Decathlon.nl ervaringen en reviews

Bekijk ervaringen en reviews over Decathlon.nl en lees of de webshop betrouwbaar is.

Mijn ervaring plaatsen

Over Decathlon

Bij Decathlon kan je terecht voor al je sportartikelen. Ze verkopen een ruim assortiment aan zwemkleding, sportkleding en sportschoenen. Maar daarbij houdt het zeker niet op. Je vindt er ook sportdranken, sportelektronica, verrekijkers, tassen en allerlei andere accessoires.

Bij Decathlon vind je voor iedere sporter wat wils. Hun ruime assortiment is duidelijk verdeeld over maar liefst 65 verschillende sporten. Van ruitersport tot boogschieten en van fitness tot hengelsport. Ze ontwikkelen hun producten binnenshuis, zodat ze hun prijzen laag kunnen houden en tegelijkertijd controle houden over de kwaliteit.

Naast alle sportartikelen, kan je bij Decathlon ook terecht voor je kampeerspullen. Het is namelijk ook een volwaardige outdoorwinkel. Ze bieden je alles wat je maar nodig hebt op de camping. Van simpele en voordelig tentjes tot luxe campingmeubilair en kooktoestellen.

In Nederland zijn vijf vestigingen van Decathlon te vinden. In Amsterdam, Best, Apeldoorn, Kerkrade en Leeuwarden. Vanaf €70 verzend Decathlon je bestelling gratis. Na ontvangst, krijg je 90 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt houden, of dat je de artikelen gratis wilt retourneren.

Fiets

Ervaring van De Mey Dorothea , toegevoegd op 30 juni 2021

fiets moest hersteld worden ,het personeel bij de herstellingsdienst is heel vriendelijk ,maken tijd voor u ,gewoon de manier hoe ze de klanten benaderen is geweldig ,mijn volgende fiets zal ik daar zeker kopen .We zijn er al een paar jaar klant nog nooit hebben we moeten klagen .

winkelervaring

Ervaring van Kaat, toegevoegd op 29 juni 2021

ik wilde heel graag een opblaasbare tent kopen en die van Decathlon vond ik zeer aantrekkelijk. Ik twijfelde tussen een 5- en 6- persoons (ruimte knelt niet) In de winkel (Coolsingel Rotterdam) wilde ik wel wat meeer informatie. Ik vond na enig zoeken twee keer een medewerker. Alleen spraken zij geen Nederlands. Als ik moet beslissen en informatie wil uitwisselen wil ik dat in een Nederlandse winkel in het Nederlands kunnen doen. Wat een onzin dat die jongeren niet eens de essentiële begrippen kennen. Als ik in Frankrijk ga werken wordt ook niet geaccepteerd dat ik alleen Nederlands, of zelfs maar Engels spreek. Outlook XL is een heel goede winkel met heel goed geïnformeerd personeel.

Goed

Ervaring van Kraats , toegevoegd op 15 april 2021

Had 2 paar sokken besteld. Deze was snel geleverd alleen in plaats van 2 paar kreeg ik maar 1 Paar. Na een whats app kreeg ik mededeling dat ze 2 paar sokken toe zullen sturen. Goede service dus.

Erg trage levering

Ervaring van Jan, toegevoegd op 12 mei 2020

Hallo, Spullen besteld. Nu 8 dagen verder de bestelling nog niet ontvangen ondanks dat het al geleverd zou moeten zijn. Daar ik zelf in het transport zit kan ik vertellen dat de excuses die gebruikt worden echt bullshit zijn. Dit is gewoon slechte service. Transport af Duitsland duurt een dag. Aanmelden bij PostNL ook een dag....wat gebeurd er de andere 6 dagen? Helaas geen antwoord. Spullen prima.../maar heb heel veel geduld.

ongekende aftersales!!

Ervaring van Josephine, toegevoegd op 8 augustus 2018

Vorig jaar een 2seconds 2 XL Air popuptent gekocht, die tijdens de eerste dag van het gebruik een vonkenzee te verduren had gekregen van een een nabijgelegen kampvuur door plotselinge draaiing van de windrichting. De ontstane schade in eerste instantie zelf proberen te repareren middels speciale stickers en waterdichtende spray, echter bij het in gebruiknemen van de tent dit jaar bleek dit toch niet afdoende, de tent bleek toch niet waterdicht. Daar ik echter zeer tevreden was over het type tent, wilde ik gewoon weer dezelfde kopen, maar deze bleek uit de collectie genomen te zijn. De uiterst behulpzame verkoopster aldaar tipte na mijn verhaal gehoord te hebben toch met de bon en de tent naar de klantenservice te gaan en hem in te ruilen voor een nieuw exemplaar. Vol ongeloof ben ik toen naar de klantenservice gelopen om na te vragen of zij inderdaad de nieuwwaarde van de tent zouden aftrekken van de prijs van een nieuw aan te schaffen exemplaar, indien ik bon en tent zou inleveren, ondanks het feit dat ik al zelf de tent had proberen te repareren, en geloof het of niet, dat klopte. Dus voor een paar tientjes bijbetalen heb ik een iets groter en in functionaliteit verbeterd exemplaar, zonder daar zelf eigenlijk om te hebben hoeven vragen. Dat is ongekende aftersales, en hebben ze van mij een klant voor t leven gemaakt, want dit soort klantenservice is onbetaalbaar, en maakt voor mij het grote verschil uit waar ik mijn spaarzame geld uitgeef! Decathlon U made my day!

Ervaring van , toegevoegd op 24 november 2017

Prettige kennismaking

Ervaring van Simon, toegevoegd op 6 april 2017

In het kort?een warm bad,meer detail?sinds november vorigjaar klant via internet als in de shop .personeel allert ,goede info ,klant vriendelijke behandeling,attent zonder opdringerig te zijn. Minpuntje,internet bestelling visa versa duren erg lang ,een beetje postkoetsachtig. Vandaag bestelt ,morgen in huis?nee dus. Maar verder een zeertevreden klant.

slechte levering

Ervaring van Hugo, toegevoegd op 27 augustus 2016

Mijn paket was 4 dagen geleden klaargelegd voor verzending, en kon toen dus al verzonden worden, maar postNL heeft nogsteeds niet het paket gekregen. Inmiddels is de bezorging 4 dagen vertraagd en zal het bezorgd worden nadat ik de spullen nodig heb. Ik ben altijd tevreden met de kwaliteit van de spullen, maar de levering gaat te langzaam voor zo'n groot bedrijf.

lang wachten

Ervaring van ivo vlap, toegevoegd op 20 juli 2016

Het is jammer dat ik lang (1 maand) moet wachten op mijn bestelling. Door een storing in het distributie centrum kunnen ze niet eerder leveren. Als ik decathlon was dan zou ik dat zo snel mogelijk oplossen. Beetje jammer

Ervaring van Carl, toegevoegd op 13 maart 2015

Enige minpuntje van Decathlon vind ik dat je verzendkosten moet betalen onder de 70 euro, als jullie dat nog een beetje verlagen dan ga ik vaker bestellen ipv naar de winkel fietsen.

Ervaring van Vergeert, toegevoegd op 17 februari 2015

Snel in huis, aantal outfits besteld en wat niet past stuur ik terug morgen.

» Decathlon Review

Mijn ervaring plaatsen