Robin Mobile ervaringen en beoordelingen

Een beknopt overzicht van ervaringen en beoordelingen over Robin Mobile. Ben je van plan een sim only abonnement aan te schaffen bij Robin Mobile, lees dan eerst de reviews. Bestaande klanten kunnen ook hun eigen ervaring achterlaten.

Mijn ervaring plaatsen

Over Robin Mobile

Robinmobile.nl is ontstaan als tegenhanger van providers die hun klanten veel te hoge tarieven in rekening brengen als ze buiten hun bundel gaan. Als knipoog naar het beroemde verhaal van Robin Hood vecht Robin Mobile tegen oneerlijkheid op de markt van mobiele telefonie. Dat gebeurt door voor een vast bedrag van 29,95 euro per maand een abonnement aan te bieden waarbij je onbeperkt MB’s, sms’jes en minuten kunt gebruiken binnen Nederland. Dat klinkt te mooi om waar te zijn maar bij Robin Mobile is dat niet het geval. Als klant maak je gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN en kun je altijd telefonisch of online contact opnemen bij vragen of opmerkingen. Robin Mobile is de eerste aanbieder in Nederland waarbij een dergelijk abonnement mogelijk is, waarbij je ook nog eens de volledige vrijheid hebt. Dat betekent dat je niet vastzit aan een contract en op elk gewenst moment naar een andere provider over kunt stappen.

Zeer tevreden!!

Ervaring van Marie Hoekland, toegevoegd op 12 oktober 2017

Nu bijna 1 jaar klant bij Robin Mobile. Nooit geen klachten en verder geen omkijken naar. Zeker een aanrader!!

geen gezeur over limieten

Ervaring van Han de Koning, toegevoegd op 11 september 2017

Ben overgestapt van KPN naar Robin Mobiel. De druppel was de laatste rekening van 100+ euro bij KPN. Bereik van Robin Mobiel is exact hetzelfde (zelfde netwerk), service vele malen beter en geen gedoe bundels. Niet dat ik elke maand veel gebruik, maar dit is wel een lekker gevoel. Ook geen onverwachte rekeningen meer achteraf.

gerda bedankt ik ga het proberen

Ervaring van Elianne, toegevoegd op 6 september 2017

@elianne

Ervaring van Gerda, toegevoegd op 5 september 2017

Hoi Elianne, Als je voor Robin Mobile wilt gaan zeker doen!! Gebruik het nu al ruim een half jaar en totaal geen problemen. Overstap ging perfect en hoef me totaal geen zorgen te maken over de limieten. Ik twijfelde ook, maar het contract is maandelijks opzegbaar. Heb het dus gewoon geprobeerd en nog steeds (tevreden) klant. Als je vragen hebt stel ze gerust. Groetjes Gerda

twijfel, twijfel

Ervaring van Elianne Zwinkel, toegevoegd op 3 september 2017

Kan iemand me helpen? Ik zie overal onbeperkt bellen, maar welke moet ik kiezen? Ik ken Robin Mobile niet, maar ziet er wel erg goed uit. Is dit betrouwbaar?

goedkoop onbeperkt bellen

Ervaring van Johan, toegevoegd op 25 augustus 2017

Was op zoek naar een provider met KPN netwerk en onbeperkt bellen. Gekozen voor Robin Entree, voor 14,95 p/m kan ik onbeperkt bellen en Whatsapp gebruiken. Precies wat ik nodig had.

Ervaring van Fam. van der Velden, toegevoegd op 3 augustus 2017

Via een vergelijkingssite bij Robin Mobile uitgekomen als beste optie. Ik had er nog nooit van gehoord, maar aangezien het abonnement maandelijks opzegbaar is toch maar geprobeerd. Zeer positief verrast! Werd van alles op de hoogte gehouden, nummerbehoud goed geregeld en nu een geweldig bereik overal. Minpunten heb ik niet, zeer tevreden!

Langzaam en duur

Ervaring van Hans, toegevoegd op 14 juni 2017

Tele2 heeft ook maandabonnementen nu en onbeperkt data, maar standaard 4G! Dus veel sneller en goedkoper. Bij Robin Mobile betaalde ik € 15 meer voor 4G. Belachelijk!

Goed

Ervaring van Hans ripperda, toegevoegd op 7 mei 2017

Van ben naar Robin mobiel zeer goed geen enkel probleem. Zeker een aanrader maar geen 4 g netwerk

Geen gekkigheidjes

Ervaring van Jerre, toegevoegd op 7 oktober 2014

Zat voorheen altijd bij Ben maar nu de overstap gemaakt naar Robin Mobiel, tot nu toe bevalt het zeker de lage factuurprijzen.

Overgestapt

Ervaring van Claessen, toegevoegd op 18 september 2014

Op aanraden van een bevriend stelletje overgestapt naar sim only van Robin mobile.

Opeens geblokkeerd

Ervaring van Anthony, toegevoegd op 12 augustus 2014

ik kan niet meer bellen, hoe kan dit Robin Mobile, graag snel weer aansluiten, ik wil mijn factuur betalen maar lukt even niet

» Robin Mobile Review

Mijn ervaring plaatsen