Kan jij veilig online bestellen bij Sanidirect? Lees de reviews en bepaal jouw beoordeling.
Goed en snel geholpen in de showroom in Den Bosch bij het kopen van een inloopdouche wand. De volgende dag zag ik dat online dezelfde wand goedkoper was dan in de winkel. Hierop gebeld en kreeg meteen een nieuwe bon met het juiste, goedkopere bedrag. Tot mijn verbazing werd er ook 17 euro vd bezorgkosten afgehaald. Dus tot nu toe goed en netjes geholpen bij sanidirect Den Bosch. Nu hopen dat de levering en het plaatsen binnenkort ook vlekkeloos verkoopt. Heb er alle vertrouwen in !
Wij zijn heel tevreden geholpen , was een vriendelijke vrouw en nam de tijd voor ons. Met het idee dat we kwamen , zijn we niet weggegaan , we hebben goed advies gehad en waren daar heel erg blij mee , zelf nooit zo kunnen bedenken. En uiteindelijk een hele mooie badkamer gekocht, dus een hele goede ervaring
Als leek gingen we de winkel in. We lieten ons informeren. En lieten zien wat de afmeting van onze badkamer was. Aan de hand van die maten maakte ze een tekening van een badkamer. En werd die gelijk aangekleed. Dat zag er voor ons als leek wel mooi uit. Bij thuiskomst zagen we dat de indeling helemaal niet handig was. En gelukkig hadden we een goede aannemer die gelijk zag dat dit niets ging worden. In overleg met de aannemer hadden we een andere indeling en daarmee gingen we terug naar de winkel. We wouden het graag anders hebben. Geen probleem. Maar toen de badkamermeubels werden geleverd kwamen we er achter dat de radiator, die nu een andere plek kreeg, totaal te groot was. En zeker niet zou gaan passen. Deze konden we omruilen voor een kleinere. Later kwamen we er ook achter dat de wastafel te groot was voor onze badkamer. Maar toen was de loodgieter al bezig. Er bleek een onderdeel te missen. En ik heb moeten praten om de flotter te krijgen die we nodig hadden. Ik moest er zelf achteraan bellen om het verschil in prijs met de radiotor terug te krijgen. De teveel geleverde tegels namen ze niet terug. Hiermee kon je nog gewoon een extra wc mee betegelen. Zoveel had ik er over. Maar het was onze schuld dat we zoveel tegels over hadden. Hoezo? wie is de expert? Wie verkoopt elke dag badkamers? Wij niet, wij waren de leek. Er werd totaal niet meegedacht. Het ging hun om de verkoop. Geld. Meedenken met de klant zat er niet in. Dit viel ons ontzettend tegen. En zullen er zeker niet meer terugkomen. En als ons gevraagd word waar we de badkamer spullen vandaan hebben zullen we ze zeker niet adviseren naar Sanidirect te gaan. De meubels zijn mooi, daar is niets mis mee.
Zijn zeer hulpvaardig geholpen door Martin Gundelach (vestiging Den Haag) met de aanschaf voor onze badkamerinrichting. Door mee te denken hebben wij een volledige inrichting (meubel, douchescherm en tegels) uitgekozen. Alles is volgens afspraak op tijd aangeleverd en inmiddels geplaatst door "Bergh Badkamers". Hebben al weer een nieuwe planning staan voor de aanpak van het toilet.
Fijne mensen, goed en duidelijk advies, nemen de tijd voor je ,mooie showroom, kom zeker terug,
Zeer tevreden met mijn aankoop badkamer.kon tussentijds nog wijzigen ook na levering bestelling.werd meegedacht en zeer attent geholpen.blij met het resultaat
Sanidirect is goed in het verkopen vind ik. Ze denken mee en hebben voorbeelden in de winkel van mogelijkheden. Als je de bestelling één keer hebt gedaan kun je daar niet meer vanaf. Zij hadden mij bijvoorbeeld een radiator geadviseerd en die bleek te groot en onhandig voor mijn kleine badkamer. Hij kon niet terug (binnen een paar dagen zag de aannemer dat hij niet paste) Uiteindelijk kon hij toch terug minus € 30,00!!!! Helemaal nieuw en ongebruikt, binnen 3 dagen retour. Uit coulance, want normaal doen ze dat niet. Terwijl zij mij deskundig hebben geadviseerd dat dit paste. Ja, feitelijk wel, maar ongelooflijk onhandig, je liep er bij binnenkomst direct tegenaan en er kon geen handdoek meer op. Ook de bestelling ging niet goed. En het lastige vind ik dat ze alle verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen. Zij hebben niets fout gedaan. Terwijl de leverdatum zwart op wit op mijn koopovereenkomst stond, toch legden ze de verantwoordelijkheid bij mij neer (ik had moeten bellen of het wel klopte.....) en moest ik een paar honderd euro extra betalen als ik de levering wilde zoals in de koopovereenkomst was afgesproken. Overal maken mensen fouten, ik ook, maar dat je gelijk alle verantwoordelijkheid bij de klant neerlegt heb ik als erg onrechtvaardig ervaren. Een volgende keer koop ik niet weer bij Sanidirect.
Heb je zelf een ervaring met Sanidirect? Laat dan nu jouw beoordeling over Sanidirect achter en help anderen met hun keuze.