Feenstra.com ervaringen en beoordelingen

Bekijk ervaringen en reviews over Feenstra en lees of dit bedrijf veilig en betrouwbaar is.

Mijn ervaring plaatsen

Over Feenstra.com

Technische hulp en advies
Voor alle technische aspecten en advies rondom de veiligheid en comfort in en rondom je huis, schakel je het liefst een expert in. Via Feenstra.com kun je een goede vakman vinden die je helpt bij storingen of onderhoud aan je cv-ketel, ventilatie, zonnepanelen en isolatie.

Experts cv-ketel
Veel mensen laten hun cv-ketel niet regelmatig onderhouden, waardoor er storingen kunnen ontstaan. Bij Feenstra.com kun je een erkende monteur de storing aan cv-ketel laten verhelpen, maar ook kun je hier een nieuwe cv-ketel kopen of huren en een onderhoudscontract afsluiten.

Optimale veiligheid en comfort
Feenstra biedt je alles om de veiligheid en comfort van je huis te garanderen. Er is een ruime keuze uit beveiligingscamera’s en alarminstallaties, zodat je met een gerust hart de deur uit kunt. In huis wil je natuurlijk optimaal van alle comfort genieten. Ook hier kan Feenstra advies geven omtrent goede isolatie, om het wooncomfort nog meer te vergroten.

Goede service

Ervaring van T. Bezu, toegevoegd op 2 september 2019

Op zaterdag bel ik een storing door. Maandag is er een monteur Dinsdag wordt een nieuwe pomp geplaatst. De kordate afhandeling en vooral de snelheid en goede service doet me goed. Klantenservice telt hier.

Met de Poseidon naar Basel 9Juli 2018

Ervaring van Fam. Tichelaar, toegevoegd op 24 juli 2018

Wij zijn met de Poseidon naar Basel geweest in een woord helemaal top,wat een eten en geweldig personeel en superschoon.Wij hebben bij het uitschepen een tas op de kade laten staan ,erover gebeld en 2 dag later keurig thuisbezorgd. Een dikke pluim voor Feenstra,en we kijken nu al uit naar de volgende reis.Personeel en crew van de Poseidon kan niet beter.

wijziging huurovereenkomst

Ervaring van G Dijkhuizen, toegevoegd op 7 februari 2018

Huurketel laten plaatsen door Feenstra. Al die jaren prima gewerkt. Alleen het jaarlijkse onderhoud schoot er nog al eens bij in. Dan moet je er zelf over bellen. Na verkoop van de woning en opgenomen in het koopcontract dat de nieuwe eigenaar het huurcontract overneemt, een compleet ingevuld wijzigingsformulier naar Feenstra gestuurd. 3 maanden later en reeds na overdracht van de woning en verschillende telefoontjes naar Feenstra is het contract nog niet administratief omgezet en wordt er nog steeds geïncasseerd.

afspraken 3x afgezegd op dezelfde dag druk druk

Ervaring van zandbergen, toegevoegd op 17 november 2017

als tot 3x toe je onderhoudsafspraak afgezegd wordt op dezelfde dag en een deel van je kast hebt leeggehaald word ik niet vrolijk. ze hebben ook een afd,klachten dat is helemaal een giller die nemen nooit op, ze bellen je dan terug, nou mooi niet.Met het plaatsen van mn nieuwe ketel hele stukken gips uit de muur WAS altijd wel tevreden maar nu niet meer. gisteren dat programma over Feenstra gezien wat een giller nodig weer eens naar Radar.Nou ja op naar afspraak 4 ben benieuwd.

niet goed

Ervaring van s.baarda, toegevoegd op 16 november 2017

op 5 en 11 november een e formulier op de site ingevuld met een verzoek een offerte voor een nieuwe cv ketel type cw 6 binnen vijf werkdagen bericht nu is het 16 november nog geen bericht even gebeld dan maar vandaag ,8 minuten in de wacht "alle medewerkers zijn ingesprek " hele slechte service voor mij geen FEENSTRA

Slechte keuze voor defect stadsverwarming

Ervaring van Simone Carstens, toegevoegd op 30 april 2017

Heeft u een defect aan uw stadsverwarming ga dan niet voor Feenstra Verwarming BV. Monteur kwam bij ons langs en zou terugkomen met onderdeel. 2 keer heeft hij (te laat) afgebeld omdat het onderdeel(klep en motor afsluiter) nog niet binnen was dus heb ik voor niks een vrije ochtend of middag genomen. Klacht ingediend ondertussen wel een nota ontvangen van € 83,50 (voorrijkosten en 1e bezoek)maar nooit antwoord ontvangen over het onderdeel en een eventuele vervolgafspraak. Aantal keren gebeld en gemaild en uiteindelijk een compensatie van 50% op de nota ontvangen. Inmiddels hebben wij een ander bedrijf de reparatie laten uitvoeren en dit is gelijk bij de 1e afspraak gedaan. Dus 1 bezoek en direct het probleem verholpen. Zo kan het dus ook!

5 sterren

Ervaring van Nathalie, toegevoegd op 18 januari 2017

Top echt top binnen 24 uur nieuwe ketel geplaatst top service

Ervaring van Feline, toegevoegd op 7 januari 2016

Nieuwe cv ketel plaatsen was in een ochtend gebeurt, aardige monteurs die gelijk een aantal handige tips gaven.

Ervaring van van Dieuwe, toegevoegd op 17 september 2015

Laat al jaren mijn cv onderhouden door Feenstra. Komen altijd hun afspraken na, en als er iets kapot is wordt het binnen 1 dag gemaakt.

Ervaring van D, toegevoegd op 14 mei 2015

Goed bedrijf met eerlijke prijzen vooraf.

» Feenstra.com review

Mijn ervaring plaatsen