Over KPN
Kpn is een service provider die verschillende diensten levert. Voor de levering van deze diensten maken zij gebruik van een uitgebreid netwerk van kabels en zendmasten.
kpn.nl mobiel
Bij kpn mobiel kun je een abonnement afsluiten voor je mobiele telefoon. Dit kan zowel met als zonder een telefoon (sim only). Als je al klant bent bij kpn via een andere dienst dan kom je vaak ook in aanmerking voor een mobiel abonnement met korting.
Internet en tv kijken via kpn.nl
Ook televisie kijken en internetten kan je eenvoudig via de zendmasten van kpn.
Combinatiepakket van kpn.nl
Bij het combinatiepakket van kpn.nl krijg je de diensten tv, internet en bellen voor een vast laag combinatie tarief. Je betaalt dan 1 bedrag in plaats van drie losse rekeningen.
Vaste klanten kortingen bij kpn.nl
Als klant bij kpn.nl kom je regelmatig in aanmerking voor speciale kortingen.
Vraag het aan kpn.nl
Via kpn.nl kun je de klantenservice van kpn benaderen met al jouw vragen omtrent de abonnementen van kpn.
KPN Comfort system
Ervaring van Adam Hulsenboom, toegevoegd op 17 september 2016
Geachte lezers,
Voor degene die het nog niet wisten, KPN COMFORT SYSTEM is geen beveiliging. Het systeem is helemaal waardeloos als er een landelijke storing is van het internet. Iedereen kan dan zomaar je huis binnen zonder dat je een melding krijgt of dat het alarm af gaat.
Ik zal nu vertellen wat ik voor ervaring heb met dit systeem en de service van KPN.
Mijn ouders hebben 3,5 week geleden dit systeem aangeschaft omdat ze op vakantie gaan.
Na een dag bleek dat de afstandsbedieningen het niet deden.
Hiervoor zou een monteur komen om dit te verhelpen.
Helaas mijn ouder waren toen al weg.
De buurvrouw heeft de monteur op gewacht en vervolgens heeft de man er een uur over gedaan om dit te verhelpen(althans dat dachten we).
Vervolgens op zaterdag 3 september ligt heel kpn internet plat door heel het land. Ik werd gebeld door mijn ouders om te kijken waarom de app het niet deed die bij deze comfort box matchte.
Dus ik ga naar het huis van mijn ouders en ja hoor de app werkte inderdaad niet want internet lag er uit. Dus ik de afstandsbediening bediening er bij gepakt. Druk op de knop om het systeem uit te schakelen. Gaat het lampje niet branden van de afstandsbediening. Toch gewaagd on naar binnen te gaan. Het alarm ging niet af(gelukkig).
Ik gekeken op de site van kpn om te kijken of het inmiddels al opgelost was. Maar zoals sommige het nog kunnen herinneren duur dit tot een uur of 3-4 die dag. Ik naar buiten. Ik probeerde het alarm er op te zetten met de afstandsbediening maar helaas het lampje brande niet. Vervolgens maar een paar keer op de knop gedrukt. lampje ging aan. Daarna weer gedrukt lampje brande weer niet. Dit heb ik een aantal keer gedaan. Ook op verschillende afstanden van de box want er zou maar iets in de weg staan (of de afstand is te groot) dat het niet reageerde.
Helaas het defect van de afstandsbediening bleef.
Ik heb vervolgens KPN gebeld. Het enige wat ik kon vinden op dat moment was een 0900 nummer. Hier betaal je 80ct per minuut voor tot een max van 40 euro. Ik heb een half uur in de wacht gestaan. Daarna heb ik de moed opgegeven en ben vervolgens naar huis gegaan met de gedachte om Zondag 4 sept terug te bellen.
Gelukkig werkt het internet weer later die dag dus ik geprobeerd met de KPN app om het systeem weer aan te zetten. De app kreeg geen toegang tot de box.
Oke dan toch maar ff bellen morgen met de KPN.
Zo gezegd zo gedaan.
Intussen contact opgenomen met mijn ouders dat het nog niet werkte en dat ik KPN de volgende dag zou bellen. Toen hoorde ik dat mijn ouders �300,00 hadden betaald voor dit systeem en nog eens �100,00 voor de monteur die het wel even zou installeren.
Zondag 4 sept. Met goede moet nogmaals KPN gebeld.
Dit maal heb ik een 0800 nummer gevonden omdat mijn vader dat had aangegeven.
Na 40 minuten werd ik eindelijk geholpen.
Ik leg het probleem uit aan de hulp troepen van KPN. Blijkt er een speciaal nummer te wezen voor KPN COMFORT.
Met goede moet bel ik de service dienst.
Waar rempel er word zomaar opgenomen bij deze dienst.
Ik leg het probleem uit dat ik niet mijn de app het alarm niet aan of uit kon zetten en dat de afstandsbedieningen het niet goed deden.
Ik moest de app verwijderen en er terug opzetten. En ja hoor ik kon eindelijk weer in het systeem.
Daarna het probleem met de afstandsbedienigen uitgelegd en dat er maar een monteur moest komen om dit nogmaals op te lossen.
De telefoniste zei dat dit probleem zo opgelost kon worden samen met mij.
Nee zei ik,er komt maar een monteur om dit op te lossen. Ik ga niet jullie probleem oplossen en minimaal een uur er aan zitten kloten (want de monteur die vrijdag was geweest is er een uur mee aan de gang gegaan).
De telefoniste zei dat hij niet bevoegd was om zomaar een monteur voor dit probleem te plannen.
Oke dan geef je maar een ander die dat wel kan zei ik nog rustig.
Vervolgens legde hij mij nog ff uit dat het systeem wat KPN aanbied geen alarm systeem was maar een comfort systeem.
Dit houd in dat er op elk moment als het internet er uit ligt, iedereen zo maar binnen kan komen zonder dat ik een melding krijg of dat het alarm afgaat.
Lekkert systeem is dat dan. Peper duur om het aan te schaffen en je heb er niets aan.
Hij vertelde mij dat ik terug gebeld zou worden door iemand die dat wel kan alleen dit kan wel een dag of twee duren.
Nou dat is dan goed, als ik maar terug gebeld word, zei ik tegen hem.
Vervolgens gaan er 2 dagen voorbij.
Eindelijk wordt ik gebeld door KPN op 6 sept.
Deze medewerker zou eens uitleggen dat het zo opgelost kon worden en dat er geen monteur hoefde te komen.
Je begrijpt wel dat ik best wel boos werd om deze boodschap want ik had toch gevraagd om een monteur thuis. Mijn ouders hebben niet voor niets zoveel betaald.
Toen zei hij dat hij wel de heer des huizes zou bellen om het met hem te regelen. Ik zei toen dat ze in het buitenland zaten en dat het niet nodig was om mijn ouders verder op kosten te jagen door hun ff te bellen.
Vervolgens zei hij dat hij mij nog terug zou bellen om toch een afspraak te plannen.
Het is nu Zaterdag 17 september en ze moeten nog steeds bellen.
Erg jammer dit.
Ik hoop dat mensen die het systeem willen aanschaffen hier van af zien.
Het systeem is waardeloos en je betaald er teveel geld voor ook om het te laten installeren.
Ieder moment als het internet weer eens uitvalt kan er bij je worden ingebroken, zonder dat iemand een melding krijgt of dat het alarm af gaat.
Nou KPN ik hoop voor jullie, dat bij deze jullie help desk eens goed onder de loop wordt genomen en dat er eens verteld wordt dat DE KLANT ALTIJD KONING IS.
mvg Adam
zeer slecht
Ervaring van N. Dekker, toegevoegd op 3 augustus 2016
Hoe is het mogelijk dat zo een bedrijf zo een slechte klantenservice heeft!
Ervaring van Wilma wiss, toegevoegd op 30 juli 2016
Er kwam een storingsmonteur die alles perfect geregeld heeft, betreffende het alles in 1 pakket. Geweldig gewoon!! Raymond Wisseborn. Ja. Sorry, maar wil dat jullie op deze jongen letten. Echt, wat hij heeft gefixst..Geweldig. En een innemende jongeman.
Gr. W. Wiss
Overstap naar KPN (Compleet)
Ervaring van KS, toegevoegd op 15 juli 2016
Wij stapten over van Tele2 naar KPN, omdat mijn moeder en ik al jaren ons mobiele abbonement bij KPN hebben. Ik werd gebeld door KPN met een aanbod om over te stappen naar KPN en dan gelijk KPN Compleet te krijgen met vele voordelen zoals: �5 minder betalen voor mijn mobiele abbonement, verdubbeling van mijn mb's en een gratis pluspakket (dus vele gratis zenders). Wij vonden het een goede deal, dus zijn we overgestapt. We hebben zelf geprobeerd het te installeren, maar er was iets niet gelukt, dus kregen we een gratis monteur, die erg vriendelijk was!
Wij zijn heel blij met de overstap!!
goed
Ervaring van c.winter, toegevoegd op 15 juni 2016
slecht internet, internet en tv, werd steeds slechter, kpn opgebeld. een vriendelijke meneer aan de telefoon, die zei dat er geen storingen voorkwamen in mijn deel van de stad. proberen de kpn expirea box v8 uit te lezen, deze beste man kreeg een melding dat de box niet was uit te lezen, en waarschijnlijk een storing had. na de reset ook geen melding binnen bij kpn, mij was beloofd een nieuwe box maar dan de v10 op te sturen, binnen een dag was de box in huis, aangesloten volgens de zeer gemakkelijk te lezen gebruiksaanwijzing, en het werkte binnen 5 minuten. en nu zelfs wifi in mijn garage, en op de bovenste verdieping. kpn petje af voor jullie service, ik ben zeer vriendelijk en netjes geholpen. en ik zal nog lang jullie klant blijven. zeer blij met jullie service en het product:)
goede service in winkels
Ervaring van Chitravia, toegevoegd op 21 mei 2016
Ik ben in twee KPN-winkels geweest,in Amsterdam en Den Haag.
Zeer vriendelijk personeel,word goed geholpen en je loopt als klant de winkel uit met een tevreden gevoel!
Tegenwoordig hebben veel bedrijven nooit van klantvriendelijkheid gehoord,dus mijn complimenten.
mobiel
Ervaring van marco hollart, toegevoegd op 16 april 2016
ik wou overstappen naar kpn met mobiel maar dat is schijnbaar niet zo makkelijk dus maar aales opgezegd dan maar verplicht alles bij de vodafone omdat de kpn te laat was en slordig
Zeer tevreden
Ervaring van Richard, toegevoegd op 24 november 2015
Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel.Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekent scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook haperd het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programmas (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket:Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo.Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket.Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.
dubbel betalen
Ervaring van a.s van breda, toegevoegd op 29 oktober 2015
Ben al klant bij kpn,wil ook met 2 mobielen nr klant worden moet ik 20 � per nr betalen om nog een keer klant te worden.
Mobiele GSM ervaring
Ervaring van Mathieu Raemaekers, toegevoegd op 14 september 2015
Een bedrijf kan fouten maken. Uiten zich fouten in een breed spectrum van de bedrijfsvoering, dan is er waarschijnlijk over de volle breedte van het bedrijf en wellicht zelfs basaal iets mis bij zo'n organisatie. Ik heb de indruk, dat helaas bij KPN, zoiets het geval is in de vorm de cli�«ntvriendelijkheid.
Enkele voorbeelden, die toevallig ik mocht ervaren:
1. Bij het online opwaarderen van een gewone GSM telefoon bestaat er geen (vindbare) mogelijkheid om een factuur of bonnetje uit te printen. Iets wat je zelfs in de meest donkere horecagelegenheid in je vingers gedrukt krijgt. Bij KPN niets van dat alles. Arrogantie?
2. Wil je met KPN in contact gaan op hun site kpn.com, dan staat er een uitdagend, vriendelijk en aantrekkelijk afgebeelde dame voor je klaar om je zogenaamde email in ontvangst te nemen. Een tot�¡le afknapper! Want de mooie juffrouw is slechts voorzien van een beperkt aantal standaard antwoorden. Goed voor een blauwtje van de eerste graad.
3. Ga je met je KPN mobieltje de grens over, dan word je er bekogeld met GSM-metjes. Speciale reclame-aanbiedingen voor een special price! Ik moet regelmatig de grens over en krijg daar steeds een machinegeweer met GSM-salvo's over mijn lijf. Om me te wapenen tegen deze aggressiviteit zocht ik tenminste een half uur naar een emailadres om mijn ongenoegen te melden. Tevergeefs. Onverbeterlijk blijken ze. Al j�¡ren! Die KPN.
Mathieu Raemaekers,
Koppelstraat 50,
6088 ER Roggel.
wotan@dds.nl
0475 492010
Ervaring van Marcel Brandsma, toegevoegd op 22 augustus 2014
Overgestapt naar alles in 1 van KPN lekker goedkoop
Ervaring van V, toegevoegd op 23 mei 2014
Sinds kort is er glasvezel van KPN beschikbaar in mijn woonplaats, wanneer kan ik het via jullie website afsluiten?
bereik kpn
Ervaring van V, toegevoegd op 6 oktober 2013
al jaren klant bij KPN en heb opeens geen bereik meer op onze beneden verdieping , hoe kan dit KPN?