Op Schipholtickets.nl kun je vliegtickets vergelijken. De website is een onafhankelijke aanbieder die zegt de goedkoopste tickets te verkopen. Alle luchtvaartmaatschappijen kunnen op de site vergeleken worden en zo kun je via de website een ticket reserveren. Niet alleen kun je er vliegtickets reserveren, maar ook kun je er terecht voor een hotelovernachting, autohuur, taxi van en naar Schiphol en het reserveren van een parkeerplaats op Schiphol. Een hotel zoeken doe je via de partner Booking.com. Je hoeft niet alleen te vertrekken van Schiphol, andere luchthavens zijn ook mogelijk.
In 2013 is Schipholtickets.nl door Zoover uitgeroepen tot beste website van Nederland. Als je een ticket hebt geboekt via Schipholtickets.nl dan krijg je op de volgende boeking bij hun â¬15,- korting.
Betaling gaat via iDeal, echter kun je niet met iDeal betalen voor een ticket van de lowcost maatschappijen. Naast iDeal kun je betalen met Visa Card, Mastercard of American Express. Met deze kaarten geldt er wel een toeslag van â¬12,-.
Met vragen kun je de telefonisch of per mail contact op nemen met de medewerkers van Schipholtickets.nl.
Vliegtickets prijzen worden in rode koeiencijfers weegegeven. Pas op, want dat is niet de daadwerkelijke prijs voor de vliegtickets. Als je vliegtickets zoekt voor meerdere personen, wordt het totale bedrag verdeeld over de aantal personen. Hierdoor lijkt de prijs van de vliegtickets goedkoper dan daadwerkelijk.
mensen aan de lijn zijn vriendelijk (in elk geval vanavond). Maar de bereikbaarheid is super slecht, hier moet echt wat aangedaan worden. Ik ben al anderhalf uur bezig om een boeking door te voeren. Online gaat niet wegens een fout op site, dus telefonisch gedaan. Daar wordt de helft aan je gevraagd wat online wel gevraagd wordt tijdens het boekingsproces. Gevolg boeking is niet goed. Weer bellen en weer wachten, wachten en wachten......(met te harde muziek). Ik heb inmiddels een aangepaste betalingsverzoek ontvangen, nu nog WACHTEN op mijn boekingsbevestiging. Betaling moet voor 21u vandaag, anders vervalt mijn reservering..........en dat wordt wrs weer wachten en betaal ik morgen een hoger tarief. (of is het foutje in boekingsproces opgelost) Heel vervelend en ongelooflijke irritant. Ik vind de bereikbaarheid heel belangrijk, waardoor schipholtickets echt geen 8,5 waard is, maar eerder een 4 waard is. Ook wachttijden op de email is niet normaal, veel te lang. Heb je echt een spoedje, heb je werkelijk een probleem met schipholtickets. 48 uur antwoorden is een leuk doel op zich, maar in de praktijk duurt het minimaal 5 en soms 10 dagen voordat ik antwoord had. Tips: Stel je doel bij naar wat werkelijk haalbaar is obv ervaring. En wordt dan steeds een beetje beter. Zorg dat mensen die echt prangende vragen hebben over bv vluchten, die binnen 48 uur vertrekken, een aparte lijn kunnen bellen. Een spoedlijn die passagiers binnen 5 minuten garandeert een mdw aan de lijn te krijgen én die ook echt is kan betekenen voor de passagier (dus niet doorsturen naar andere afdeling) Chatservice zie je ook overal terugkomen en dat werkt prettig. Waarom jullie niet?
Geweldig die werelddeal weken, kunnen jullie dit niet elke week doen?
Had per ongeluk de verkeerde naam ingevoerd. Gelijk gemaild, maar moet nu flink bijbetalen om dit te wijzigen. Volgende keer boek ik wel ergens anders.
Tickets geboekt, op naar Barcelona!
We hebben zelf een appartement op Ibiza. We vliegen altijd vanuit Rotterdam met Transavia. Geboekt via SchipholTickets voor de laagste prijs, had ik die site maar eerder gevonden.
Een Schipholtickets review is zo geschreven en helpt andere mensen die vliegtickets willen boeken. Wij proberen de nieuwe reviews binnen 1 dag op de site te plaatsen. Heb je vragen over een bestemming of boeking, neem dan contact op met de klantenservice van Schipholtickets.