De winkelketen Leenbakker verkoopt een uitgebreid assortiment van producten voor in huis of in de tuin, en probeert gemak en kwaliteit te combineren met een lage prijs. In Nederland heeft de keten ruim honderd winkels, en in België zijn er rond de zestig. In de winkels wordt er naast de verkoop van meubels en decoratie ook service geboden voor gordijnen en vloerbedekkingen op maat. Verder houdt de Leenbakker rekening met het milieu door als inleverpunt voor energiezuinige lampen, elektrische apparaten en batterijen te dienen.
Op de website heeft de Leenbakker een webwinkel waarin veel van het assortiment uit de winkel verkocht wordt. Bestellingen kun je ophalen in een filiaal bij jou in de buurt, maar je kunt het ook thuis laten bezorgen. Bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket. Retourneren kan binnen veertien dagen na ontvangst door het pakket af te geven bij een PostNL postkantoor, of door het pakket af te geven bij een Leenbakkerfiliaal.
Stof voor vouwgordijnen uitgezocht bij Leen in Den Bosch. Voor raam en deur. Deze stof kon best volgens verkoopster. Dus maten doorgegeven en (dat moest) meteen betaald. Was niet echt goedkoop maar goed. Alles werd netjes genoteerd en een paar weken later konden we ophalen. Heel jammer dat de mooie stof veel te dik was voor zo’n kleine maat vouwgordijn. Dat had de verkoopster toch moeten weten en tegen ons zeggen? Erg teleurgesteld.
Bezorgers heel netjes en zorgvuldig bezorgd, ze moesten per trap 3de etage afleveren. En heel mooi op tijd. Bank en fauteuil ook heel mooi en niet duur.
Hele goede service bij Leen Bakker. Mijn bestelling was verlaat, kan gebeuren, ik werd uitstekend op de hoogte gehouden via de mail. Ook geld van een retour zending stond direct op mijn rekening. Enkele vragen gesteld via de mail, werd binnen een dag op geantwoord. Alleen maar lof voor alle medewerkers!
Op 2 augustus 2 relaxfauteuils besteld. Leverdatum 30 september. Op 28 september om 16.45 uur een mail dat de voorraad niet is aangevuld en er niet geleverd kan worden. Het wordt omstreeks 8 november. Gebeld naar de klantenservice met de vraag waarom er zo laat een mail gestuurd wordt. Komt geen antwoord op, ook niet op de vraag wat “ omstreeks” inhoudt aangezien ik daar niet zoveel mee kan. Ook daar geen antwoord op en de dame wil zsm van me af aangezien ze al 3x tot ziens probeert te zeggen. Vervolgens mail gestuurd, geen reactie, op 5 november ( was tenslotte omstreeks 8 november) weer mail gestuurd, weer geen reactie. Op 8 november gebeld hoe het zit met de levering. “Oh, uw stoelen ja die worden18 november geleverd“ Fijn dat ik het ook weet! Omstreeks is dus een erg ruim begrip bij Leen Bakker! Ik begrijp best dat in deze tijd allerlei producten moeilijk te leveren zijn. Maar zorg dan in ieder geval voor een nette communicatie en een klantenservice die mensen fatsoenlijk te woord staat en niet zsm van de beller af wil komen.
Geholpen in Almere Stad door Henny en collega eerst vitrage kamer op maat laten maken daarna vitrage slaapkamer op maat alle twee in een keer perfect diegene die ze gemaakt hebben een heel groot compliment
Een tafeltje gekocht, deze was meegegeven in een doos die al eerder verzonden was (adres was er af gehaald). Bij thuiskomst bleek deze ook niet compleet. Tegelijkertijd een bureaustoel besteld, echter de verkeerde kleur zat in de doos. Erg jammer!!
Iets bij Leen Bakker bestellen en bij hun ook afrekenen en als er dan vragen of problemen zijn, moet je alles zelf regelen. Het wordt allemaal afgeschoven op de leveringsvoorwaarden. Slechte service. Volgende keer gewoon bestellen bij Bol.com, die weten wat service is.
Nu moet ik Leenbakker toch even in het zonnetje zetten!! Had een paar dagen geleden 4 stoelen gekocht, online en met een flinke prijskorting...maar die verrekte betaling deed het niet...kreeg foutmelding op foutmelding. Wat ik ook probeerde, ING, mastercard, PayPal, cadeau-kaart....telkens het antwoord 'oeps er gaat iets mis, probeer het opnieuw..' Ik gooide het bijltje erbij neer. Echter, 's avonds wilde ik opnieuw proberen maar ik zag na het inloggen: 'uw laatste bestelling'... vier stoelen en er stond een bezorgdatum: 7 mei. Betaald met mastercard...Er was niets afgeschreven bij mastercard. Ik durfde niet meer te bestellen, heb ik dalijk 8 stoelen in huis...Vandaag maar eens gebeld...wachten, wachten en nog eens wachten. Het werd beloond. Priscilla aan de lijn...Verhaal uitgelegd en ze keek het na. Het was inderdaad toch niet goed doorgekomen en ik zou opnieuw moeten bestellen...De stuntprijs was echter afgelopen. Aangezien ze wel kon zien dat ik had willen bestellen, deed ze me een voorstel...Koop de stoelen opnieuw aan de huidige prijs en het verschil van € 75,00 zou ze vergoeden in de vorm van een cadeaubon. Nou ja, mooi voorstel van Priscilla en ik ging akkoord. Stoelen opnieuw besteld en nu wel goed kunnen betalen. Zojuist opende ik mijn mail: een cadeaubon van Leenbakker. Te gebruiken tot 2026 een bedrag van € 100,--!!! Is dat service??? Ik vind van wel! Stoelen worden 21 mei gratis aan huis geleverd...Bezorgkosten van 30 euro hoef ik ook niet te betalen....Een blij momentje in een klote tijd...Top!!
Op dinsdag 23 maart 2021 een tuinset van Hartman besteld via de webshop. De bestelling zou vervolgens op 07 April 2021 geleverd gaan worden. Na contact met een uiterst vriendelijke medewerkster die voor mij de moeite nam om op mijn vraag of de set niet eerder geleverd kon worden te gaan kijken of dat mogelijk was is de set op zaterdag 27 maart 2021 bezorgd, ik kan niet anders zeggen dat ik daar zeer tevreden over ben.
In augustus een tv meubel gekocht. Bij levering in september bleek dat 1 plank er niet bij zat. Na telefonisch onderhoud geen plank ontvangen. Toen kwam wederom een lockdown, en was retourneren even geen optie. In februari chat met de klantendienst. Ik mocht het meubel gewoon retourneren bij een filiaal, ondanks dat de verpakking kapot was en zo. In maart meubel retour gebracht bij filiaal Geleen. Top geregeld door het vriendelijke personeel. Na bijna 7 maanden toch nog ons geld terug gekregen. Dat is pas service.
2 tuinsets gekocht en zeer tevreden zeker voor dat geld. Maar er miste een armleunig bij 1 stoel. Kan leenbakker niks aan doen. Zou na besteld worden. Deze 2 sets heb ik op 7 april 2020 opgehaald en na regelmatig bellen zit ik dus nog steeds te wachten op mijn armleunig en nu is dat bijna 3 maanden. Gebeld maar moet geduld hebben. Kan leenbakker natuurlijk ook niks aan doen. Ik zou eerlijk gezegt bij leenbakker niks meer bestellen.
Ik heb een bestelling geplaatst via de site van Leen Bakker. Ik zou 4 weken moeten wachten. Geen probleem. Je weet dat je bij sommige producten moet wachten. 2 dagen voordat mijn bestelling zou aankomen krijg ik sms'jes en emails binnen, daarin stond dat er 2 artikelen niet leverbaar zijn. Nu vind ik het toch wel heel vreemd dat ze mij 4 weken laten wachten op producten. En 2 dagen van te voren vermelden dat 2 van de producten niet leverbaar meer zijn. Heb ik voor niks gewacht, en kan ik nu weer nieuwe producten zoeken. Daarover gebeld, dan krijg je te horen dat ze er niks aan kunnen doen. Wordt er ook nog geen excuses aangeboden. En lijkt het net of de klantenservice van me af wil en me gelijk begroet met nog een fijne dag. Heel raar wel.
Als meerdere bestellingen bij Leen Bakker gedaan. Ik werd zeer goed geholpen door de verkoopsters van de raam decoratie. Ruilen was geen probleem. Ze denken met je mee om een oplossing aan te dragen.Top bedrijf!
Complimenten voor de afhandeling van mijn klacht/schade. Afspraak zijn nagekomen, teruggebeld, oplossingsgericht en meedenken, top!Leenbakker Anthony Fokkerweg in Amsterdam. Medewerker Gideon van der Veen.
Mijn schoonmoeder heeft 4 eetkamerstoelen Christian bij Leen Bakker gekocht. Zodra wij op de stielen zitten en aan de eetkamertsfel willen schuiven, lijkt het wel of de wieltjes blokkeren. Je moet dan een stukje omhoog, de stoel bijtrekkenen ga a n zitten , een stukje omhoog, de stoel bijtrekken. Kortom aanschuiven is een ramp. Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Ik heb deze boxspring gekocht bij het filiaal in Haarlem. Een heel goed en praktisch bed voor een redelijke prijs. Tevens ben ik zeer goed geholpen door de manager. Mijn reeds bestelde bed werd met vier weken vertraging verlaat en dit werd door het hoofdkantoor gemeld zes weken na mijn bestelling. Het hoofdkantoor gaf hiervoor zowel aan mij als de filiaal manager geen rede. Ik heb het bed gratis mogen annuleren en een vervangend bed uit mogen kiezen met dezelfde korting als het eerder bestelde bed. Ik ben zeer tevreden over het product en de service!
Donderdag is onze nieuwe vinyl.vloer gelegd door de legservice van Leen Bakker Supersnel.en vakkundig gedaan door deze 2 mannen Wij zijn er superblij mee
3 juni 2018 heb ik 4 eetkamerstoelen besteld, type 'Sunne'. Ik kon de gewenste kleur petrolblauw niet selecteren op de site, maar alleen zwart. De volgende dag, maandag, met de klantenservice gebeld, daar werd mij verzekerd dat de stoel alleen in zwart kan worden geleverd en dat de tekst op de site zou worden aangepast. Op basis van die info heb ik besloten dat ik dan maar de zwarte stoelen geleverd wilde hebben, immers, het betrof wel een aanbieding van 20% korting. Heden, 28 juni, adverteert LeenBakker nog steeds met de tekst: 'Eetkamerstoel Sunne is er niet alleen in de kleur zwart, maar ook in de opvallende kleuren geel en petrolblauw en de elegante kleur taupe.' Ondanks dat de levering verder netjes volgens afspraak was en de stoelen eenmaal gemonteerd prima bevallen, nog wel een opmerking over de stoelen. De montagehandleiding van de stoel betrof een ander model dan van de Sunne (gewoon weglaten is dan een betere optie), en met veel inventiviteit hebben wij de stoelen in elkaar gekregen (langere schroeven dan meegeleverd), menigeen zal deze stoelen niet zelf gemonteerd krijgen.
Gordijnen online besteld. Binnen de termijn klaar en keurig netjes gemaakt !!! Zeer tevreden !
Mijn ervaring met leen bakker veenendaal is zeer goed altijd vriendelijk personeel. Wij hebben daar stoelen, eettafel, dressoir salontafel gekocht naar een week was het in de aanbieding kregen netjes de korting terug nadat we een paar weken later lijmresten op de tafel hadden en advies inwonnen bij leen bakker zeiden ze dat je dat er niet af kon krijgen en geheel kosteloos een nieuw blad kregen dat noem ik nou SERVICE!!!! Voor mijn een dikke pluim voor de SERVICE is tegenwoordig bij veel winkels ver te zoeken maar bij leen bakker niet!
Ik heb een kledingkast bestelt en betaalt bij Leenbakker. Echter bij aflevering diende ik nog 45 euro te betalen. Daarna Leenbakker gebeld (wachttijd 40 minuten!) Let dus op dat de online prijs niet de daadwerkelijke prijs is! mvg
Als je enigszins kwaliteit gewent bent qua meubilair zou ik ver van Leen Bakker wegblijven. Het zal natuurlijk per product verschillen maar de kast die we net in elkaar hebben gezet is echt om te huilen. Als je enige vorm van technisch inzicht of OCD hebt zie je gewoon zo veel simpele dingen wat zoveel beter ontworpen had kunnen worden en wat de kwaliteit veel goed had gedaan.
Levertijd was 2 werkdagen, vervolgens in de bevestiging een week en op de bezorgd gebeld om te vragen hoe of wat kreeg ik te horen dat het nog 2dagen zou duren??? Ze zouden hun verantwoordelijkheid moeten nemen en even laten weten ipv de schuld bij postnl te leggen
Op vrijdag een boxspring gekocht bij Leen bakker. 2 dagen later zijn alle artikelen 20% afgeprijsd. Heb navraag gedaan of ik alsnog korting zou krijgen. Maar helaas. Heb gezegd dat ik dit niet netjes vind. Heb onlangs 6 eetkamerstoelen bij JYSK gekocht. Er werd me eerlijk vertelt dat de stoelen over 1 week in de aanbieding komen. Toppie!!!!! ZO HOORT HET! Jammer Leen Bakker,niet netjes!!!!
In de winkel zag ik een hele fijne bank die lekker zat/zit en er mooi uitzag/uitziet. De bank kon 3 weken later thuis worden afgeleverd. Wat de verkoper mij niet verteld had, was dat ik de bank zelf in elkaar moest zetten. Het zou fijn zijn geweest als de verkoper mij dit tevoren had verteld want dan had ik bij Leen Bakker nooit een bank gekocht. Twee man kwamen de bank brengen en de bank in de keuken gezet met de mededeling dat ik eigenlijk bofte omdat ze alleen mogen afleveren tot achter de 1e deur. Voor jongeren is dit wellicht een fijne winkel omdat die vaak handiger zijn dan een 76 jarige dame zoals ik. IKEA is wat dit betreft veel eerlijker waarom ze zo goedkoop zijn en ze prijzen de service om zaken in elkaar te zetten ook op een eerlijke manier aan. Deze ervaring heb ik recentelijk 6 okt. 2017 opgedaan bij Leen Bakker in Dronten.
Leen Bakker uit Lelystad heeft ons zeer goed geholpen nadat een onderdeel van een bed kapot was. Arend : bedankt voor je uitstekende klantgerichte service!
Tot onze verbazing miste we 2 onderdelen om het rolgordijn op te hangen. We hebben 5 rolgordijnen gekocht en er waren er 2 hartstikke scheef. 1 ervan koste ons 186 euro en dan vind ik het schandalig als hij scheef hangt. Dit is de reden dat ik ze niet zelf in wou korten , ik wilde nette rechte rolgordijnen. Nu moet ik het nog zelf doen. Wij zullen nooit meer iets bij leen bakker op maat laten maken. Voorin totaal 870 euro verwacht je toch meer. Ik zal het ook iedereen afraden om bij leen bakker zo iets te bestellen.
Voor onze kamer... tvkast salontafel en eettafel met stoelen en kast gekocht. Het merk is Mick. Het is wel even een klus geweest om alles in elkaar te zetten maar de beschrijving was heel goed en alles paste prima...Ook was er geen schade of krasje te zien. Het staat fantastisch mooi...Zijn er heel erg blij mee.
Geweldige service van Leen Bakker en Gevo Vlieren uit Utrecht.ðŸâ€?Å'ðŸÂ»ðŸâ€?Å'ðŸÂ»
Zeer goed advies gehad bij Leen Bakker en een geweldige stoffeerder (Gevo Vloeren uit Utrecht) tot volle tevredenheidheidðŸâ€?ÂðŸÂ»
Via internet bestellen is een drama. Voor de 3e keer via internet besteld, maar de levering vindt weer niet plaats op de gewenste datum, maar echt vele dagen later. Leen Bakker legt de schuld bij de vervoerder (PostNL), maar aan de Track & Trace is te zien dat Leen Bakker zelf het pakket pas 3 dagen na de door mijn gekozen leverdatum aanbiedt bij PostNL. Wat voor een nut heeft het kiezen van een bezorgdatum dan? Uiteraard klacht neer gelegd bij Leen Bakker, naar mijn mening moeten ze of geen gewenste bezorgdatum vragen of duidelijk er bij vermelden dat artikelen op voorraad alsnog een levertijd hebben van 3 werkdagen (en niet de volgende dag geleverd). Helaas wordt een klacht niet serieus genomen. Erg jammer.
Na bijna een half jaar contact met leen te hebben gehad. Toch mijn geld terug kunnen halen, ze maken het je niet makkelijk. Ik kan nu toch wel nieuwe meubels kopen, die wel wat vocht kunnen verdragen.
Wij hadden een hoekbank bij leen bakker gekocht en naar een half jaar lieten er wat draadjes los. contact opgenomen met het filiaal en moest er foto's van maken en doorsturen. Enige tijd later kregen we te horen dat de hoekbank netjes wordt omgeruild voor een nieuwe. Dat is nu een GOEDE service. Leen Bakker Bedankt............
2 kastjes gekocht. Moest ik zelf in elkaar zetten.Ik had dat nog nooit gedaan,maar dankzij een super goede beschrijving ging alles stap voor stap. Deuren draaien goed en de laden glijden vlot door de rails.
In de winkel in arnhem vriendelijk te woord gestaan aardige lui,allen die stoffeerders die de vloerbedekking brengen zijn gewoon aso s het eerste wat hij mij vertelde toe ik de deur los dee ja ik krijg 35e van je(bezorg kosten) vraag hij waar moet het heen??2trapjes op nou dat ging hij niet doen werd mij verteld vraag ik me af waarom vraag je dan waar het heen moest terwijl hij t makkelijk 2trapjes omhoog kon brengen hij kwam er mee op zn schouder uit de vrachtwagen,voor mij NOOOOOOIT meer vloerbedekking van leenbakker arnhem!
We hebben een Stock kast bij Leen Bakker gekocht. Helemaal in elkaar gezet, na de laatste deur te plaatsten bleek deze aan te slepen. Contact gehad met fabrikant en de Heer Vermeulen van Leen Bakker uit Heerhugowaard. Hij is langs geweest om het probleem te bekijken en zo goed als t kon op te lossen. Ook de fabrikant van de Stock kast was erg welwillend!! Super!!! Supernetjes afgehandeld....
De parasol was eenvoudig in elkaar te zetten. Er zat een gratis hoes bij. Jammer dat de bezorgkosten zo hoog zijn voor de rest prima winkel.
Voor ons hele huis laminaat gekocht bij Leen Bakker, het leggen ging eenvoudig, alles klikte prima in elkaar. Enige wat wij ons afvroegen hoe lang er garantie zit op het laminaat.
Fijne boxspring, zeker als je het vergelijkt met het dure bed en matras wat we in de logeerkamer hebben. Ons volgende bed kopen wij weer bij Leen Bakker.
Zelf een product gekocht via een winkel of de webshop, laat weten hoe het is bevallen door middel van het schrijven van een review.