Essent.nl ervaringen en beoordelingen

Energieleverancier Essent zorgt ervoor dat jij er warm bij zit in de winter. Je kunt bij hen een energiecontract afsluiten en genieten van goedkope energie. Ervaringen met energieleverancier Essent kun je bekijken op onze site. Beoordelingen voor deze leverancier kun je tevens hier vinden.

Mijn ervaring plaatsen

Over Essent

Essent is al jaren lang een van de grootste aanbieders van stroom in Nederland. Dit probeert het ook op de website uit te stralen. Essent moet een goede en betrouwbare keuze zijn voor de consument. Via wat doorklik mogelijkheden kun je flink wat informatie op de website vinden. Dit moet de bezoeker ervan overtuigen dat Essent toch echt te beste keuze is.

Bekende naam
Essent wil op de website laten zien dat stroom niet zomaar een product is. Het is iets waar je van op aan moet kunnen. Even een halve dag zonder stroom is immers onacceptabel. Het is voor Essent daarom belangrijk om aan de consument te laten zien dat vele concurrenten misschien een lagere prijs aanbieden, maar dat ze nog niet half zo betrouwbaar zijn. Die kleine besparing die je dus denkt te gaan maken met andere aanbieders wordt eigenlijk meteen te niet gedaan als de stroom er een keer uit ligt.

Bonis

Ervaring van W. Dijkistra, toegevoegd op 9 november 2017

Waarom krijg je wel een bonus als je een vers jaarcontract afsluit bij Essent en geldt dit NIET voor trouwe Klanten.??

afspraken nakomen

Ervaring van Suzan en Jos, toegevoegd op 13 mei 2017

Wij hadden € 250,00 euro tegoed als betaalde boete van Eon naar Essent. Bij het afsluiten van de overeenkomst (in de Media markt) zou dat zonder problemen worden geregeld. Na een jaar was het geld nog niet gestort. Wij gingen in s Hertogenbosch naar het kantoor van Essent, werden vriendelijk aangehoord, koffie aangeboden, en een medewerker van klantenservice opgeroepen. Dhr, Sander Parra, luisterde aandachtig, kon verklaren dat na drie maanden een verzoek had moeten worden ingediend. Helaas daar zat de onvolkomenheid. Hij bekeek mijn nota van EON ( boete €250,00 ) Logde in op de computer diende alsnog een aanvraag in. Ik neem intern even contact op en probeer het bedrag zo snel mogenlijk over te maken. Wij kregen bericht via mail dat binnen drie weken het bedrag zou worden overgemaakt. Dhr Sander Parra belde nogmaals extra op met de mededeling. Afspraken nakomen dat is heel belangrijk, Sander Parra goed werk hoor , tien punten.

afspraken nakomen

Ervaring van Suzan en Jos, toegevoegd op 13 mei 2017

Een jaar geleden gingen wij over naar Essent. De verkoper toen (via Media markt) overtuigde toen , wij hoefden nagenoeg niets te doen, en de boete bij de leverancier zou achteraf door Essent worden betaald. Wijkregen de jaarafrekening, maar van de 250,00 euro betaalde boete was niets te zien. Contact met Essent via mail, wij hadden na drie maanden de boete in moeten dienen. Wij naar s Hertogenbosch, kregen koffie en werden vriendelijk behandeld. Even later kwam een medewerker van de klantenservice. Wij konden de nota overleggen, via de computer van Essent werd een melding gemaakt, de medewerker zou proberen het geld zo s

Ervaring van Baarsma, toegevoegd op 4 februari 2015

Overgestapt, alles is vlekkeloos verlopen, had ik het maar eerder gedaan

Ervaring van Loes van Zante, toegevoegd op 14 maart 2014

ZOjuist de eindafrekening binnen, joehoo 190 euro krijg ik terug.

Ervaring van MW, toegevoegd op 12 februari 2014

Ze komen van de week eindelijk mijn nieuwe zonnepanelen installeren. Heb wel 4 keer moeten bellen voor een nieuwe afspraak, dat kan beter Essent.

» Essent Review

Mijn ervaring plaatsen