Kan jij veilig online bestellen bij Koopjedeal? Lees de reviews en bepaal jouw beoordeling.
In oktober 2018 bestelde ik twee buitenlampen op batterijen. Ik kreeg ze netjes thuis bezorgd, maar 1 lamp was stuk (batterijen al wel aangeschaft € 20,-). Contact opgenomen, en ik moest de lamp met een code van hun retour zenden en afgeven bij een supermarkt bij mij in de buurt. Het duurde echter lang voordat ik bericht kreeg. Na ongeveer 6 weken contact gezocht met de klantenservice. Daar bleek dat er aan 2 klanten dezelfde ordernummer afgegeven was. De klantenservice pikte dit goed op en na 3 weken werd de tweede lamp alsnog bezorgd. Echter bij het uitpakken ontbrak het bevestigingspaneel. Nu kan ik hem nog niet aan de buitenmuur bevestigen. Nu weer een mail gestuurd naar de klantenservice....wordt vervolgd!
Hallo, Een paar keer dingen besteld. Geen probleem. Laatste keer wel. Toen ik belde waar de bestelling bleef, want had niets meer gehoord, vertelden ze me dat er een brand was geweest. Dat er veel vertraging was ontstaan. Weken gebeurde er niets, taal noch teken. Mail gestuurd met mijn klacht. Daarop werd adequaat gereageerd, kreeg de optie van terugstorting van het bedrag of alsnog het product ontvangen. Gekozen voor het eerste. Binnen 5 dagen stond het op mijn rekening. Netjes lijkt me.
Als je genoegen neemt met een lange levertijd die niet wordt nagekomen en als je veel tijd hebt om aan de telefoon te hangen en als je het gewoon vindt dat je mail over 5 werkdagen beantwoord zal worden (ben benieuwd) en als je uiteindelijk toch je spullen nog krijgt dan kan Ilse een keus zijn. Maar de volgende keer maak ik het me makkelijk door niet met Ilse in zee te gaan. Bespaart me een hoop ergenis.
Op 29 juni een paar polo's gekocht die ik wilde meenemen op vakantie met vertrekdatum 7 juli. De aankoop werd bevestigd met een email waarin bezorgdatum 4 juli werd genoemd, dus ruimschoots op tijd. Op 4, 5, 6 en 7 juli werd echter niks bezorgd. Ik ging op vakantie zonder de gekochte en betaalde polo's. Op 21 juli kwam ik terug van vakantie. In mijn brievenbus een briefje van PostNL dat een voor mij bestemd pakket was afgegeven bij de buren. Die buren waren in mijn vakantie echter ook op vakantie gegaan en zijn nu, 30 juli, nog steeds niet terug. Mijn op 29 juli bij Koopjedeal gekochte artikelen liggen een maand later nog steeds bij de buren. De bezorginfo is slecht bij Koopjedeal, maar de prijzen zijn OK. Op vakantie is een koffer kapot gegaan. Op 25 juli koop en betaal ik bij Koopjedeal een nieuwe koffer. De bevestigingsmail meldt als bezorgdatum 27 juli. Het is nu 30 juli en ik heb de koffer nog niet binnen. Koopjedeal prijst zichzelf hemelshoog de lucht in in zijn krantenadvertenties met 1 miljoen tevreden klanten. Ik zou graag zien dat ze daar hoogstens 999.999 tevereden klanten van maken. WANT IK BEN NIET TEVREDEN.
Mijn klacht is zeer goed opgelost credit nota en geld is al terug gestort. Rob
Hallo. Deze armband heb ik een poos geleden gekocht. Hij is prachtig en ben er blij mee. Helaas zijn er twee steentjes uitgevallen. Wat nu? Gr. Wies Bink-Arnouts.
Bij aankomst van de bestelling , (bonsai boompjes) bleek een hoekje van het bakje afgebroken te zijn , zonder problemen peromgaande een nieuw bakje toegestuurd gekregen .
Bij de levering van een militaire zaklamp bleek speciale oplaadbare batterij en riemtasje te ontbreken. Na mail zelfde dag gebeld door klantenservice en volgende dag werd via de post alsnog zeer snel geleverd. Perfecte en snelle afhandeling!!!
Heb je zelf een ervaring met Koopjedeal? Laat dan nu jouw beoordeling over Koopjedeal achter en help anderen met hun keuze.