Lidl-Reizen Ervaringen en Beoordelingen

De nieuwste Lidl reizen ervaringen en recensies lees je op deze pagina. Bekijk een overzicht van alle klantbeoordelingen van mensen die al op vakantie geweest zijn met Lidl reizen. De beoordelingen kunnen gaan over een cruise, zonvakantie naar Griekenland of vakantiepark.

Mijn ervaring plaatsen

Over Lidl-Reizen

Het online reisbureau van Lidl maakt gebruik van dezelfde formule als de bekende supermarkten: een kwalitatief uitstekend product tegen een betaalbare prijs.
Op de gebruiksvriendelijke website kun je kiezen om de maandelijks wisselende reisfolder te downloaden of direct een keuze te maken uit thema-aanbiedingen zoals auto- of vliegvakanties, all-inclusives, cruises of last-minutes. Bij de aanbiedingen staat steeds duidelijk omschreven wat je van deze vakantie kunt verwachten, zodat je niet voor verrassingen kunt komen te staan. Ook wordt hier vermeld wat de specifieke bezienswaardigheden zijn die je op je bestemming kunt aantreffen.
Onder de button 'Partneraanbiedingen' tref je een groot aantal reizen aan die Lidl Reizen in samenwerking met een aantal externe partners in de aanbieding heeft. Als de informatie niet voldoende of onduidelijk is, dan kun je extra informatie krijgen via een e-mailformulier of het gratis informatienummer bellen dat op de website vermeld staat.
Het boeken van een reis kun je eenvoudig online doen. Wil je de boeking liever telefonisch doen, dan kan dat via een gratis telefoonnummer.

zeer slecht aanbod last minutes

Ervaring van Ilona, toegevoegd op 28 september 2017

Wij hebben getracht om voor drie personen een last minute te boeken bij Lidl reizen. Dit wordt het helaas niet: er worden alleen reizen aangeboden voor twee personen en dus bij drie personen moet je voor vier personen boeken en dus ook voor vier personen betalen. BELACHELIJK. NOG NOOIT ZO IETS DOMS GEHOORD. Het is alsof je naar de slager gaat en vijf kilo gehakt koopt en voor tien kilo moet betalen.

Onze ââ?¬Ë?Lidlââ?¬â?¢ 9 nachten autovakantie Duitsland, Oostenrijk & ItaliÃ?« augustus 2015

Ervaring van Jaap van Loenen, toegevoegd op 21 oktober 2015

Onze ââ?¬Ë?Lidlââ?¬â?¢ 9 nachten autovakantie Duitsland, Oostenrijk & ItaliÃ?« augustus 2015 Het zal begin maart 2015 geweest zijn toen ons oog viel op de folder van Lidl reizen en dan met name op de 9 nachten autovakantie Duitsland, Oostenrijk & ItaliÃ?«. Dat leek ons wel wat, om de drie dagen naar een ander hotel in een ander land, dus niet te lang achter het stuur zitten. Omdat onze afreisdatum beperkt was (2 augustus) hadden we het vermoeden dat dit wel eens een probleem zou kunnen zijn. Niets was echter minder waar. De firma Tour Direct uit Bonn reageerde inderdaad direct. Na een paar klikken op de PC was de reis geregeld. 3 dagen Hotel Riesberghof in Lindberg (D), aankomst 2-8-2015 3 dagen Gasthof Waidachhof Piesendorf (O) aankomst 5 augustus en 3 dagen Hotel Albergo al Sole, San Zeno di Montagna, Gardameer (I) aankomst 8 augustus 2015. Voor alle hotels gold; halfpension, incheck tijd 15.00 u uitcheck tijd 10.00 uur. Wij hebben voor deze reis ââ€?¬798,= betaald. Hoe was onze ervaring? Op zondag 2 augustus kwamen wij in de middag in Lindberg aan. Het hotel Riesberghof 3* is gelegen aan het einde van het dorp waar op zich niet veel te beleven valt. Het hotel is schoon, ligt mooi en het is er rustig. Het halfpension verhaal is minimalistisch. Zoals bijna overal was het ontbijt in buffetvorm waar niet veel verkeerd kan gaan. Dit lukte echter wel, een karig ontbijt, oude koffie, iets extraââ?¬â?¢s bestellen, zoals een eitje (ook tegen meerprijs), was voor de bediening even schrikken. Het diner was ook sober, vast gegeven is de bouillonsoep, of wat daar voor mag doorgaan en een schoteltje sla. Het stukje vlees kwam niet boven de 100 gram uit. Niet echt wat je in Duitsland verwacht. Het hoofdgerecht was weinig waar niet veel tijd aan besteed was. Verbaasd vroegen wij ons af hoe het mogelijk was dat in de folder was opgenomen dat de beste kok uit de regio daar aan het werk was. De bediening was (te) afstandelijk en wekte de indruk snel naar huis te willen, lastig hoor die klanten... Dit liet zich vooral merken bij het diner. Reeds bij het inchecken werd ons duidelijk gemaakt dat het diner van 18.00 tot 20.00 uur was. We kwamen er echter snel achter dat het de laatste hap uiterlijk om 19.30 uur naar binnen gewerkt moest zijn. Vooraf een drankje drinken op het terras werd door het personeel dan ook niet in dank afgenomen. Opmerkelijk was het echtpaar de ââ?¬Ë?bedrijfsleidingââ?¬â?¢ van het hotel. Joost en Annemieke uit Deurne, ook Lidl autovakantie reizigers zagen in hen de karakters uit Fawity Towers, hij, Basil Fawity (John Cleese) en zij, Sybil (Andrew Sachs). Helaas was het allemaal niet zo komisch. Men had weinig aandacht voor de gast maar meer voor zichzelf. De prijs/kwaliteit verhouding is voldoende. Het cijfer dat wij gegeven hebben is een 6. (0 is laag en 10 is hoog) Zoals reeds gesteld, het dorp stelt niet vel voor. Dat geldt ook voor de wandelroutes. Deze zijn, voor zover wij dat in de twee dagen dat wij daar waren konden waarnemen, zwaar en de bewijzing onvoldoende. Ook de mogelijkheid om onderweg in een restaurant even uit te blazen of bij te komen is niet optimaal. Regelmatig kwamen wij het bordje heute ruwe tag tegen waarbij we ons ernstig afvroegen of dat zeven dagen in de week zo was. Wel aan te bevelen is het plaatsje Zwiesel, bekend van de glasindustrie. Ook een bezoek aan de glasblazerij Schmid is de moeite waard. Na 3 nachten in het Beierse woud vertrokken we op 5 augustus wederom met schitterend weer naar Gasthof Waidachhof in Piesendorf Oostenrijk. De reis is, ook zonder vignet voor de autoweg in Oostenrijk, wij zijn dus als echte zuinige Hollanders via de binnenwegen gegaan, goed te doen. Het gasthof ligt, zoals wij al op internet hadden gelezen, inderdaad aan een drukke weg. Het geheel komt een beetje gedateerd over. De inrichting is donker, veel hout en bruine wanden. Het is echter schoon. Wij kregen een kamer aan de achterkant met een mooi rustig uitzicht op de bergen. De ontvangst was vriendelijk. Dit werd nog beter toen we kennis maakten met Margaretha (Maggy) die niet alleen ons maar alle gasten persoonlijk aandacht gaf. Ook troffen we daar, het evenbeeld (toeval bestaat niet) van Manuel uit de serie Fawity Towers aan. Zowel het ontbijt als het diner was in buffetvorm. De gast heeft een ruime keuze had uit verschillende gerechten. In tegenstelling tot Duitsland was het hier wel mogelijk om een eitje (zonder meerprijs) bij het ontbijt te bestellen en was er verse koffie. De prijs/kwaliteit verhouding is voldoende. Het cijfer dat wij gegeven hebben is een 6. (0 is laag en 10 is hoog) De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het cijfer dat wij gegeven hebben is een 7,5. (0 is laag en 10 is hoog) Piesendorf is een klein dorpje nabij Kaprun. Het is een mooi gebied met mooie wandelwegen. Wij zijn met de liften omhoog gegaan en terug wandelend afgedaald. Wellicht was het beter geweest om dat andersom te doen want nu kregen de knieÃ?«n het zwaar te verduren. De wandelpaden zijn goed verzorgd en er zijn meerdere restaurants om even uit te blazen. Tijd om door te gaan was het op 8 augustus naar Albergo al Sole, San Zeno di Montagna, Gardameer in ItaliÃ?«. De afstand naar het Gardameer is ââ?¬Ë?slechtsââ?¬â?¢ 400 km maar, wij (te) zuinige Hollanders dachten, ach we gaan (op zaterdag 8 augustus) wel binnendoor want dat scheelt weer geld en is waarschijnlijk ook rustiger en mooier... Nee dus. We hebben eigenlijk 9 uur in de file gereden. Aan te raden is om zo snel mogelijk de snelweg te nemen naar Verona. Albergo al Sole, San Zeno di Montagna ligt niet direct aan het Gardameer maar iets daarboven maar wel een mooi uitzicht op het meer. Bij aankomst dachten we eerst dat we op het verkeerde adres waren aangekomen. Er zaten alleen maar oudere ( >75 jaar) mensen. Het bleek echter wel het juiste adres te zijn. Om direct maar met de deur in huis te vallen, het beste was tot het laatste bewaard. Een prima hotel, schone ruime kamer, mooi uitzicht, leuke gasten, prettige bediening, zeer goed eten, kortom goed vertoeven ook bij het zwembad (daar maakten de ouder gasten geen gebruik van). Ook het plaatsje is aangenaam. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Het cijfer dat wij gegeven hebben is een 9. (0 is laag en 10 is hoog) Na 9 nachten, waarbij de waardering alsmaar beter werd, zijn wij langzaam weer richting Nederland gegaan met in ons achterhoofd dat deze vakantie, natuurlijk met dank aan Joost en Annemieke weliswaar kort maar zeker de moeite waard geweest was. Resumerend: De aanbieding is zeker de moeite waard, de kwaliteit/prijs verhouding is goed en het algemene cijfer is voor ons een 7,5 (0 is laag en 10 is hoog). Diemen Jaap van Loenen Gaby DuprÃ?©

Fijn reisbureau

Ervaring van Ea, toegevoegd op 25 mei 2014

Een vakantie boeken via een duits reisbureau is altijd voordeliger dan bij een Nederlands reisbureau. Wij boeken er al onze cruise vakanties, volgend jaar weer, nu al zin in.

Goede reizen en lage prijzen

Ervaring van Belluz, toegevoegd op 2 december 2013

Pak de folder altijd mee van Lidl reizen, staan een hoop mooie vakanties in jammer dat ik geen geld meer heb

» Lidl-Reizen Review

Mijn ervaring plaatsen