deserranno , toegevoegd op 31 december 2021

Ik kan goed begrijpen dat er een keer iets fout gaat. Helaas is onze ervaring zeer teleurstellend. Duizenden euro's betaald voor wat we dachten robuuste en kwaliteitsvolle meubelen te kopen. Tv-kast staat niet stabiel. Eettafel laat de lak los, 3 salontafels die normaal onder elkaar schuiven maar waarvan van de onderstellen de tafelbladen mekaar raken en de witte verf afgeeft op de bladen. De 2 glazen legbladen voor de kast die te groot zijn, die daardoor niet passen. Een eetkamerkast die vooruit helt. Dan stuur je een mail met al de klachten en krijg je een standaard mail met als antwoord: "wat vervelend dat je artikel niet maar wens is. Je kan een afspraak inplannen voor een service". Vandaag kom ik er ook nog eens achter bij het afstoffen dat een zijfront van een kast net schuurpapier is. Al andere fronten van de meubels zijn glad. We staan hier nog met 6 planken die straks moeten dienen als bureaubladen voor ons kantoor die we nog niet hebben kunnen controleren doordat er nog verbouwingen plaats vinden. Ik hou mijn hart al vast wat we bij deze gaan ontdekken Zo ontzettend jammer. De service in de winkel was echt perfect. We waren zo overtuigd dat we zulke dure meubels besteld hadden waarbij we kwaliteit konden verwachten. Wat een domper. Als dat nog maar goed komt.

Niet zo goede service en loze beloftes.

Ervaring van Maas, toegevoegd op 8 december 2021

Het is jammer dat bij de levering en montage van de eettafel en stoelen pas verteld werd dat die stukjes vilt onder de stoelen waarschijnlijk niet zo lang zullen blijven zitten. Dan legt de monteur uit hoe ik in de toekomst met een of ander stuk gereedschap de dopjes onder de stoelpoten vandaan kan halen om vervolgens bij de bouwmarkt “iets” te gaan kopen om er zelf onder te monteren. Hij zou me nog appen wat hij met “iets” bedoelt, hij kon er even niet opkomen. Nu, 2 weken later, heb ik nog steeds niks van hem vernomen. Ik heb op internet gezien hoeveel ontelbare “iets-dingetjes” er te koop zijn in allerlei soorten en maten die misschien wel eens zouden kunnen passen onder de stoelpoot. Ik vind dit dus hele slechte service. De verkoper in de winkel was wel heel aardig, maar toch ook wel jammer dat hij dit probleem verzwegen heeft. Verder wel tevreden, hopelijk vinden we een keer iemand die het viltprobleem voor ons kan oplossen. Al onze eerdere ervaringen met De Bommel waren wel zeer goed.

Zeer tevreden

Ervaring van Thea van Dalen, toegevoegd op 20 oktober 2021

Wij hebben al onze meubels bij de Bommel gekocht en zijn zeer tevreden. In de winkel in Zoeterwoude hadden we een hele goeie verkoper ( naam weet ik niet meer) niks opdringerig. Hij luisterde goed naar ons advies. Vandaag zijn André en Jaco de meubels komen brengen. Keurige jongens, deden hun werk goed. Top jongens nogmaals hartelijk dank voor de service.

Ervaring van Vd Horst , toegevoegd op 16 augustus 2021

Ons eerste 2 banken bleken voor ons niet de juiste te zijn. Inmiddels waren ze een paar maanden oud. Na een telefoontje met de klantenservice werd ons een mooi en goed aanbod gedaan.. Nu staat er een ander bankstel en we zijn er super tevreden over. Deze winkel is duurder als anderen maar je krijgt echt waar voor je geld.

Deskundig, geduldig en snel

Ervaring van Peter , toegevoegd op 4 augustus 2021

Kimberly (verkoper Utrecht) heeft ons snel, realistisch en geduldig geholpen! Klasse!

empathie

Ervaring van Paul Groothuizen, toegevoegd op 15 mei 2021

Voor de tweede maal meubelen besteld bij De Bommel Meubelen waarin Jeffrey Gorthuis een belangrijke bijdrage had. Een verkoper met een niet opdringerige mening met de juiste hulp en prettig advies. Hij voelde ons goed aan, weet wat wij wilden en nodig hadden. Astrid en Paul

Tevreden

Ervaring van Anoniem, toegevoegd op 5 maart 2021

» De Bommel Meubelen beoordeling

Mijn ervaring plaatsen