Neckermann Reizen Nederland is een reisorganisatie wat bestaat sinds 1970. Het is opgericht vanuit Duitsland. Tegenwoordig is het onderdeel van Thomas Cook Nederland B.V.
Neckermann is aangesloten bij de ANVR en SGR.
De website van Neckermann is een heldere en duidelijke website, die precies laat zien waar Neckermann voor staat: het aanbieden van reizen. Het enorm uitgebreide aanbod bestaat uit onder anderen vliegreizen binnen Europa, verre reizen met bestemmingen zoals de Dominicaanse Republiek en Thailand en daarnaast biedt Neckermann ook autovakanties en stedentrips aan. Maar ook voor losse vliegtickets of hotelovernachtingen kan je bij Neckermann aankloppen.
Je kunt via de website je gehele reis samenstellen en boeken. Dit kan zelfs een heel jaar vooruit, waarbij je vaak gebruik kunt maken van vroegboekkortingen. Je kan dus ruim van tevoren een vakantie plannen. Je kan betalen met Visa, Mastercard of iDEAL.
De klantenservice van Neckermann heeft ruime openingstijden en is telefonisch te bereiken (⬠1,- per gesprek) of via live chat. (Op zondag is de klantenservice gesloten.)
Een reis geboekt naar de Canarische eilanden. Bij aankomst stonden 2 mensen achter een desk. We kregen een enveloppe en het busnummer. Toen iedereen in de bus zat kwam er een medewerkster een paar dingen vertellen. We hebben ze niet gezien alleen gehoord. In de enveloppe zaten een paar folders en waar een info ochtend of middag was moesten we zelf uitzoeken. Ook bij het park waar we zaten verder geen info. Neckerman gesmst op zondagmiddag hoelaat we woensdag opgehaald werden. Kregen een smsje terug dat het pas 48 uur van te voren bekend was. Ze vroegen of dat ze een smsje moesten sturen. Tuurlijk fijn als ze dat wilde doen. Inmiddels was het 24 uur voor de terugreis maar geen smsje. Gelukkig wist de receptie van het park hoelaat we opgehaald werden. Nu 2 keer een reis met neckerman en 2 keer niet naar behoren dus nooit geen reis meer bij neckerman.
Wij hebben een vakantie genoten in dit hotel. Een goede keus. Het personeel doet er alles aan om het verblijf in dit hotel zo prettige mogelijk te maken. Een aanrader. Moderne inrichting van het hotel. Goede service, zoals de keuken, schoonmaak, bediening, bar. Score 10. Wij zijn er geweest van 18 mei 2016 tot 1 juni 2016. Volgend jaar weer deze kant op en naar hotel Monseau.
Helaas is onze vader/opa overleden tijdens onze vakantie naar Spanje, Neckermann heeft ons goed geholpen en gesteund tijdens deze lastige periode. Toen we thuiskwamen lag er ook nog een mooi boeket voor onze vader. Ontzettend bedankt Neckerman!
Boek al jaren bij Neckermann, goede prijzen en alles wordt gewoon netjes geregeld. Altijd hostess aanwezig voor vragen en klachten, direct opgelost, Complimentje waardig.
Heb jij zelf klachten, opmerkingen of complimenten over Neckermann reizen, schrijf dan een review.