Over flinders.nl
De mensen achter de website flinders.nl zijn allemaal gedreven managers die jarenlange ervaring hebben op mensen aan te werven in bedrijven. Zij vinden dat de juiste man op de juiste plaats moet zijn en daarom kan je hen aanschrijven als je een vacature hebt die je zo snel mogelijk wilt laten vervullen door de juiste mensen.
Selectie en kwaliteit
Met het aanwerven van mensen kijken ze niet alleen naar wat er geschreven staat op de CV, maar ook wat deze mensen te bieden hebben. Het is gemakkelijk te schrijven op een papiertje, maar het zijn toch de vaardigheden die tellen. Men selecteert en kijkt streng naar het kunnen van de kandidaten.
Voordelen van recruitment support
Men zorgt ervoor dat de vacature de maximale aandacht krijgt. Je hebt geen omkijken naar de administratieve rompslomp en de kosten blijven laag. Omdat je als bedrijf toch bij de selectie wilt zijn, kun je het hele proces nauwlettend in het oog houden.
Ligbed nog steeds niet geleverd. Ik word niet geinformeerd
Ervaring van Saskia, toegevoegd op 1 juli 2019
In april heb ik een ligbed besteld en vooruitbetaald bij Flinders. In tegenstelling tot de site aangaf, kon ik niet achteraf betalen, omdat het product niet op voorraad was en vooruit betalen alleen kan bij producten die wel op vooraad zijn. Na de bestelling een email gekregen dat het ligbed aan het magazijn van Flinders zou worden geleverd in de week van 10 juni. Omdat ik in de week van 17 juni nog steeds niks had gehoord, zelf maar contact opgenomen. De medewerkers zouden het uitzoeken. Weer niks meer gehoord. Na een week maar weer zelf contact opgenomen. Bleek dat de leverancier de order wel had bevestigd maar geen leverdatum had gegeven. Ik zou er nog van horen. Nu weer een week later, nog niks vernomen van Flinders en ben maar opnieuw zelf aan het informeren hoe en wat.
Bij het bestellen, ging het ook al moeizaam, omdat het ligbed met een forse korting op de site had gestaan en toen ik ging bestellen die korting er niet meer was. medewerker klantenservice wist ervan en zou de korting verrekenen als ik had besteld. Na de bestelling en het doorsturen van de afspraken die ik met de betreffende medewerker had gemaakt, was de korting krijgen moeilijk. Medewerkers gingen het navragen en het product zou nooit in de aanbieding zijn geweest. Na heen en weer mailen de korting gekregen. De terugbetaling van de korting ging ook niet in 1 keer goed.
Vriendelijke mensen in het mailcontact, maar een pro-actieve afhandeling van het klantcontact ontbreekt helaas.
Topservice!
Ervaring van joke Hartkamp, toegevoegd op 8 november 2018
Ik heb bij Flinders een bank gekocht en per abuis de verkeerde kleur geleverd gekregen (mensen maken fouten). Flinders heeft alle verantwoordelijkheid genomen en er alles aan gedaan om e.e.a. voor mij makkelijk te maken, inclusief bank snel op laten halen en de verantwoordelijkheid van evt, krassen door mijn huis dieren op zich te nemen. Chapeau Stephanie van klantenservice Flinders, zo fijn dat er nog echt klantvriendelijke bedrijven bestaan, dank je wel!
Ervaring van Mirthe, toegevoegd op 7 februari 2015
Mijn artikel was niet op voorraad maar kreeg wel een mailtje dat het snel zou komen. Toch zou ik graag zien dat het voortaan op de site staat.
Ervaring van christine, toegevoegd op 7 november 2014
Onze bestelde lamp bij Flinders kwam snel binnen, het mooie is dat hij 80 euro goedkoper was dan de winkel waar we hem oorspronkelijk wilden kopen.