Mediamarkt.nl ervaringen en beoordelingen

Mediamarkt.nl is de grote webwinkel van de bekende winkelketen met de laagste prijsgarantie. De absurd lage prijzen kan je nu ook online tegenkomen in de online shop. Ben je wel bekend met de winkel, maar niet met de online shop? Lees dan nu online de ervaringen en beoordelingen.

Mijn ervaring plaatsen

Over Mediamarkt.nl

Vind nu gemakkelijk al uw elektronica online op de website www.mediamarkt.nl. Hoewel je de winkel waarschijnlijk wel kent en bezocht hebt heeft de Media Markt nu ook een uitgebreide website! Op de website vind je alle mega deals en recente acties. Zorg dus dat je niet te veel betaald want zoals de Media Markt zeg "ik ben toch niet gek'! Ook het bestellen gaat heel gemakkelijk. Ben je helemaal uitgeshopt bekijk dan nog eens goed jouw winkelwagentje of je niks mist en kies één van de veilige betaalopties. Lang wachten is ook niet nodig aangezien je jouw bestelling vrijwel altijd al de volgende dag thuis ontvangt. Haal je jouw producten liever op in een winkel dan is dat ook mogelijk! Ben je uiteindelijk toch niet tevreden met jouw product dan retourneer je het simpel door het product naar een Media Markt winkel te brengen. Je krijgt dan direct jouw geld terug waardoor wachten niet nodig is. Veel shopplezier en onthoud 'je bent toch niet gek?'

zeer slecht

Ervaring van Eric, toegevoegd op 7 februari 2017

zeeeeer slechte service. Mijn advies:Hier niets meer kopen.

K winkel

Ervaring van Eric, toegevoegd op 7 februari 2017

zeeeeeeeer slechte service

onkunde medewerkers en slechte service

Ervaring van Ruud, toegevoegd op 1 augustus 2016

Gisteren in Roermond een laptop van het merk PEAQ gekocht. De verkoper gaf aan dat er nog twee exemplaren op voorraad waren, al snel bleek dat alleen het showroommodel op voorraad was. Hij gaf een korting dus ik heb hem meegenomen. Hij zou Windows 10 installeren en na 10 minuten kon ik hem ophalen. Thuis in Venlo bleek dat hij het wachtwoord had laten staan, dus ik kon niet in de PC. De vestiging in Roermond proberen te bellen, hier was niemand bereikbaar, de vestiging in Venlo gebeld, deze konden mij niet helpen en raadde mijn aan maar weer naar Roermond te rijden. Hier hielp een andere verkoper me, maar meer dan een sorry kon er niet vanaf. Thuisgekomen de laptop proberen in te richten, maar deze was zeer traag. Vandaag besloten om het ding terug te brengen. Bij de " klantenservice" in Venlo werd het apparaat minutieus onderzocht. de man gaf aan dat hij het apparaat kon terugnemen, maar omdat de verpakking open was geweest (niet gek als het een showroommodel is), waardoor het apparaat terug moest voor controle naar Peaq, waardoor hij genoodzaakt was 21 euro in te houden op het aankoopbedrag. IK heb door de jaren aardig wat Euro's bij de Mediamarkt achter gelaten, maar dit was beslist mijn laatste aankoop. Hier koop ik nooit meer iets.

Defecte droger geleverd - afhandeling was drama

Ervaring van L G Boex, toegevoegd op 1 mei 2016

Ik heb via de MM website een droger + service gekocht. De droger werd de volgende dag geleverd, conform de belofte op de website. Omdat de (post?!)bezorgers laat waren en achterliepen brachten ze de droger wel naar de eerste verdieping maar pakten 'm niet uit en installeerden 'm niet. Toen ik 'm uitpakte, zag ik dat de zijkant helemaal los zat! Gruwelijke constructiefout. De bezorgers waren al weg en MM kon ze niet vragen even snel terug te keren. Maar ik kreeg het nummer van de bezorger, om het zelf te regelen (?) Leveren kan binnen een dag maar omwisselen niet (?), dus gepland voor vruijdagmorgen. Maar MediaMarkt verprutste dat, door te laat de machine ana te leveren en bovendien de verkeerde opdracht aan de bezorger te geven. De bezorger levert niet in het weekend, dus ik moest maar tot na het lange paasweekend wachten. Geirriteerd heb ik toen maar een zelfde droger gekocht bij CoolBlue (zij bezorgen w�©l in het weekend), en MM gevraagd hun defecte machine op te halen en te vergoeden. Het duurde ruim een week voordat de machine opgehaald werd, en nog eens een week voordat de machines door MM ontvangen waren. MM was wel bereid de machine te vergoeden, maar niet de servicekosten (terwijl de service toch duidelijk niet geleverd was). Voor het paasweekend was mij al toegezegd dat ik een refund zou krijgen. Iets na het paasweekend was me toegzegd en gemaild dat de refund geinitieerd was. Later kwam ik er achter dat dit helemaal niet het geval was. Het heft nog ruim een week en veel telefoontjes gekost voordathet geld daadwerkelijk overgemaakt werd. De logistiek van MM is een ramp. Niemand is control. Een klacht wordt direct opgepakt, en men verontschuldigt zich, maar je krijgt nooit een antwoord of een oplossing -- je wordt gevraagd weer / langer te wachten. Waarop en tot wanneer kan men niet uitleggen. Ook kan men niet garanderen dat het niet weer fout gaat. Enkele goedbedoelende servicedesk medewerkers zeggen toe dat er contact met jou opgenomen wortdt, maar dat gebeurt niet. Volgens andere servicedeskmedewerkers kan/mag dat ook niet toegezegd worden. - - - - - Aan het begin van dit verhaal, nadat ik formeel gemeld had dat de droger defect was, kreeg ik een standard emailtje van MM of ik het product en de service van MM wou waarderen. Dat heb ik netjes gedaan. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje terug dat de review niet geplaatst zou worden, omdat reviewus over defecte producten en klachten niet geplaatst worden. Potver, MM, je had moeten weten dat mijn product defect was, had me dan niet gevraagd een review op te stellen. Dat is typisch voor hoe de communicatie met MM verloopt...

Slechte service

Ervaring van Groningen, toegevoegd op 26 april 2016

Diverse keren geprobeerd voor hulp bij laptop hp en printer hp 8620. Hopeloos en arrogant.

Facetite

Ervaring van Marina, toegevoegd op 27 januari 2016

Uitstekend apparaat, erg tevreden over. De kleine lintjes onder mijn ogen zijn aardig verminderd. Het apparaat is makkelijk in het gebruik. De extra gel heb je wel nodig om het goed te geleiden. Het enige nadeel is wel dat het per zone erg veel tijd kost, 15 min. per zone. Dat kan bezwaarlijk zijn. Ik ben erg tevreden over dit apparaat en beveel het van harte aan.!

Slecht

Ervaring van raduen, toegevoegd op 15 december 2015

Laatst een Playstation 4 besteld via het internet site van @Media Markt.Nou dit ging goed fout en kreeg ik daarna en mail om een review in te vullen. Nou dat heb ik zeker gedaan en hier is mijn review: Ik bestel een Playstation via de Internet Site en krijg een showroom model/retour model toegestuurd. Kind zwaar teleurgesteld. Als de meegeleverde HDMI kabel niet defect was zou ik nooit hebben geweten dat het geen nieuwe Playstation was. Hoe bestel je iets van een internet site en krijg een showroom model toegestuurd? TOP MEDIA MARKT TOP. Bijna euro 338 betaald voor een tweedehands/showroom model vol krassen en troep inclusief defecte HDMI kabel. Hoe het komt weet Media Markt natuurlijk niet. Een klein compensatie is uitgesloten wat meneer u kreeg toch een nieuwe? Vraag me af hoeveel mensen dit zijn overkomen zonder het te weten! Misschien heeft u ook een showroom model thuis staan. Nooit en nooit meer Media Markt. Want ik BEN TOCH NIET GEK!

Laptop ter reparatie naar Mediamarkt Alexandrium

Ervaring van Wendy, toegevoegd op 8 december 2015

Wat een slechte zaak is Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium. Ik heb mijn kapotte laptop op 2 november 2015 ingeleverd bij de klantenservice. Ik zou binnen 1 en maximaal 2 weken een offerte voor reparatie ontvangen. Na 2,5 week had ik nog steeds geen offerte ontvangen. Dus ik bellen naar de Mediamarkt. Na ein-de-loos in de wacht werd de verbinding tot 2x toe ineens verbroken. Na weer lang in de wacht kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ze ââ?¬Å'hoopteââ?¬Â dat ik binnen 2 dagen antwoord zou krijgen. Niks gehoord dus. Paar dagen later (inmiddels ruim 3 weken verder) zelf maar weer gebeld naar de Mediamarkt. Precies 25 minuten in de wacht gestaan voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg. Zij vertelde mij doodleuk dat ze niet precies weet wanneer ik een offerte krijg, omdat mijn laptop opgestuurd is naar Medion. Ze ââ?¬Å'hoopteââ?¬Â dat ik deze week iets zou horen. Uiteindelijk de offerte gekregen (een MAAND na inlevering laptop). We zijn nu inmiddels al bijna 1,5 maand verder en heb nog steeds mijn laptop niet terug. Ik heb het bellen maar opgegeven, want ik krijg toch geen antwoorden (als ik Ã?¼berhaupt iemand aan de telefoon krijg).Wat een slechte klantenservice. Vaak gebeld, nul antwoorden en nog steeds geen laptop terug. En weet ook niet wanneer ik mijn laptop weer terug krijg. Ongelooflijk.

Slechte levering

Ervaring van Jan, toegevoegd op 16 november 2015

Locatie Ede: Wat een vreeslijke winkel. Vandaag maar eens even in de winkel wezen informeren naar een bestelling van een fornuis en wasmachine. Telefonisch was het antwoord tot op heden beschamend. In de winkel niet beter. We wachten nu al 3 weken, waarom? Het artikel is bij ons niet op voorraad deelde de MM ons mede. Ik deelde mee dat op de website van MM staat vandaag besteld, morgen geleverd uit voorraad. Antwoord van de MM: Dat komt uit een ander magazijn. Zon antwoord verzin je toch niet! Vraag hoe lang kan het nog duren? Antwoord van de MM, geen idee. Kan nog wel 3 weken duren. Je snapt wel, deze bestelling heb ik maar geannuleerd. We gaan wel naar de buren (BCC) levert wel op tijd. Voor ons de 2e slechte ervaring in een jaar tijd, maar een ding is zeker, dat was wel onze laatste nare ervaring bij de MM, ik ben toch niet mesjogge.

Teleurstellend

Ervaring van Michiel, toegevoegd op 15 oktober 2015

Op 19 september jl koop ik voor een aardig bedrag een wasmachine, wasdroger, Dyson stofzuiger en Dyson kruimeldief bij de Mediamarkt in Amersfoort. Direct alles betaald en afgesproken dat alles (m.u.v. de niet op voorraad aanwezig kruimeldief) op 1 oktober jl. geleverd wordt. Daar hou je dan rekening mee..... Wordt aan het einde van de middag daarvoor gebeld dat de bestelling er nog niet is en de levering dus niet kan plaatsvinden..... Ik stond er naast toen de bestelling werd ingevoerd en alles op 1 artikel na was aanwezig. Dit excuus ging dus niet op. Gelukkig zag de Mediamarkt dat ook in (hun voorraad administratie is niet zo nauwkeurig.....). Er is uiteindelijk een dag later bezorgd met een waardebon en fles wijn. Goed opgelost dacht ik en was tevreden. Echter, er was nog 1 artikel te leveren.... Twee dagen lang probeerde ik zonder resultaat de Mediamarkt telefonisch te bereiken. Uiteindelijk ben ik er afgelopen zaterdag heen gereden (en heeft een kennis daar nog een televisie gekocht) om informatie te krijgen over het artikel wat nog geleverd moest worden. Door de man bij klein huishoudelijk werd beloofd maandag e.e.a. na te vragen en mij dan terug te bellen. Heeft hij nooit gedaan..... Dinsdag wel iemand aan de telefoon gekregen en ook die beloofde dezelfde dag nog terug te bellen. Wacht dus nog steeds (3 dagen later) op een telefoontje. Krijg ik nu net een mailte dat het artikel niet meer leverbaar is. Verder niets.... Hoe ga ik mijn geld (en rente) terugkrijgen? Hoe gaan zij mij compenseren voor het lange wachten? Waarom nemen ze geen contact met me op? Kortom: waardeloze service en aftersales. Wellicht moet men eens leren beloftes na te komen. Wordt eerst een fout op een prima manier recht gezet, daarna laten ze gewoon niets meer horen. Ik weet genoeg......

zeer goed

Ervaring van G.W., toegevoegd op 20 mei 2015

Akai radio cd speler 37,95 super makkelijk en vol geluid.

bezorgen tot aan de voordeur

Ervaring van jose massen, toegevoegd op 19 mei 2015

mijn ervaring met de webshop van mediamarkt is zeker goed, zaterdag een diepvrieskast besteld en dinsdag al in huis, tot zover het goede, ik moest een halve dag vrij nemen omdat de bezorging overdag is en de bezorging is echt tot aan de voordeur, anders betaal je 15 euro meer, na 2 keer vragen of hij de diepvries 1 meter verder wilde zetten net achter de voordeur(ivm regen) deed hij het wel met een diepe zucht, ik heb hem vriendelijk bedankt voor de uitstekende service.

Prijs

Ervaring van Dirk, toegevoegd op 6 april 2015

Regelmatig op internet kijken scheel ook kansloos 300 euro schelen. Zo,n groot consurn en toch nog duurder zijn dan kleine winkels Raar maar waar

Ervaring van T, toegevoegd op 16 augustus 2014

De klantenservice van Mediamarkt is echt waardeloos.

Ervaring van Tibbe, toegevoegd op 6 augustus 2014

TV laten vallen voor de deur van Mediamarkt, er kwam direct een medewerker mij helpen opruimen , en ik kreeg een nieuwe tv, dit had ik niet verwacht.

» Mediamarkt.nl Review

Mijn ervaring plaatsen