Over Online.nl
Online.nl maakt nog gebruik van een ouderwetse slogan: â€internet is immers het communicatiemiddelâ€. Deze slogan schoot Euronet, de voorloper van online.nl de lucht in. Online.nl is de oudste provider en tegelijkertijd de jongste aanbieder van snel internet, interactieve televisie en ook nog goedkoop bellen. Even kort gezegd dus veel meer plezier voor veel minder geld.
Betaalbaar en innovatief
Online.nl concentreert zich op de internetmarkt die voor ons meer en meer belangrijk wordt in ons leven. Naast het internet zijn zij ook de nummer één in het bellen en in het afsluiten van goedkope internetabonnementen of gewoon simpelweg de twee in één. Het maakt je mogelijk om nog voor geen â¬30.00 per maand televisie, telefoon en internet in huis te hebben. Je bent altijd mobiel en dat voor geen geld.
Kijk altijd wanneer je wilt
Misschien heb je een drukke baan en heb je niet altijd de gelegenheid om tv te kijken als je favoriete uitzendingen zijn. Gene probleem, je neemt alles op.
Slechtste communicatie ooit
Ervaring van S Peters, toegevoegd op 16 februari 2017
Ten eerste werkt het internet van online.nl niet goed naar behoren, de tv heeft storingen en ook de wifi werkt echt heel slecht.
Ten tweede wordt er niet goed gecommuniceerd. Ons klantnummer was veranderd en dit is nooit aan ons doorgegeven. Hierdoor waren de gegevens die ik over ons abbonnement kon vinden niet die gegevens die zij in het systeem hebben staan.
Ten derde wordt er niets gedaan aan de fouten die zij gemaakt hebben.
Ik raad iedereen aan geen online.nl te nemen, en als je het al hebt NOOIT te verlengen.
Prima service
Ervaring van Wout, toegevoegd op 17 juli 2016
Ben van Canal Digital overgestapt, op een kleine administratieve fout,die snel en direct werd opgelost, geen probleem en nu heel tevreden klant. Internet stabiel goed en met de beloofde snelheid. Tv zenders ook goed. En let wel, ze zijn stukken goedkoper dan Ziggo etc.
van canaldigitaal naar online.nl prima
Ervaring van Marion Bos, toegevoegd op 3 februari 2016
Overstap gemaakt en best wel een paar administratieve hobbeltjes gehad, maar alles is correct opgelost en ontvangst en zenderkeuze is ok.
En het is inderdaad goedkoop!
van canaldigitaal naar online.nl prima
Ervaring van Marion Bos, toegevoegd op 3 februari 2016
Overstap gemaakt en best wel een paar administratieve hobbeltjes gehad, maar alles is correct opgelost en ontvangst en zenderkeuze is ok.
En het is inderdaad goedkoop!
Top!
Ervaring van Laura, toegevoegd op 24 december 2015
Echt goede service van het webcare team gekregen, ik ben supertevreden. Het is goedkoop maar de kwaliteit is ook gewoon goed. Genoeg zenders in het basispakket en ook scherp beeld.
slechte service
Ervaring van hessel plantenga, toegevoegd op 20 juni 2015
door rioolwerkzaamheden telefoonkabel kapot getrokken. klantenservice gebeld en een week later kwam kpn-monteur internetverbinding herstellen. tot zover niets aan de hand. helaas trok de aannemer diezelfde middag nog een keer de telefoonkabel kapot en leg het dan maar eens uit aan iemand van klantenservice, niet te doen dus, snappen ze niet.
klantenservice meerdere malen gebeld en contactformulieren ingevuld maar daar kwam niets uit. laatste keer gebeld na anderhalve maand zonder internet gezeten te hebben, andere provider genomen en wilde mijn nog lopende abonnement van online opzeggen, krijg maar geen begripvol iemand aan de lijn.
bij niet leveren produkt, namelijk internetverbinding, betaal ik ook niet, misschien word ik dan eens gebeld door online.
Ervaring van Verwij, toegevoegd op 12 juni 2015
Jullie hebben mijn opa heel goed geholpen met zijn tv aansluiting, wij willen jullie dan een complimentje uitdelen dat jullie zoveel geduld hebben met ouderen. Ga zo door.
Ervaring van Arend, toegevoegd op 19 december 2014
Kan ik ook alleen fox eredivisie afsluiten bij jullie?
Ervaring van van Swerissen, toegevoegd op 4 december 2014
Goede actie, ben na 20 jaar overgestapt naar online.nl
Ervaring van AS, toegevoegd op 24 september 2014
sinds we bij online zitten hebben we geen storingen meer, hiervoor ziggo, elke week viel de tv wel weg.
Ervaring van Wouter V, toegevoegd op 27 augustus 2014
ADSL is minder snel dan jullie aangeven op de website, komt dit doordat we 3 computers tegelijk gebruiken of kan er iets aan gedaan worden>