Over Drukwerkdeal
Het grootste voordeel van deze online drukkerij zijn de lage prijzen die worden gehanteerd. Voor zowel kleine als grote opdrachten ligt de prijs onder het marktgemiddelde. Dit komt omdat er op grote schaal wordt gedrukt. De kwaliteit van het afgeleverde drukwerk is van hoge kwaliteit en ook e verzending is snel in vergelijking met concurrenten. Het is zelfs mogelijk dat het drukwerk de volgende dag al wordt afgeleverd. De verzending is volledig gratis en gebeurt bovendien blanco. Als je vaker bestelt krijg je een persoonlijk contact persoon toegewezen. Vaste klanten kunnen meedoen aan het loyaliteitsprogramma, met een aantal unieke voordelen. Het hoofdkantoor van dit bedrijf is gevestigd in Deventer. De populairste producten zijn onder meer visitekaartjes, flyers, folders en enveloppen. De levertijden zijn afhankelijk van het soort drukwerk en de dag waarop je besteld. Wil je werken bij Drukwerkdeal bekijk dan de openstaande vacatures. Het bedrijf is bereikbaar op doordeweekse dagen van 8:30 uur tot 17:30 uur.
Geweldig!
Ervaring van Guus de Vries, toegevoegd op 28 juli 2021
Drukwerk is geweldig! Zeker een aanraden. Snelle levering binnen 5 dagen al. Top kwaliteit
Ze zijn erg klantvriendelijk en lossen het voor je op
Ervaring van Jennifer, toegevoegd op 22 november 2019
Mijn vraag is op een super fijne manier en snel geregeld. Top!
Zeer prettige en klantvriendelijke service
Ervaring van mark, toegevoegd op 8 juli 2019
We hadden onze geboortekaartjes gemaakt voor onze dochter bij drukwerkdeal.nl. Bij het bekijken van de ontvangen kaartjes was de voorzijde op de achterkant bedrukt.
Licht teleurgesteld hebben we contact gezocht met de klantenservice en kregen we een kosteloze herdruk die de volgende dag nog geleverd zou worden. Ondanks de teleurstelling in eerste instantie zijn we meer dan tevreden met de klantvriendelijke oplossing die ze geboden hebben.
Waarvoor dank!
Wij maken de fout, zij lossen het op!
Ervaring van Bennie de Wit, toegevoegd op 24 januari 2019
De bestanden die wij hebben aangeleverd bleken niet goed te zijn. 2500 kaartjes die eigenlijk niet goed zijn. Wat zegt drukwerkdeal? Lever ze maar opnieuw aan dan maken wij ze eenmalig opnieuw. Wij krijgen gewoon 2500 nieuwe kaartjes gratis terwijl de fout duidelijk bij ons lag. Dit is echt zo super, thnx mensen, ik bestel nergens anders meer.
Met vriendelijke groet,
Bennie de Wit
Spoed Koerier Eindhoven
Ik kan er niets aan doen
Ervaring van Meijer en ten Hove uitvaartverzorgers, toegevoegd op 6 oktober 2017
2 borden besteld voor een beurs, prima op tijd.
Er wordt gebeld dat de borden 1 dag later geleverd worden, dat is geen probleem. Vervolgens later een e-mail dat de borden maandag pas komen, maar op zondag is de beurs waarbij we de borden nodig hebben.
Gebeld: maar er is niets te regelen, we kunnen de borden ook niet zelf ophalen, niemand weet ineens wie ons gebeld heeft en eigenlijk hebben we gewoon pech. Reactie: Ik kan er niets aan doen.
Nul verantwoordelijkheid of meedenken.
Prut: Resultaat voor ons geen borden voor de beurs.
fantastische service gedurende hele proces
Ervaring van Jannemieke van Wolferen, toegevoegd op 7 september 2017
Ik had nooit gedacht nog eens een review te schrijven maar de service die ik kreeg bij het ontwerpen van het spandoek was zo goed, dat ik dat graag deel. De medewerkster keek echt mee bij het ontwerpen of het materiaal geschikt was om te vergroten en gaf tips hoe ik het kon verbeteren. Ze reageerde vlot op elke vraag. Ik ben blij met het resultaat!
Matig
Ervaring van Raoul, toegevoegd op 26 april 2017
Het is jammer dat een geavanceerde drukker nog vraagt alles op te maken in CMYK. Dit kunnen de meeste drukkers zelfs prima omzetten.
Daarnaast is de standaard levering verschrikkelijk lang. Voor simpel briefpapier moet je een week wachten, voor notitieblokjes zelfs ruim 2 weken. Kortom, echt niet meer van deze tijd.
alles automatisch
Ervaring van lars van de goor, toegevoegd op 22 april 2015
Twee bestanden aangeleverd voor en achterkant. Bij aflevering bleek �©�©n zijde wit. Hoe dit is gekomen en of de fout bij mij lag of bij drukwerkdeal is niet te achterhalen. Wel 400 â�¬ armer en zinloze druk rijker.
Wanneer er echte mensen en geen robots het werk doen dan zie je meteen dat de klant het zo niet bedoelt heeft.
Door de afwezigheid van mensen komen dit soort zaken vaak voor en dat lossen ze dan op door vriendelijke mensen aan de helpdesk. Grote bedrijven kunnen daarom je drukwerk goedkoop anbieden. Helaas in mijn geval is goedkoop duurkoop.
spandoek voor buurtfeest
Ervaring van D. van den Oudenbosch, toegevoegd op 12 september 2014
Onlangs een spandoek besteld voor ons buurtfeest, iedereen was blij verrast. Het doek hangt er nu nog steeds en krijg steeds een glimlach als ik er langsrijdt.
Mijn fout prima opgelost
Ervaring van van Es, toegevoegd op 6 april 2014
bij het aanleveren had ik een spelfout gemaakt in het document. Een medewerker van Drukwerkdeal nam contact met mij op en de fout is eruit gehaald. Zonder deze medewerker had ik visitekaartjes met drukfout. Nogmaals bedankt drukwerkdeal.
Enveloppen besteld
Ervaring van Steef, toegevoegd op 4 december 2013
Onlangs is mijn vrouw een cateringbedrijf begonnen. Enveloppen besteld en alles ziet er keurig en verzorgd uit. Goede uitlijning ook!
fijn blanco verzending
Ervaring van Esta BV, toegevoegd op 23 juni 2013
bestel hier al jaren voor mijn klanten. Fijn dat alles blanco wordt afgeleverd. Onlangs nog eens de prijzen vergeleken met andere online drukkerijen maar Drukwerkdeal blijft het goedkoopst.