Onlinedierenspeciaalzaak.com ervaringen en beoordelingen

Ieder huisdier heeft ander voer en speeltjes nodig. Bij onlinedierenspecialzaak.com vind je voer voor honden, katten en andere huisdieren. Ook speeltjes en andere huisdieren zaken kun je hier winkelen. De ervaringen met deze webwinkel kun je bekijken op onze website. Ook beoordelingen kun je hier zien.

Mijn ervaring plaatsen

Over Onlinedierenspeciaalzaak.com

Onlinedierenspeciaalzaak is gevestigd in Emmeloord en biedt diereneigenaars allerhande benodigdheden voor hun huisdier aan. Voor zowel honden, katten, knaagdieren, paarden, vissen, reptielen en vogels kan je hier terecht voor voeding van verschillende grote merken, snacks voor je huisdier, speeltjes, leibanden en tuigen, transportbenodigdheden en kooien/hokken. Klanten met een trimsalon kunnen hier terecht voor hun producten specifiek voor het soort dier waar zij zich op richten. Om te bestellen bij onlinedierenspeciaalzaak is er geen registratie nodig, je kan gewoon je producten aanduiden en online betalen (2% korting bij betaling via ideal), via uw afterpay of door een vooruitbetaling. Wanneer je een bepaald product zoekt dat niet op de site staat, kan je dit doorgeven en dan wordt nagekeken of ze het voor je kunnen bestellen. Levering kan bij je thuis gebeuren of in een afhaalpunt, vanaf 90 euro worden er geen verzendkosten aangerekend. Contact opnemen gebeurd bij voorkeur via het formulier op de site maar is er ook een telefoonnummer vermeld. Je kan voor ervaringen ook de reviews en beoordelingen van andere klanten bekijken.

Ervaring van , toegevoegd op 2 augustus 2017

Kunnen belofte niet waarmaken

Ervaring van M.H., toegevoegd op 16 december 2015

Hier mijn ervaring met Onlinedierenspeciaalzaak.com over het niet na komen van de belofte "Direct leverbaar (voor 23:59 besteld, de volgende dag geleverd)" Van: ******************* Verzonden:dinsdag 15 december 2015 9:57:12 Aan: info@onlinedierenspeciaalzaak.com (info@onlinedierenspeciaalzaak.com) Goedendag, Zonet mocht ik onderstaand bericht ontvangen: Geachte klant, U heeft een bestelling gedaan bij Online Dierenspeciaalzaak.com. Uw pakket wordt vanavond op 15-12-2015 aangeboden bij PostNL t.a.v. Dhr ******** ******** ******** Nederland Uw pakket is vanaf morgen te volgen op: Referentie: ******* Reden dat ik bij jullie heb besteld is dat ik vandaag de lamp nodig heb. Ondanks dat ik gisteravond 14-12-2015 voor 23:59 uur een bestelling heb gedaan waarbij stond "voor 23:59 uur besteld is morgen in huis" moet ik constateren dat niet aan de door jullie zelf gestelde verwachtingen wordt voldaan. Dit vindt ik zeer teleurstellend en ik ben zeer benieuwd of jullie vaker deze verwachting niet waar kunnen maken. Als dat zo is verwacht ik dat jullie deze verwachting gaan bijstellen naar wat jullie wel kunnen nakomen. Een zeer teleurgestelde klant, ****************** ____________________________________________________________________________ Van: Online Dierenspeciaalzaak(info@onlinedierenspeciaalzaak.com) Verzonden:dinsdag 15 december 2015 11:30:51 Aan: ************** Beste heer *******, Helaas is dit foutief gisteren niet meer de deur uit gegaan. Excuses voor het ongemak. Mocht het hierdoor te laat komen, weiger dan alstublieft het pakket aan de deur. Dan gaat het kosteloos naar ons retour. Ik hoop, dat we u hiermee voldoende hebben ge�¯nformeerd, mocht u meer vragen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Onlinedierenspeciaalzaak.com E: info@onlinedierenspeciaalzaak.com I: www.onlinedierenspeciaalzaak.com T: 085 003 0008 (op werkdagen van 10:00 - 17:00)

Prima dierenwinkel

Ervaring van Koos, toegevoegd op 27 april 2014

LEuke aanbod, lage prijzen alles naar wens.

» Onlinedierenspeciaalzaak.com Review

Mijn ervaring plaatsen