Expedia.nl ervaringen en beoordelingen

Expedia.nl is tegenwoordig de website waar we graag online een boeking doen. Waarom zouden we nog naar het reisbureau gaan als we online veel voordeliger uit zijn? Schrijf jouw ervaringen en beoordelingen online op en deel ze met de rest van de wereld.

Mijn ervaring plaatsen

Over Expedia.nl

Expedia wil het de klant bovenaan de pagina meteen makkelijk maken door een uitgebreide zoekoptie. Vervolgens zijn er verschillende aanbiedingen en services te vinden op de site. Allemaal middels een zeer strakke en goed uitziende interface. Pas onder de aanbiedingen komt er een stuk met de nodige informatie. Dit informeert de klant meteen goed over de verschillende begrippen die verder op de website terug te vinden zijn.

Afbeeldingen
Op de website wordt de klant vaak eerst lekker gemaakt met de nodige plaatjes om daarna informatie te geven. Dit werkt erg fijn, omdat je hierdoor meteen enthousiast wordt van een vakantiehuis of hotel en je daarna snel door wil lezen over die bestemming.

Groot aanbod
Na wat rondkijken op de site merk je dat het aanbod van de website echt zeer groot is. Voor alle bestemmingen zijn er vaak een veelvoud aan hotels beschikbaar. Dit zorgt er onder meer voor dat er voor elke klant wel iets tussen moet zitten en dat er mooie aanbiedingen zijn.

Boeken gaat soepel, maar als je ze daarna nodig hebt is het een droeve ellende

Ervaring van mascha, toegevoegd op 27 mei 2015

Ik heb bij Expedia een reis geboekt met Qatar naar Zuid Afrika. Half april kreeg ik bericht dat deze vlucht is vervallen. Geboden alternatief was vertrek vanaf Brussel. Ik heb verzocht mijn vlucht om te zetten naar 2 dagen eerder zodat ik wel vanaf Schiphol kan vertrekken. Daarna talloze telefoontjes gepleegd, mailtjes verzonden, beloftes ontvangen die niet nagekomen worden en ik ben inmiddels bijna 1 1/2 maand verder en ik heb nog steeds geen vlucht. Straks is deze vlucht ook al bezet, doordat Expedia niet haar werk doet. Weet niet meer wat te doen om tot deze organisatie door te kunnen dringen. Blijkbaar te moeilijk voor ze. Boeken is zo gedaan, maar als je ze daarna echt nodig hebt blijkt het een zeer slechte en klantonvriendelijk bedrijf.

slechte ervaring

Ervaring van Smits, toegevoegd op 12 mei 2015

Slechte ervaring met het terugvorderen van een geldbedrag. Boek liever rechtstreeks bij hotel.

Ervaring van Esther hartmans, toegevoegd op 17 februari 2015

Fijne website, vaak de goedkoopste aanbieding als ik een hotel zoek

Ervaring van Lars, toegevoegd op 26 november 2014

Gewoon een goede site met bijbehorende prijzen. Handig dat je direct kan betalen.

Ervaring van Lucas En Anke, toegevoegd op 20 maart 2014

Direct een bevestiging binnen van ons hotel, de vliegtickets kwamen 1 dag later binnen. wij hebben zin in onze vakantie naar New York

Ervaring van F, toegevoegd op 28 december 2013

Auto gehuurt via de site, kwamen we daar aan was de reservering niet doorgegeven voor ons nooit meer Expedia, gelukkig konden we nog een andere auto huren.

» Expedia.nl Review

Mijn ervaring plaatsen