Fietsenwinkel.nl ervaringen en beoordelingen

Of je nu op zoek bent naar elektrische fietsen, kinderfietsen of fiets accessoires: bij fietsenwinkel.nl kun je het vinden. Je bent slechts een klik verwijderd van leuke ervaringen op een fiets. Je kunt met een fiets op fietsvakantie gaan of hem dagelijks gebruiken voor bijvoorbeeld je werk. Weten waar je shopt? Bekijk hier recente beoordelingen voor fietsenwinkel.nl.

Mijn ervaring plaatsen

Over Fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel.nl is de grootste fietsenwinkel van Nederland. Deze online fietsenwinkel is een klasse apart. Fietsen verkopen via internet is niet moeilijk. Echter de juiste service bieden is niet voor iedereen weggelegd. Een heel pakket aanbieden tegen de scherpste prijs is iets wat u op de website van fietsenwinkel.nl kunt vinden.

Service
Een fiets online kopen en daarbij de service krijgen die u verwacht daarvoor moet u bij fietsenwinkel.nl zijn. Fietsenwinkel.nl heeft negen service punten in Nederland en ongeveer 30 monteurs. Fietsenwinkel.nl staat garant voor de beste service in Nederland.

Fietsen
U kunt bij fietsenwinkel alle soorten fietsen kopen. Of het nu een oma- of een vakantiefiets is u vindt het op de website. Ook is er een groot aanbod kinder-, race- en bakfietsen. Zij worden naar een bijpassende lichaamslengte afgeleverd. Het aantal merken waaruit u wilt kiezen is zeer uitgebreid.

Betaal mogelijkheden en levering
Er zijn veel betaalmogelijkheden die u kunt gebruiken om de bestelling af te ronden. Wanneer een bestelling voor 17.00 uur wordt gedaan, en de fiets voorradig is, wordt hij de volgende dag afgeleverd.

slechte communicatie

Ervaring van Geert, toegevoegd op 3 mei 2018

Na een uitnodiging voor de 1e jaarlijkse servicebeurt ontstond discussie of die al dan niet in het aangeschafte onderhoudspakket zat. Tot 2 x toe telefonisch contact daarover gehad met Fietsenwinkel, in welke gesprekken mij werd verzekerd dat de werkopdracht nog dezelfde dag gegeven zou worden. NIET DUS! Nog maar eens contact gezocht via de chat. Een lang verhaal in zitten tikken (tot 2 x toe), en dan geconfronteerd worden met een "server die er uit ligt". Niks doorgekomen dus. Maar weer telefonisch contact gezocht; na een lange stilte kwamen ze toch tot de ontdekking dat de bedoelde beurt NIET in het onderhoudspakket zat. EEN ZWAKKE COMMUNICATIE! Daar mag aan gewerkt worden. Wél moet hier bij opmerken dat de service vóór deze communicatieve misser prima was!

Fietswinkel. nl lokatie Ede

Ervaring van Albert, toegevoegd op 9 februari 2018

Na een uitgebreide speurtocht en proefgefietst bij de fietser in Ede besloten om een sparta herenfiets m7b model 2018 te kopen. Deze besteld in de winkel bij Ron, die mij ook nog van de nodige informatie heeft voorzien. Ron is een zeer enthousiaste verkoper en heeft er ook plezier in om je een juiste fiets te verkopen. Bij aflevering in de winkel te Ede nam hij wederom weer alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Een mooie winkel met een zeer gedreven medewerker. Ron heel hartelijk bedankt.

Goed advies en oprechte medewerker!

Ervaring van Monique, toegevoegd op 22 december 2017

Gisteren met mijn zus naar fietsenwinkel.nl in Zwolle, nadat ik weken onderzoek had gedaan én na een heel slechte union e-bike ervaring. De winkelmedewerker kwam blij op ons af vanuit de werkplaats. Hij kon met veel kennis vertellen welke fiets heel goed zou zijn passend bij mijn wensen bij dagelijks een helling op fietsen. Hij was eerlijk over alles wat ik vroeg en adviseerde goed. Ik ben met een goed gevoel met de Brinckers m330 naar huis gegaan! Woensdag wordt ze bezorgd. Nu hernieuwd vertrouwen krijgen in motor en accu. Dank je wel Wouter, je bent een top vakman! Wat ik wél erg jammer vind van fietsenwinkel.nl is dat ik met de eerste service beurt niet ook mijn accu garantie met een jaar kan verlengen! Dat bieden anderen wel aan voor een bedrag van €69,95. Misschien komt die service er nog bij en mag ik me daar dan als verse bezitter bij aansluiten? :-)) Groet! Monique

Zeer goede service!

Ervaring van michel, toegevoegd op 1 december 2017

Heb een mooie ebike gekocht voor een mooie prijs, bij aankomst vond ik dat hij iets te klein was, dit gemeld en was totaal geen probleem, fiets werd volgende dag om geruild voor een maat groter, echt op en top service, fiets was ook netjes afgemonteerd, voor de volgende fiets kom ik zeker terug.

Vestiging zijlweg Haarlem

Ervaring van Miriam Engels, toegevoegd op 2 november 2017

In april vlak na de opening een elektrische fiets gekocht waarbij helaas veel mis ging, dat lag zeker niet aan de verkopers, die waren heel service gericht maar aan de organisatie er achter. Regelmatig was er maar 1 verkoper met meerdere klanten, waardoor een wachttijd en irritaties ontstonden. Ook met de bestellingen ging het vaak verkeerd. Nu een half jaar later vandaag weer in de winkel geweest waarbij ik heel fijn ben geholpen, 2 verkopers aanwezig waren die goede uitleg gaven op mijn vragen. Ik ben zeer tevreden de winkel uitgestapt. Ik denk dat de opstart problemen inmiddels zijn opgelost en zou nu zeker de fietsenwinkel in Haarlem aanbevelen om een fiets te kopen.

Zeer tevreden, super service!

Ervaring van Kim, toegevoegd op 1 november 2017

Ik heb een week geleden een electrische fiets gekocht bij fietsenwinkel in Assen. Ik ben super geholpen door een hele vriendelijke jongeman, ik heb veel vragen gesteld en ik kreeg overal een goed en eerlijk antwoord op. Geen verkooppraatje. Mijn zadel stond te ver naar achteren, dus ik ging terug om te vragen of hij hem anders kon zetten. Geen enkrl probleem, als er nog wat is mag ik altijd komen. Naast de fijne service heeft fietsenwinkel echt goede prijzen, ik was naar meer fietsenwinkels geweest om te vergelijken en die waren allemaal duurder. Goede aanbiedingen. Ik heb een brinckers fiets genomen, een aanrader, fiets heel fijn en stabiel, degelijk dik frame. Prachtig design.

Ervaring van rijwilhuis roermond, toegevoegd op 1 november 2017

Niet zo mooi...

Ervaring van Adger, toegevoegd op 31 oktober 2017

Het klinkt zo mooi het verhaal van Fietsenwinkel.nl. Online je fiets kopen met de mogelijkheid om uitgebreid te testen van verschillende merken. Als er iets is dan zijn er verschillende servicepunten waar je met je fiets terecht kan. Mijn fietsondersteuning is er tijdens het fietsen mee gestopt. Fiets bij het servicepunt gebracht, deze kon de oorzaak niet vinden. Naar een week is mijn fiets opgehaald door Fietsenwinkel voor nadere reparatie. Eerste analyse is pas na 2 weken uitgevoerd echter zonder resultaat. Je zou verwachten dat je fiets na 1 dag gerepareerd is maar na de 1e analyse is er 2 dagen niets uitgevoerd!. Gisteren het bericht gekregen dat het probleem was gevonden: een gebroken kabel. Het betrof garantie werk dus gratis gemaakt. Zojuist een afspraak gemaakt om de fiets weer terug te brengen naar het servicepunt alleen dat is niet de bedoeling. Dat kan alleen bij afhaalpunten (die dan weer op een afstand van 10 kilometer zitten). Ik kan ook kiezen om de fiets thuis af te leveren echter een tijdstip kan je dan niet afspreken. Grrr. Ik heb 3 weken een alternatief vervoer moeten kiezen om bij mijn werk te komen (Ov € 5,- per dag). En ergenis om de traagheid van service en de onvolledigheid van informatie verstrekking via email. Een electrische fiets is een vervoermiddel; als ik een auto ter reparatie breng denkt men ook mee naar alternatieven. ZOver is Fietsenwinkel nog (lang) niet...

Geweldige service

Ervaring van Bart en Margriet van Dijck , toegevoegd op 24 oktober 2017

Vorige week zondag brak tijdens het fietsen mijn bagagedrager af van mijn e- ik, bijna 2jaar oud. Naar de winkel gegaan op maandag die ook in Eindhoven is. Die hebben meteen contact gehad met hun hoofdkantoor. Service punt zat bij mij in de buurt. Daar ben ik langs gefiets die hebben meteen gekeken wat er vernieuwd moest worden. Woensdag morgen kreeg ik al een telefoontje dat de bagage drager al binnen was en tegen zessen dat hij al klaar was. Donderdag weer op gehaald. Prima service van Fietsenwinkel.nl en het betreffende servicepunt in Strijp

Bezorging

Ervaring van Inge Bruggink, toegevoegd op 15 september 2017

Fietswinkel.nl doet er verstandig aan om de bezorgingen drastische te veranderen ben zeer ontevreden.In de winkel zou de fiets zo spoedig mogelijk worden geleverd netjes na gevraagd binnen 8 dagen dat werd dus 3 weken!!!! Ook de bezorging ging ZEER slecht .( Chauffeur die de fiets leverde was uiterst correct ) Toen ik met de klantenservice belde om te zeggen dat mij het bezorgmoment niet uitkomt werd ik door een jongedame afgesnauwd en ZEER onfatsoenlijke te woord gestaan. Fietsenwinkel doet er goed aan om personeel de juiste omgangsvormen bij te brengen door deze slechte ervaring zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer iets van Fietsenwinkel.nl bestellen.

niet leveren

Ervaring van Dirk, toegevoegd op 29 juli 2017

Na een sparta besteld te hebben op fietsenwinkel.nl en netjes van fietsenwinkel bericht gehad te hebben dat ik de fiets de volgende dag na 5 uur in de winkel op kan halen vandaag naar de winkel gewandeld om mijn nieuwe fiets op te halen, echter daar aangekomen bleek de fiets niet geleverd te zijn, de uitermate vriendelijke winkelbeheerder verontschuldigde zich en heeft nog getracht xxl pakket te bellen (half uur wachttijd) echter het mocht niet baten de fiets word dus niet, zoals overal vermeld staat en reclame mee gemaakt , in 1 dag geleverd, wat mij het meeste stoort dat niemand de moeite neemt om je als klant te informeren !!!

Lekkeband

Ervaring van Tijms, toegevoegd op 26 juli 2017

Ik heb gebeld met Fietswinkel na 45 minuten nog geen verbinding,de volgende dag weer gebeld en doorgeschakeld ik dacht met een monteur die adviseerde mij de band op te pompen maar dat lukte niet wand er zat een zwakke plek in een nieuwe band 11 km gereden met de fiets. Op eigen kosten er een nieuwe band omgezet.

Goede Service

Ervaring van Roetink, toegevoegd op 8 juli 2017

Wij kopen al jaren onze fietsen via fietswinkel.nl. Bij de nieuwste fiets vertoonde de accu 1,5 maand na de garantie (garantie 2 jaar) een storing. De accu is kosteloos gerepareerd door fietswinkel.nl. Super gewoon!!!

Testrit

Ervaring van , toegevoegd op 27 juni 2017

Test rit aan gevraagd voor een bepaalde fiets, maar helaas op de dag van afspraak was de fiets er niet en werd die in deze winkel ook niet verkocht, terwijl we hier wel een afspraak voor hadden gemaakt. Dus een slechte service.

Zeer goed ervaring

Ervaring van Jan, toegevoegd op 12 juni 2017

Betreft filiaal Leeuwarden. Jessica heeft ons zeer goed geholpen en was erg duidelijk. Levering perfect. Geen klachten.

slechte aflevering fiets

Ervaring van H van Dijk, toegevoegd op 19 mei 2017

Beste, Wij hadden een elektrische fiets besteld bij Fietswinkel.nl. van dik € 2000 Bij afleveren deden de jongens de trappers er op en het stuur werd recht gezet. Toen wilde ik even de hydraulische remmen proberen, bleek de ene handrem niets te doen. Dat vond ik al raar. Ook was de accu zo goed als leeg. De fiets zag er uit, zo uit de fabriek te komen. Maar een fiets moet voordat het naar de klant gaat nagekeken worden. Zo zag het er echt niet uit dat dat was gebeurd. We hebben de fiets weer mee retour laten nemen. Voor het bedrag wat je moet betalen mag je wel wat verwachten toch. Men maakt reclame op tv dat het allemaal zo goed is. Ik hoop dat Fietswinkel hier wat van leert, want dit kan echt niet. Met een groet, HvD

service verschrikkelijk

Ervaring van els, toegevoegd op 2 mei 2017

2 ebikes gekocht. snelle levering , fantastische prijzen. maar toen, bleek dat we een zilveren accu hadden gekregen ipv een gouden accu. tot 3 keer toe is er een zilveren gestuurd ipv een gouden.!!!! en dit na zelf continue bellen, er werd iedere keer gezegd de accu gaan we versturen, dit duurt dat een week en dan is het de verkeerde. na 2 keer een klacht zit ik na 4 weken nog met een zilveren accu. nee de prijs is goed, maar zodra je je fiets hebt en er is iets fout dan heb je pech. dus nooit meer de fietsenwinkel.nl

Zeer matig klantenkontakt

Ervaring van Peter C, toegevoegd op 15 april 2017

Het bestellen en betalen van een fiets ging prima. Daarna kwamen de problemen. Aangekondigde afleveringstijdstip werd niet nagekomen. Zonder mededeling vooraf aan mij wijzigden zij het afleveringsmoment, zowel in tijd als in een andere datum. En dan moeten ze niet gek opkijken als de fiets niet in ontvangst genomen kan worden. Met enige mails aan fietsenwinkel.nl en aan hun transporteur duidelijk gemaakt dat je zo niet met een klant kunt omgaan. Daar kwam geen enkele reactie op. En op de track and trace staat wel als zou de fiets afgeleverd zijn, wat dus niet het geval is. Gevalletje van misleidende info vooraf en mogelijke verduistering, want waar is de door mij betaalde nieuwe fiets nu ? Klantenkontakt is ver onder de maat. Helaas blijk ik niet de enige te zijn.

Laagste prijsgarantie lijkt mooier dan het is.

Ervaring van Tara, toegevoegd op 7 augustus 2016

Ze hebben de laagste prijsgarantie maar daar ben je wel vaak zelf verantwoordelijk voor.Je moet dan zelf aan kunnen tonen dat een andere (web)winkel goedkoper is.Dat moet volgens de voorwaarden binnen �©�©n dag na aankoop gebeuren.

Goede service

Ervaring van Patricia, toegevoegd op 5 augustus 2016

Ik heb 10 maanden geleden een Sparta E-Motion C3 N8 gekocht bij Fietsenwinkel.nl. Na 1 maand vertoonde de fiets al problemen en sindsdien is mijn fiets al 8x gerepareerd waarvan de versnellingsnaaf 2x vervangen is. Tot op heden ben ik niet blij met mijn Sparta e-bike maar na het lezen van meerdere reviews blijk ik daar niet de enige in te zijn. De service van Fietsenwinkel.nl is top op heden fantastisch. Mijn fiets wordt keer op keer gerepareerd. Tot op heden allemaal onder de garantie en iedere keer even vriendelijk behandeld door hun service gerichte helpdesk.

slechte service na aankoop

Ervaring van lc, toegevoegd op 8 mei 2016

accu moest onder garantie vd fabrikant vervangen worden. heeft 1 maand geduurd door toedoen van fietsenwinkel.nl. zeer onvriendelijke service, bij aankoop alles soepel, vriendelijk en voordelig, maar bij garantie/service is daar niets meer van over. als je achteraf service etc niet belangrijk vind dan kun je leuk besparen op de aankoop, echter fustraties bij service/garantie zijn dan ook gegarandeerd.

geweldig

Ervaring van anita de jonge, toegevoegd op 25 april 2015

Wat een top service. Had mijn fiets stuk. Monteur aan huis kon het niet oplossen. Fiets opgehaald en perfect gemaakt. Hele goede communicatie. In 1 woord geweldig. Volgende fietsen ook van fietswinkel.nl

fietsplan fietsenwinkel.nl

Ervaring van Brenda, toegevoegd op 11 december 2014

Net nog op tijd gebruik kunnen maken van het fietsplan via mijn werk, in 2015 zal dit worden afgeschaft. De fiets is zeer degelijk, mooie banden en afwerking. Het in elkaar zetten was een fluitje van een cent. Enige minpuntje was dat de koerier te vroeg kwam met de fiets, gelukkig was ik al thuis van mijn werk.

goedkoop

Ervaring van E, toegevoegd op 18 oktober 2014

Een e-bike gezien bij een fietsenzaak in ons dorp. Op internet door gaan zoeken en zo terecht gekomen bij fietsenwinkel.nl, veel goedkoper dan bij de fietsenzaak.

perfecte klantenservice

Ervaring van Wende, toegevoegd op 8 oktober 2014

Direct antwoord op je vragen via de klantenservice.

» Fietsenwinkel.nl Review

Mijn ervaring plaatsen