Kan jij veilig online bestellen bij Kees Smit? Lees de reviews en bepaal jouw beoordeling.
Het product is goed, maar 2 keer ontbraken onderdelen. Dus 3 weken extra wachten tot alles compleet is en bij elkaar 3 uur in de wacht voordat telefoon wordt opgenomen. Dus voor mij geen Kees Smit meer.......
Een jaar of 5 geleden nieuwe tuinset gekocht. Levering en product volgens afspraak en veel plezier van. Afgelopen week sneuvelde er 3 armleggers van 2 verschillende stoelen, mail gestuurd met vraag of dit te repareren viel en tegen welke kosten. Garantie was al ruim verlopen. Binnen enkele dagen hadden wij al reactie terug, dat er voor alle 4 de stoelen KOSTELOOS nieuwe armleggers werden afgestuurd. Binnen 3 dagen had ik ze in huis. Monteren na zien van instructie film (meegezonden door Kees) zeer eenvoudig. Dank je wel Kees voor de perfecte service.
Tuinbank die ik besteld had is bezorgd en bleek twee rechter leuningen te hebben. Dit na heel lang wachten per telefoon (30 minuten twee keer) besproken. Er zou onmiddelijk een linker leuning opgestuurd worden. Na een week nog niks. Weer drie pogingen gedaan om te bellen. Minstens twintig minuten per keer en steeds er is nog een wachtende voor U. Daar klopt niks van. Bericht bleek na deze poging niet duidelijk overgekomen, was het nou links of rechts. Beloofd dat men een linker leuning op zou sturen. Bericht dat ik een middag moets wachten op post.nl. Middag gewacht maar geen leuning. Inmiddels bericht dat ik leuning moets ophalen op ongeveer drie kilometer van mijn woning. Twee keer naar deze post.nl winkel gegaan maar geen leuning. Toen bericht op track en trace nee is naar een post.nl winkel op zeven kilometer van u vandaan. Daar uiteindelijk product gehaald en inderdaad het was een linker leuning. Wat een gedoe !
In april 2019 hebben wij onze hoekloungeset Manifesto Alzano gekocht bij Kees Smit Tuinmeubelen in Almelo. Er bleek bij aflevering een beschadiging aan een van de onderdelen te zitten, hierover hebben wij gereclameerd en is dit probleem binnen enkele dagen verholpen. Na enkele maanden ging de loungeset enorm kraken bij elke beweging die de gebruiker maakt.Wij hebben hierover contact gezocht per mail waarin we het probleem hebben beschreven en een verzoek hebben gedaan om dit te komen controleren bij ons thuis. Helaas was de enige reactie: Hier kunnen wij niets aan doen. Wij zijn erg teleurgesteld in deze reactie van Kees Smit Tuinmeubelen. Voor ons in ieder geval een reden om bij dit bedrijf geen aankoop meer te doen. Jan en Ellen van Hannen Oldenzaal.
Had een reclame waar ik het met de uitkomst niet eens was. Het is in alle tevredenheid opgelost met de klantenservice van Kees Smit. Professionele aanpak door professioneel bedrijf. Chapeau. Advies: Snel en adequaat reageren op reclame/ klacht van een klant en in korte tijd streven na oplossing waar de klant zich in kan vinden. Uiteindelijk is de klant KONING.
Een jaar geleden kussens gekocht en toen wij na een wasbeurt op eerste paasdag de hoezen er weer omheen deden bleken de ritsen niet meer goed te werken. Gelijk die dag een E-mail gestuurd naar Kees Smit en op tweede paasdag al een reactie. Alle kussens werden vervangen, om dat ver anders mogelijk kleurverschil zou zijn. Twee dagen later had ik ze al in huis !! Dat is nog eens service. Medewerkers van Kees Smit, mijn complimenten hoor !!
Heb je zelf een ervaring met Kees Smit? Laat dan nu jouw beoordeling over Kees Smit achter en help anderen met hun keuze.