Gsmweb verkoopt al meer dan 17 jaar mobiele telefoons en abonnementen. Je kan er terecht voor alle soorten mobiele telefoon abonnementen van alle beschikbare providers. Naast een telefoon met abonnement kan je er ook slagen voor een sim only abonnement. Heb jij al een gsm abonnement maar komt de einddatum van het contract in zicht, dan kan je kiezen uit een verlengingsaanbieding. Koop je een duur toestel, dan kan je bij Gsmweb ook een telefoonverzekering afsluiten. Er zijn gsm abonnementen beschikbaar voor zowel de kleine als de grote beller.
De klantenservice van Gsmweb kan je bereiken via 020-7513612, of je neemt contact op via de sociale media. Hier kan je terecht met vragen over de garantie, klachten of vragen over de verzending. Als je een gsm inclusief abonnement hebt besteld dan krijg je eerst een contract thuisgestuurd die je ondertekend moet retourneren. Over het algemeen zijn alle toestellen op de website direct uit voorraad leverbaar. Gsmweb is een pure internetwinkel, je kan dus niet recht bij een fysieke winkel. De meeste aanbiedingen op de website van Gsmweb hebben maar een bepaalde looptijd. Elke dag verschijnen er nieuwe aanbiedingen van bijv. de nieuwe iphone 6 of Samsung Galaxy S6 op de site. Wil je overstappen van een andere provider, ook dat kan bij Gsmweb, inclusief behoud van jouw huidige gsm nummer.
Bij sommige providers betaal je eenmalig aansluitkosten, daarnaast moet je ook rekening houden met verzendkosten. Voordat je een mobiel telefoon abonnement afsluit is het aan te raden om de prijzen te vergelijken bij meerdere telefoonshops. Wil jij werken bij Gsmweb, bekijk dan het actuele aanbod vacatures. De telefoons worden verzonden via PostNL, in veel gevallen moet je tekenen voor ontvangst van jouw gsm.
Jaren geleden waren ze al de goedkoopste en ook zeer snel met telefoon leveren. Nu meestal nog de goedkoopste maar de levering gaat niet meer snel. Met geluk 1 week maar kan ook langer zijn,helaas.
Simkaart werd snel opgestuurd, kon zelf overstap naar provider regelen, telefoon opsturen duurde ca 17 dagen , uiteindelijk wel binnen gekregen zonder verzendbevestiging vooraf.
Wat ze beloven maken ze niet waar. Website informatie klopt niet, staat dat telefoon op voorraad is maar na de bestelling hoor je dat het niet zo is. Na meerdere malen gebeld te hebben kom je er pas achter. Vervolgens wil je je bestelling annuleren, maar dan hoor je dat ze de annulering binnen 3 dagen door kunnen geven aan de provider. dat betekent dat je dan toch weer minimaal 3 dagen moet wachten. Heb je geen telefoon of is je telefoon stuk heb je pech. het is wel vreemd als je een telefoon met verlenging aanvraagt is het wel binnen een half uur geregeld, maar andersom niet. Dan is er opeens personeelstekort. ik bestel nooit meer iets bij GSM Web
Ik ben al jaren klant bij gsm web en altijd prima geholpen maar de laatste 2 jaar gaat dit steeds moeizamer. Vorige week 3!! abonnementen afgesloten, maar na een aantal mails en telefoontjes omdat de offertes niet juist waren op dit moment nog maar 1 van de 3 telefoons binnen. Geen duidelijke communicatie van de kant van gsm web. Er wordt ook niet op mails gereageerd. En dan zit ik nog wel bij de zakelijke helpdesk, normaal gesproken wordt je dan vaak sneller te woord gestaan als particulier. Erg jammer dat ze wat dat betreft zo achteruit gaan. Een telefoon de volgende dag in huis hebben kun je wel vergeten, duurt minstens een aantal dagen tot een week als je geluk hebt….
Normaliter krijg je 14/30 dagen om te kijken of de telefoon bevalt en zodra je hem aanzet mag je hem niet meer retourneren. Dit hoor ik pas voor het eerst want bij alles wat je online haalt heb je 30 dagen om te kijken of het bevalt dus ook aan en uit anders weet je ook niet of het een error geeft. Nou voor mij geen GSMWEB meer.
Afgelopen maandag heb ik een contractverlenging met gsm via gsmweb afgesloten. De gsm die ik wilde hebben stond als voorradig. Ik kreeg al binnen een hele korte tijd (binnen 1 uur) bericht dat alles goedgekeurd was en een paar minuten daarna een betaalverzoek. Ik heb gelijk betaald en had toen verwacht dat ik ook een mail zou krijgen dat de betaling ontvangen was, maar die niet ontvangen. Dinsdag heb ik gebeld om te vragen of de gsm al opgestuurd was. Ik kreeg te horen dat de verwachting was dat die diezelfde dag of op woensdag verstuurd zou worden. Woensdag heb ik weer gebeld en kreeg te horen dat de gsm niet op voorraad was, en de verwachting was dat dit toestel vrijdag binnen zou komen. Dit verbaasde mij omdat er op voorraad stond op hun site. Ik heb toen de reviews bekeken van gsmweb en zag er reviews bij die niet positief waren. Ik werd een beetje ongerust door de reviews. Vrijdag nog gewacht op een bericht van gsmweb dat de gsm verstuurd zou zijn. De service afdeling is tot 18:00 bereikbaar, maar helaas geen bericht ontvangen. Maar vrijdagavond kreeg ik om 20:00 bericht dat ik mijn gsm zaterdag zou ontvangen. Ik ben dus ongerust geweest, terwijl dit achteraf niet nodig was geweest. Mijn Oppo find x3pro is binnen en bij gsmweb een paar honderd euro goedkoper dan bij andere aanbieders waar ik in het verleden verleden heb besteld. Misschien een tip voor gsmweb om wanneer er bij een gsm staat dat ie op voorraad is, deze ook gelijk te versturen. Of anders op voorraad er niet bij te zetten. Een volgende keer zal ik toch wel weer bij gsmweb kijken of ze weer de scherpste aanbiedingen hebben en als dat zo is, zal ik zeker weer bij hun bestellen.
Bespaar je de moeite en ergenis, en sla deze winkel gewoon over. Ik had hier een kpn abonnement met een samsung telefoon en een gratis smart watch er bij. Op hun site stond dat de telefoon direct uit voorraad leverbaar was.. helaas na de bestelling officieel te maken een mail: het door uw gekozen model is helaas niet op voorraad komt bij ons over 5 werkdagen binnen. Weer op hun site gekeken.. en ja hoor gewoon direct uit voorraad leverbaar. Een paar dagen wachten op een toestel maakt me niet uit. Maar vermeld dit gewoon. Ik heb er achteraan gebelt hoe dit zat. En niet echt een zinnig antwoord op gekregen. Maar goed na een dikke week het toestel binnen. Maar zonder het horloge. Weer bellen. Ja die moet u zelf aanvragen... oke hoe dan? Netjes uitgelegt en ze stuurden mij de link door.. helaas deze aktie was al een maand verlopen. Al met al een verkeerde link ontvangen. Goed kan. Volgende link afgekeurd deze winkel is niet aan deze aktie verbonden. Weer bellen krijg je te horen dat ik het zelf met kpn of samsung maar moet regelen... nou nee jullie verkopen mij deze aktie. Los het op.. na heel veel bellen aangezien gsmweb nergens zelf op terug komt wat ze wel beloven. Inmiddels na 2 maand toch het horloge ontvangen. Al met al een hoop ergenis en zou het liefste maar 1 ster geven. Maar goed uit eindelijk gekregen wat de bedoeling was
Bespaar je de moeite en ergenis, en sla deze winkel gewoon over. Ik had hier een kpn abonnement met een samsung telefoon en een gratis smart watch er bij. Op hun site stond dat de telefoon direct uit voorraad leverbaar was.. helaas na de bestelling officieel te maken een mail: het door uw gekozen model is helaas niet op voorraad komt bij ons over 5 werkdagen binnen. Weer op hun site gekeken.. en ja hoor gewoon direct uit voorraad leverbaar. Een paar dagen wachten op een toestel maakt me niet uit. Maar vermeld dit gewoon. Ik heb er achteraan gebelt hoe dit zat. En niet echt een zinnig antwoord op gekregen. Maar goed na een dikke week het toestel binnen. Maar zonder het horloge. Weer bellen. Ja die moet u zelf aanvragen... oke hoe dan? Netjes uitgelegt en ze stuurden mij de link door.. helaas deze aktie was al een maand verlopen. Al met al een verkeerde link ontvangen. Goed kan. Volgende link afgekeurd deze winkel is niet aan deze aktie verbonden. Weer bellen krijg je te horen dat ik het zelf met kpn of samsung maar moet regelen... nou nee jullie verkopen mij deze aktie. Los het op.. na heel veel bellen aangezien gsmweb nergens zelf op terug komt wat ze wel beloven. Inmiddels na 2 maand toch het horloge ontvangen. Al met al een hoop ergenis en zou het liefste maar 1 ster geven. Maar goed uit eindelijk gekregen wat de bedoeling was
Een nieuwe abonnement afgesloten via GSMWEB. Het contract was snel rond. De afwikkeling ging soepel en ik kon gelijk profiteren van het scherpe aanbod van de provider. Mijn iphone was niet op voorraad, maar ben hiervoor keurig op de hoogte gehouden. Toen er voorraad was ben ik gebeld en dezelfde avond is mijn telefoon verzonden. Volgende keer ga ik mijn abonnement weer verlengen bij GSMWEB.nl. Een top bedrijf met een hele goede en klantvriendelijke klantenservice.
Na mijn klacht van hedenochtend en negatieve review heb ik vanavond iemand van de helpdesk aan de lijn gehad die wel duidelijk kon uitleggen wat het probleem was. Inmiddels is het opgelost, maar waarom niet 5 weken geleden gewoon duidelijk gecommuniceerd via email ? Dit is een verbeterpunt
27-11-2019 Mijn bestelling gedaan via gsmweb. Samsung galaxy S10 green. Was voorradig, maar in kleine letters had ik gelezen dat ik hier geen rechten uit kon ontlenen.(Had geen haast, de oude doet het nog Samsung galaxy A3) Hierna pas veel reviews gelezen en wat heb ik in de rats gezeten.... 's Nachts slecht van geslapen. De volgende ochtend gebeld met gsmweb om te vragen hoe het zat met de ontvangstbevestiging. Een vrouw aan de lijn die mij geduldig de gang van zaken uitlegde en nee... er waren niet 10 wachtenden voor mij. Ik was de 2e in de rij. (ja, super vrolijk klonk ze niet (gewoon normaal), maar wil jij vrolijk antwoord geven als je deze baan hebt met alle ellende van dien waar zij als medewerker niets aan kan doen, maar die wel alles over zich heen krijgt van de klanten?) Ik was vriendelijk en rustig en zij beantwoorde mijn vragen hierdoor ook vriendelijk. Misschien moeten sommige mensen ook eens in de spiegel kijken om te kijken hoe jezelf mensen benadert! Maar toch bleef ik wantrouwend. (De reviews bleven in mijn hoofd rondspoken) Van alles bedacht om er eventueel onderuit te kunnen. Op 29-11-2019 een betaalverzoek ontvangen. Hierna nog een keer met GSMweb gebeld om te vragen wanneer ik de telefoon kon verwachten.(weer 2e in de wachtrij) Moest ik hiervoor thuisblijven? Vrijdag kregen ze weer een zending. Ik zou een mail krijgen met track en trace code. Dan kon ik ook zien wanneer hij binnen zou komen.Bijna het hele weekend erover heen laten gaan. Wat zal ik doen. Mijn mijn man overlegd en die heeft mij reviews laten lezen van de KPN en T-mobile... En... ook daar een en al ellende. De mensen met slechte ervaringen plaatsten iets direct en de mensen waarbij het goed loopt vergeten het vaak. Dus ik dacht ik waag de gok. Betaling gedaan en... (wat een stress nog steeds door de reviews die in mijn hoofd rondspoken) maandag de mail dat ik dinsdag mijn telefoon kon verwachten. Zou het toch goed gaan??? Durfde bijna niet te hopen. Tijd erbij en inderdaad netjes geleverd. Begreep alleen niet waarom ik een nieuw nummer had gekregen. Ik weer gebeld (4e in de wachtrij) en werd vrij snel geholpen. Bleek dat ik zelf een aanvraag had gedaan voor een nieuw nummer. Ik had verlenging aan moeten klikken en nu??? Geen probleem vertelde ze, even contact opnemen met T-mobile en dan konden zij het nummerbehoud verder regelen. Zo gezegd, zo gedaan en alweer bijna een week heel blij met mijn nieuwe telefoon. In dec wordt mijn abonnement over gezet. Toch door alle negatieve reviews ook weer een spannend moment... Reviews, ga uit mijn hoofd en laten we er maar vanuit gaan dat ook dat goed zal verlopen. Ik zal het jullie laten weten, maar tot zo ver..... waar voor mijn geld. Wil je binnen 1 dag een telefoon dan moet je hem misschien in de winkel halen, dan heb je hem direct. Doe je het via de webwinkels, dan zitten er misschien meer nadelen aan, maar daar is de prijs ook zeker naar. En... petje af voor de telefonistes, zou mijn baan niet zijn! Tenminste als het echt zo'n ellende is bij GSM web als de reviews doen geloven. En ik begrijp dat wanneer het misloopt je enorm baalt en je ergert, maar bedenk 1 ding... met onbeschoftheid kom je nergens en het levert alleen meer ellende op. Het probleem wordt er niet door opgelost... iedereen die nog wacht, ik hoop ook voor jullie op een goede afloop! Maar tot dusver ben ik tevreden met de gang van zaken!En.... ik weet niet of ik GSM web zou aanraden of niet. De reviews zijn zeker heftig en daar zou ik de volgende keer mij zeker van te voren beter in verdiepen. Als je dan toch besteld , laat het dan ook over je heenkomen. Je weet tenminste waar je van te voren aan bent begonnen. De prijs doet i.i.g. voor mijn portemonnee zeker ook wat. Anders was ik waarschijnlijk geen eigenaar geweest van deze Samsung S10 Mvg. Marielle
Op zaterdag heb ik m'n bestelling geplaatst voor een Samsung Galaxy s10 met T-Mobile abonnement. Op de site staat "Uit voorraad leverbaar" en dat ik 'm de volgende werkdag in huis heb mits het ook op een werkdag is besteld. Prima, ik verwacht dus dinsdag die telefoon in ontvangst te kunnen nemen, maandag keurig een mailtje dat de bestelling is ontvangen. Kreeg nog een smsje van T-Mobile dat de aanvraag voor nummerbehoud is ontvangen. En dan begint 't gezeik. Dinsdag niks gehoord of ontvangen, dus ik bel de klantenservice. Verveelde vrouw verteld me dat 't 1-3 werkdagen kan duren voordat T-Mobile 't accepteerd en dat ik dus eind v/d week m'n nieuwe telefoon kan verwachten. Mijn mobiel is kapot en valt constant uit waarna ik 'm soms uren niet meer aan de praat kan krijgen, dus ik heb wel belang bij m'n nieuwe telefoon. Vrijdag nog steeds niks gehoord, dus weer bellen met de klantenservice. Andere (wederom verveelde) vrouw aan de telefoon die mij verteld dat ze pas woensdag een nieuwe levering van s10's verwachten en dat ik 'm dus op z'n vroegst donderdag binnenkrijg. Ondertussen staat op de site nog steeds rustig dat ie uit voorraad leverbaar is. Als ik dit had geweten had ik 'm gewoon bij T-Mobile zelf gekocht, maar de telefoon was hier gewoon een stuk goedkoper. Inmiddels al zover gekomen dat 't zonde is om nu alsnog via T-Mobile m'n bestelling te doen, maar ik ga in ieder gevaal nooit meer bij GSMWeb.nl iets bestellen.
Een telefoon gekocht met verlenging van abonnement. De telefoon werd 30 dagen later pas geleverd. Op dat moment had ik geen interesse meer in de telefoon en heb de overeenkomst herroepen. Dit is wettelijk geregeld bij kopen op afstand. GSMweb gaf vervolgens aan de herroepingsrecht niet van toepassing was bij een combinatie van product en dienst en de bedenktijd inging per ingangsdatum van het abonnement. Beide argumenten spreken elkaar tegen en zijn in strijd met de wet Consuwijzer geeft het volgende: Ons advies Bij een gemengde overeenkomst, dus als u een product én een dienst afneemt die bij elkaar horen, gaat de bedenktijd in de dag nadat u het product ontvangt. Als u een overeenkomst sluit voor een telefoonabonnement met telefoontoestel, gaat de bedenktijd dus in de dag nadat u het toestel thuisgestuurd hebt gekregen. Vanaf dat moment hebt u 14 dagen de tijd om gebruik te maken van uw bedenktijd. Binnen deze termijn kunt u de overeenkomst ontbinden. GSMweb geeft vervolgens aan dat het geschil niet kan worden voorgelegd aan een geschillencommissie. Ook wordt onvoldoende informatie verstrekt over hoe de overeenkomst te herroepen. Typerend voor een handelaar, die de consument een oor aan te naaien. Een onbetrouwbare verkoper. Art. 6:230o BW geeft aan dat de bedenktijd 14 dagen is vanaf het moment dat u een product ontvangt. In art. 6:230g lid 2 BW staat dat dit artikel ook geldt voor gemengde overeenkomsten
Ik had de IPhone 6 besteld. Snelle leveren verder alleen zaten er geen oortjes bij. Dit vind ik wel een beetje apart.
Ik heb veel slechte reviews gelezen dus ik dacht ik deel mijn ervaring ermee en laat iedereen even weten dat het niet zo verschrikkelijk is. Mijn gezin en ik schaffen al jaren onze telefoons hier aan en hebben nog nooit klachten gehad. Snel geleverd, werkt prima. Heb deze week een iPhone 6 refurbished besteld met abonnement en ook deze is vandaag binnengekomen. Prima dus! Enige jammere wel is dat bij de refurbished iphone’s geen oortjes zitten en ik dit wel had verwacht, maar ja, officieel zijn ze ook niet verplicht om dat te doen natuurlijk!
Na afsluiten verlenging van abonnement + toestel niets vernomen. Na een aantal dagen zelf maar gebeld om te informeren hoe het stond met de 24-uurs service waarmee ze pronken op de website. Ik kreeg te horen dat het klopte dat ik niets had vernomen, EN dat ging ook NIET gebeuren vertelde de medewerker want mijn postcodegebied staat op een " zwarte lijst " en is erg fraudegevoelig. Prima dat men in deze tijd voorzichtig is met dit soort zaken, maar neem dan in ieder geval contact op met de klant. Nee iedereen in dit gebied is gelijk een crimineel :-( De opdracht heb ik direct geannuleerd en mijn contract gewoon rechtstreeks verlengd via mijn provider (Tele2) waar ik overigens wel uitstekend werd geholpen. Alles was binnen 5 minuten geregeld !
Op 30 maart een pre order doen zodat je op de relaisdatum je telefoon mag ontvangen. Ondertussen je abonnement aansluiten, maar na een maand pas je telefoon afsturen.ik betaal dus al voor iets wat ik nog niet in handen hebt. Klantenservice gebeld, er wordt uitgezocht hoe dit kan, zou worden teruggebeld, na anderhalve dag zelf moeten bellen, want ze bellen niet. Als je dan zelf belt zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen, en dat de telefoon (eindelijk) is afgestuurd. Met andere woorden niet zeuren, je krijgt je telefoon toch ?? En dat ik al betaal aan iets wat ik niet heb... ach ja daar kunnen ze ook niks aan doen. Je hebt toch je oude toestel nog !! Ze komen geen afspraak na, ze komen je niet tegemoet met iets omdat je al 10 dagen aan iets betaal waar je niks aan hebt !!! Dit is echt de laatste keer dat deze webwinkel maar een eurocent aan mij verdient !!! Als je dan zegt dat je een slechte revieuw gaat plaatsen wordt je uitgelachen en zegt men dat moet je doen !! Het interesseerd ze blijkbaar helemaal niks. Een walgelijk bedrijf!!!
hoelang duurt het voor de telefoon binnen is
Ik heb van de week een nieuwe telefoon besteld bij gsmweb, en heb werkelijk niets te klagen over de gang van zaken. Heel vlot en snel in huis, en de betaling wordt pas na ontvangst een goede week later via eenmalige incasso geiind. Na alle nare ervaringen te hebben gelezen voelde ik me genoodzaakt een reactie te plaatsen welke helemaal volgens het "boekje" is verlopen
Mijn nieuw afgesloten abbonnement zou ingaan tijdens een buitenlandse trip. De activatie in het buitenland was niet mogelijk bij de nieuwe provider. GSMWeb stuurde mij een tijdelijke simkaart zodat ik niet zonder telefoon kwam te zitten.
Ongeveer 2 weken zonder abonnement gezeten zakelijk op 2 telefoons. We hadden een nieuwe aanbieding gekregen van GSMweb. Waar we al jaren klant van waren. Aangegeven dat we IPone 5 telefoons hebben( deze zijn al eerder door hun aan ons verkocht dus je denkt dat dit wel bekend is). De kaartjes werden netjes per post verstuurd. Het een abonnement ging in op 28 juli de andere na een speciaal mailtje op 1 oktober. Ik heb verder niet naar het kaartje gekeken. Op 29 juli wilde ik het kaartje omzetten. Helaas deze paste deze niet. Dit kan gebeuren: gebeld voor een nieuw kaartje (ons contact persoon was er niet dus de jongen aan de lijn ging het regelen). Deze werd dus opgestuurd. Gelukkig hadden we de andere telefoon nog. Helaas deze bleek door GSMweb stop te zijn gezet. Dus we zaten zonder zakelijke telefoon (2 dagen!) wat voor mij deze 2 dagen niet werkbaar is. Dus maar 2 dagen eerder vakantie genomen. Op vrijdag moesten we de kaartjes binnen krijgen. Maar niks hoor en je kan s'avonds niet terecht met je vragen. Zaterdag wilden we weg gaan op vakantie dus dit werd al een dag later. Zaterdag gebeld ze konden niet zien of er wat verstuurd was naar ons toe. Dit om dat de particulieren afdeling niet in het zakelijk systeem kan kijken. (Dit is wel wat knullig in een 24 uur economie) dus maar gevraagd of ik maandag met spoed terug gebeld kan worden. Deze mevrouw gaf al wel aan dat het versturen vaak mis ging. Maar niet naar het buitenland zonder mobiele telefoons, oma lag in het ziekenhuis en je wil wel contact kunnen houden. Het werd maandag en terugbellen deden ze niet. Dus maar zelf gebeld. Voor het eerst onze verkoper gesproken met wie wij het abonnement hadden geregeld. Hij wist niks van de verkeerde kaartjes en zei dat ze niet zijn opgestuurd. De verkoper zei van niks te weten dat hij moest bellen en dat de kaartjes niet goed waren. Ze gaven aan dat: Het andere abonnement, dat wij hebben, was stopgezet door ons. Wij hadden begin dit jaar zelf naar onze aanbieder gebeld om het stop te zetten en om te zetten naar prepaid op 28 juli. Wat wij NIET gedaan hadden. Hij vond het zelf ook wel een raar verhaal. (wij zaten juist bij GSMweb om zelf geen gedoe te hebben. En hoe konden wij in januari al weten wanneer ons abonnement ging stoppen. Dus daar kwam het eerste moment waar een goede verkoper gewoon de waarheid verteld. Wij konden op dit abonnement wel beltegoed zetten. Maar we hadden dus geen internet. Hij ging de kaartjes op sturen. Hij kon ze niet met spoed sturen dus het kon 2 dagen duren. We gingen toch maar op vakantie in de buurt van Emmen wat voor ons 220 km rijden is maar we reden wel terug woensdag dit kost je 440 km aan benzine en op de camping moet je om je mail na te kijken 5 euro per dag betalen. Woensdag 5 Augustus was er niks. Aan het einde van de dag gebeld en onze verkoper zag dat het nog bij hun lag. Ik zei dat ik kosten had gemaakt, maar hij ging niet over de schadevergoeding maar ging deze wel voorleggen. Hij begreep het en zei sorry. We spraken af na de vakantie contact te hebben over de vergoeding. Wij besloten weer na de camping te gaan. Mijn ouders die onze vakantie redde brachten het nieuwe kaartje naar ons toe ( weer 440 km en weer extra dagen internet kopen ). Zij kwamen op maandag 10 augustus. Na de vakantie zelf maar weer contact gehad met onze verkoper; hij belde zelf niet naar ons zo als beloofd. Hij kon het nog niet zeggen en hij beloofde weer terug te bellen. Na een tijdje zelf maar weer gebeld. Helaas hij was lekker op vakantie (hij wel). Later hem maar weer gebeld hij wist het nog steeds niet. Hij zei dat hij er niet over ging. Nadat ik gezegd had mijn verhaal op internet te zetten werd ik binnen 20 min teruggebeld door hem. Er was geen vergoeding mogelijk. Wel gaf hij aan dat er fouten zijn gemaakt maar hij liet weten dat deze toch ook echt bij ons lag. Ik kreeg een mail van de Backoffice Medewerker Zakelijk. Beste meneer Jacobs, U heeft vandaag contact gehad met �¨�¨n van mijn collega's en aangegeven dat u een schade vergoeding wilt ontvangen. Ik begrijp uit de notities dat u in eerste instantie een verkeerd formaat simkaart heeft ontvangen. Het is mij niet duidelijk waarom u schadevergoeding wilt en ook niet in welke vorm. Het gaat om een simkaart welke al op 28-4-2015 naar u verstuurd. Wanneer u dit eerder kenbaar had gemaakt hadden wij dit direct op kunnen lossen door en ander formaat op te sturen. Ik wilde mijn verhaal ook nog aan haar uitleggen en heb gebeld met GSMweb. Ze beloofde dezelfde dag terug te bellen. U begrijpt het al dit gebeurde niet. Waarschijnlijk staan ze volkomen in hun recht om geen schade vergoeding te geven. Ik vind alleen dat je niet zo met klanten om gaat. Met vriendelijke groet Marcel.
Nieuwe iphone 6 vandaag binnen gekregen dmv verlening abonnement. Top!
Meerdere keren een telefoonabonnement afgesloten bij gsm web. Klantenservice denkt mee, ze hadden een keer een fout gemaakt, werd diezelfde dag nog 3 keer teruggebeld dat ze er alles aan zouden doen om het op te lossen.
Elke keer weer als ik een nieuwe telefoon ga bestellen kijk ik bij gsmweb als eerste. 4 maal al besteld raad het aan andere aan deze winkel.
Ik heb een paar mailtjes van jullie gemist omdat ze in de spambox kwamen, gelukkig kwam ik er op tijd achter maar zouden jullie dit kunnen aanpassen of moet ik dan wat instellen?
Zag door het bomen het bos niet meer, heb de klantenservice gebeld en ik werd goed geholpen. Nu wachten op mijn nieuwe mobieltje.
Ik ben niet zo vaak thuis en heb niet zo goed contact met de buren, brengen jullie het pakket ook bij de buren of wachten jullie echt totdat ik zelf thuis ben, dit wil ik graag weten voordat ik bestel.
Wij hebben het contract 3 keer moeten opsturen, steeds raken ze het kwijt, wij bestellen wel ergens anders.
Beste aanbieding die ik kon vinden was bij gsm web, de website oogt wat rommelig maar wel lage prijzen.
Ben jij zelf klant bij Gsmweb dan stellen wij het op prijs als je een review schrijft over Gsmweb. Laat weten hoe de service en producten bevallen of juist niet. Een review mag zo lang zijn als je zelf wilt, als de informatie maar correct en volledig is.