Over EuroFlorist
euroflorist.nl is een online bloemenwinkel die zeer handig van pas komt voor mensen die niet in de buurt van een gewone bloemenwinkel wonen of de verplaatsing hiernaartoe niet wensen te maken. Je kunt bloemen tot bij je thuis laten bezorgen, maar uiteraard ook bij die geheime geliefde. Euroflorist.nl heeft voor elke gelegenheid enkele mooie boeketten samengesteld en in de aanbieding. De lay-out is verzorgd en makkelijk. Iemand die weet naar wat voor soort bloemen hij/zij op zoek is of voor welke gelegenheid hij/zij er wil kopen zal snel zijn zin vinden. Je kan zelf boeketten samenstellen, maar een aanrader is ongetwijfeld het zeer uitgebreide assortiment dat door euroflorist.nl aan zijn bezoekers wordt aangeboden. Deze boeketten zijn onderverdeeld volgens niet minder dan 14 thema's. Dit zijn enkele voorbeelden van thema's die euroflorist.nl hanteert en waartoe speciaal samengestelde boeketten kunnen worden aangeschaft: verhuizing, geboorte, zomaar, geslaagd, het spijt me, liefde en romantiek. Er is met andere woorden voor ieder wat wils.
Klasse
Ervaring van John Jasperse , toegevoegd op 14 februari 2022
Gewoon geweldig netjes op tijd bezorgd en alles zag er goed initiatief vrouwtje was bloj en verrasd op valentijns dag
K..t zaak
Ervaring van Sandra Belder, toegevoegd op 12 mei 2021
op 26 april 4!! veldboeketten besteld. Keurig op tijd afgeleverd daar kan ik niets van zeggen. Echter ik vond de boeketten niet lijken op het gevraagde dus heb daar een e-mail over gestuurd en gezegd dat ik daar teleurgesteld over was. Krijg keurig een ontvangstmail met een ticketnummer en dat ik binnen uiterlijk 3 dgn bericht zou ontvangen.
Het is inmiddels 12 mei en het blijft angstvallig stil...
Net dan maar gebeld; geen door komen aan.
Mijn volgende bestelling gaat echt niet meer bij dit bedrijf gebeuren!!
Totaal ander bloemstuk geleverd
Ervaring van L.J van Herk-Mol, toegevoegd op 30 april 2021
Totaal ander en kleiner bloemstuk geleverd.
Zou mandje met rozen dat gezegende schoonheid heet geleverd worden op 26 april toen mijn broer en zijn vrouw beiden jarig waren. Er is een totaal ander bloemstuk geleverd, zonder ook maar één roos. Er zou over teruggebeld worden, is nog steeds niet gebeurd. Het bloemstuk is ook absoluut
minder mooi. Ik vind het echt slecht. Daarom zal deze review ook wel niet geplaatst worden. Ook neemt de bloemist Magnolia de telefoon niet op.
Zal m,n best doen nooit meer bij Euroflorist terecht te komen. Dit is absoluut geen aanrader.
Totaal ander bloemstuk geleverd
Ervaring van L.J van Herk-Mol, toegevoegd op 30 april 2021
op 26 april zijn mijn broer en schoonzus in Bruinisse beiden jarig. Bloemstuk gezegende schoonheid besteld. Een vierkant mandje met veel rozen. Er is een rond stukje gebracht waar geen roos in te zien was. klacht ingediend ,zou binnen drie dagen op gereageerd worden .Tot op heden niets vernomen. Er wordt ook geen telefoon opgenomen. Slechte service. Het bloemstuk is naar mijn idee een goedkope uitvoering.
Zeer ontevreden.
Teleurgesteld
Ervaring van Elly, toegevoegd op 17 maart 2021
Mijn bestelling was niet zoals besteld, ik had een prachtig paars medium boeket twv € 24,50 besteld.
Ik vond het boeket erg tegenvallen, het kan afwijken maar dit vind ik zeer teleurstellend.
Helaas voor de ontvanger had ik deze keer de keuze gemaakt om een keer bij jullie bloemen te bestellen.
Wel tevreden wat betreft service en levering.
Bestelling was niet zoals besteld
Ervaring van Mischa Severens, toegevoegd op 5 maart 2021
Ik had een zoete tulpenmix besteld. Kreeg 1 kleur tulpen geleverd. Daarnaast had ik een wenskaart erbij (€1,95 extra betaald)besteld. De tekst stond geschreven op en een vodje papier. Voor dit alles €27,89 moeten neertellen. Was het bij lange na niet waard. Zaterdag direct een mail gestuurd, binnen 3 werkdagen zou je een mail terug krijgen. 1 week later nog geen reactie. Zeer slechte service!
Bloemen te laat geleverd en veel te klein boeket
Ervaring van Ineke, toegevoegd op 4 maart 2021
Ik had voor mijn oma haar 80ste verjaardag bloemen laten leveren. Ik had de keuze uit een klein een middelgroot of groot boeket of ik kon zelf een bedrag ingeven. Het grootste boeket koste 48 euro en ik heb daar tien euro bovenop gedaan om toch een groot boeket te krijgen.
Helaas was de levering een dag te laat. Ze waren aan de deur geweest en hoewel ik duidelijk bij had gezet dat de bloemen bij de buren mochten worden afgegeven als ze niet thuis was, hebben ze ze terug meegenomen en de volgende dag gebracht. Dat was niet zo erg maar toen ik de foto van het afgeleverde boeket zag was ik heel erg teleurgesteld. Het boeket waar ik 58 euro voor had betaald zag er uit als een middelgroot boeket. Na dat ik hen hierover een mail had gestuurd kreeg ik na zes dagen als antwoord, we zijn blij dat het boeket geleverd is.
Ik bestel hier nooit nog iets, wat een slechte service.
Verkeerde bloemen
Ervaring van Marga, toegevoegd op 27 november 2020
Ik had een boeket,vaas en bonbon besteld. Mijn zus woond in Groningen.Leuk verjaardagskadootje. Ze had een foto gestuurd maar tot mijn schrik een heel ander boeket. Was teleurgesteld en Euroflorist gebeld. Bleek dat de bloemist er zo maar iets anders had gestuurd want de bloemen die ik had besteld wafen er niet. Als je zwarte schoenen besteld wil jd geen bruine. Ik had rode rozen boeket besteld en gedn paars. Ik heb een klacht gemeld en Euroflorist heeft een geweldig boeket gestuurd met een vaas en bonbons gratis. De andere morgen kwam het aan en het boeket was schitterend. Dank u wel Euroflorist voor deze geweldige oplossing klacht. Dank je wel.
Marga
Mooi boeket
Ervaring van Marije Winkels, toegevoegd op 30 december 2014
Het mooie boeket heeft ongeveer 7 dagen gebloeid, langer dan andere boeketten die ik soms koop bij de bloemist.
snelle verzending van Euroflorist
Ervaring van Marc, toegevoegd op 13 mei 2014
Was bijna een verjaardag maar door de snelle verzending van Euroflorist was het toch goedgekomen.