Over T-mobile
Denk je aan roze, dan denk je al snel aan T Mobile. Het lijkt wel alsof de aanbieder van telefonie de kleur bijna toegeëigend heeft. Uiteraard is dit een knap staaltje werk en marketing van het bedrijf. Een bedrijf dat bijna in zijn geheel een kleur toegeëigend heeft, moet wel goed zijn. Met dit in het achterhoofd wordt op de website van T Mobile geprobeerd de bezoeker te overtuigen de de diensten van T Mobile.
Betrouwbaar
Er lijken de laatste tijd steeds meer kapers op de kust te liggen die dezelfde diensten als T Mobile ook aanbieden. T Mobile wil de klant er echter van overtuigen dat ze bij T Mobile kunnen rekenen op een betrouwbaarheid die een stuk hoger ligt als al die ander aanbieders. T Mobile heeft zelfs zeer scherpe prijzen voor consumenten di veel data gebruiken. Al met al is T Mobile een grote speler op de markt en een zeer betrouwbare keuze.
Ervaring van P.schipper, toegevoegd op 22 februari 2018
Ontzettend goede service
Ervaring van Sacha, toegevoegd op 5 januari 2018
Zojuist met een werknemer van T-mobile aan de telefoon gezeten, omdat ik wat vragen had betreffende T-mobile thuis. Hij heeft me enorm veel interessante info gegeven. Je ziet gewoon dat de werknemer verstand van zaken en techniek heeft. Geweldig geholpen!
Al klant zolang t-mobile bestaat
Ervaring van E.M , toegevoegd op 29 december 2017
Heb nog nooit maar één slechte ervaring gehad met T-mobile, altijd vriendelijk geholpen zowel telefonisch als in de winkel, daarom geef ik 5 sterren.
klantvriendelijk
Ervaring van m.van der veen, toegevoegd op 20 december 2017
t mobile dukenburg nijmegen geweest en mijn ervaring is super netjes geholpen.
zeer vriendelijk en duidelijke uitleg top
service.bedankt en tot de volgende keer
Helemaal tevreden!
Ervaring van Floor, toegevoegd op 14 augustus 2017
10 jaar vastgezeten aan Ziggo. Met alle ergenissen van dien. Slechte klantenservice, haperend internet... Eindelijk een mogelijkheid om over te stappen. Welliswaar geen 4G mogelijk, maar dacht slechter kan het niet worden.
De overstap was snel geregeld. Prima klantenservice, waar ze je werkelijk helpen en weten waar ze het over hebben. Wat een verademing!
Zeer tevreden over het alles-in-een pakket, sinds overstap in juni. Eindelijk functioneert mijn internet naar behoren! TV kwaliteit is ook prima. Vaste telefonie gebruik ik alleen voor het afschepen van evt. ongewenste nummers en dat werrkt ook prima.
Van mij krijgt T-Mobile een vette 5 sterren!
mensen met een persoonlijkheid
Ervaring van Bouman, toegevoegd op 22 juni 2017
De afgelopen periode problemen gehad met tv en internet. Klantenservice gebeld en meteen nieuwe spullen toegestuurd gekregen omdat dit het meest waarschijnlijke probleem was.
Helaas niet de oplossing. Bij verder onderzoek van T-mobile zelf bleek de verbinding niet goed. De klantenservice (medewerkers en leidinggevende) hebben alles in het werk gesteld om een goede oplossing te vinden.
BEDANKT!
opwaarderen storing
Ervaring van Johan de wit, toegevoegd op 22 juni 2017
Op 22 juni 2017 was er een storing bij T Mobile.Ik had een opwaardeerbon gekocht maar kon niet opwaarderen.Contact gehad met klantenservice deze waardeerden kosteloos op.Dank aan Rianne van klantenservice Top.
verontwaardigd, teleurgesteld!
Ervaring van Erika, toegevoegd op 29 juli 2016
In Juli 2015 een telefoon met abonnement genomen voor mijn dochter. In november was het oplaadpunt kapot, dit is keurig door t-mobile gerepareerd (geen klachten over).Een paar weken later deed de aan/uit knop het niet meer, die zit bij LG op de achterkant en hiermee kun je je telefoon ook op standby zetten. I.v.m. kerst en oud en nieuw, pas in Januari naar de winkel gebracht voor reparatie.
Ditmaal kregen we in Januari bericht dat de reparatie niet onder de garantie viel, omdat de gehele binnenkant was geoxideerd, dus het was onze eigen fout. We mochten ruim 400 euro betalen om het toestel te laten repareren.Vreemd dat dit in Nov. niet opgevallen is? Nu zitten we nog aan een abonnement van 1,5 jaar vast en hebben geen telefoon!
Deel 2
Ervaring van Lilian Tjia, toegevoegd op 17 juli 2016
Nu dacht ik ik bereid me voor ik bel voor ik weg ben naar tmobile of alle blokkades eraf was en dat was zo, dus met een goed gevoel op vakantie. Nu had ik mijn abonnement onbeperkt wereld wijdt aangezet best wel duur maar we reizen met een camper en kijken regelmatig op Google app maar iedere keer kreeg ik dat ik mb moest bijkopen tenslotte tmobile via internet benadert en echt ik wordt steeds bozer over de alwoorden dat ik de vakantie nie kon verpesten omdat ik geen internet had, dat maak ik zelf wel uit. En dat ik niet iedere dag contact op moest nemen want de ICT had het druk enz
Ik ben dus niet tevreden dat snappen jullie toch wel
Erg teleur gesteld
Ervaring van Lilian tjia, toegevoegd op 17 juli 2016
In mei gingen we met kinderen en kleinkinderen op vakantie naar eurodisnyey Parijs met 10 telefoons in Belgi�« de grens over en alle telefoons werkte alleen T mobile niet kregen onder weg te horen dat een nichtje van mijn schoondochter tijdens de geboorte van hun kind een hartstilstand had en waarschijnlijk dit nie zou overleven. Doordat bericht een beetje aanggeslagen nemen we verkeerde afslag. En dat was ook voor haar het laatste bericht dat ze kon krijgen.
Van de tien telefoons die we hadden deden er dus 3 niet zaten bij elkaar in de auto en je raad het niet ja hoor alleen de drie tmobil telefoons deden echt nik niet bellen nietappen niet msn niks dus Du daardoor hele einden om geren en elkaar iedere keer weer kwijt. Toen ik thuis de grens overging gelijk gebeld en er bleek een fout in het ovenschalen van de software waardoor alles geblokkeerd was. We gingen op vakantie met z'n alle omdat wij 45 jaar getrouwd zijn en mijn man 65 is geworden.
Wat kreeg ik ter compensatie �10,00 van tmobile.
De schade van de vakantie was voor tmobile �10 waard
Maar wij kunnen niet leukmhierop terug kijken. Wordt vervolgd
Echt PRIMA geholpen - TOP!
Ervaring van Jan Buitendijk, toegevoegd op 6 mei 2016
Op 22 april een Huawei P9 met abonnement aangeschaft, waarbij ik keurig ben geholpen door een van de medewerkers bij T-mobile in Almere-Centrum (Traverse). Op Maandag 02 Mei bleek de oorplug niet meer in het toestel geklikt te kunnen wordenââ?¬Â¦.dus niet mogelijk om handsfree te bellen. Hierop teruggegaan en werd mij geadviseerd contact op te nemen met de service-afdeling van Huawei, vanwege uitgebreide garantie voorwaarden. De ervaringen met de service afdeling van Huawei zal ik een ieder besparen, maar als je daar mee te maken krijgt: veel geduld en succes gewenst. Vandaag weer terug naar T-mobile, waar ik wederom keurig te woord werd gestaan en na mijn verhaal nog eens aan de aanwezige medewerker en zijn leidinggevende gedaan te hebben PRIMA geholpen. Defecte toestel ingenomen en direct een volledig nieuw exemplaar mee kunnen nemen, dit zonder ook maar enige vorm van ââ?¬Å'dat men dit lastig vond, sterker nog men kon zich erg goed voorstellen hoe ik mij met de behandeling van Huawei tot nu toe zou moeten voelen.
Kan niet anders dan de complimenten maken aan dit gehele filiaal van T-mobile en kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan ! T-Mobile Almere Traverse is wat mij betreft een voorbeeld voor vele anderen !
Echt PRIMA geholpen - TOP!
Ervaring van Jan Buitendijk, toegevoegd op 6 mei 2016
Op 22 april een Huawei P9 met abonnement aangeschaft, waarbij ik keurig ben geholpen door een van de medewerkers bij T-mobile in Almere-Centrum (Traverse). Op Maandag 02 Mei bleek de oorplug niet meer in het toestel geklikt te kunnen wordenââ?¬Â¦.dus niet mogelijk om handsfree te bellen. Hierop teruggegaan en werd mij geadviseerd contact op te nemen met de service-afdeling van Huawei, vanwege uitgebreide garantie voorwaarden. De ervaringen met de service afdeling van Huawei zal ik een ieder besparen, maar als je daar mee te maken krijgt: veel geduld en succes gewenst. Vandaag weer terug naar T-mobile, waar ik wederom keurig te woord werd gestaan en na mijn verhaal nog eens aan de aanwezige medewerker en zijn leidinggevende gedaan te hebben PRIMA geholpen. Defecte toestel ingenomen en direct een volledig nieuw exemplaar mee kunnen nemen, dit zonder ook maar enige vorm van ââ?¬Å'dat men dit lastig vond, sterker nog men kon zich erg goed voorstellen hoe ik mij met de behandeling van Huawei tot nu toe zou moeten voelen.
Kan niet anders dan de complimenten maken aan dit gehele filiaal van T-mobile en kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan ! T-Mobile Almere Traverse is wat mij betreft een voorbeeld voor vele anderen !
Super
Ervaring van Jose, toegevoegd op 28 april 2016
Ik ben al jaren klant bij t-mobile en heb nooit geen klachten. Ze zijn altijd goed bereikbaar en helpen je snel en vriendelijk.
Zeer goede service, mag ook wel gezegd worden!
Ik zal nog lang klant blijven, als het zo doorgaat!
Goed
Ervaring van Jikke, toegevoegd op 12 maart 2016
- telefonisch bereik en internet werkt prima
- klantenservice goed te bereiken reageert snel klachten worden snel opgelost je word snel teruggebeld
- Factuur tot nu altijd correct bij vragen krijg ik altijd een duidelijk antwoord van de klantenservice
Super service!
Ervaring van Robbin Bosman, toegevoegd op 9 maart 2016
Net gechat met de klantenservice van T-mobile met een paar vragen over het verlengen van het abonnement, De T-mobile medewerker was super vriendelijk en beantwoorde al mijn vragen! Al 4 jaar trouwe klant bij T-mobile en nooit problemen gehad met deze provider. Kortom, Super Service!!!
beltegoed op
Ervaring van J, toegevoegd op 25 januari 2016
Ik ben al 10jaar klant bij T-mobile eind 2015 had ik binnen 1 week 2 keer mijn beltegoed helemaal op d.m.v. een sms service waarvan de smsjes �3,50 per stuk kosten.T-mobile heeft het uitgezocht, de afzender geblokkeerd en alles kosten terugbetaald SUPER!!!!
zeer slechte services !!!!
Ervaring van marco van galen, toegevoegd op 28 oktober 2015
ik heb omstreeks april 2015 een nieuw toestel Samsung note 4 edge in mijn bezit gelijk al problemen met de camera, hij kan zichzelf niet scherp stellen soms duurt dat enkele minuten is al 3 x opgestuurd geweest ikzelf ook mee naar Samsung den haag iedereen die dat toestel in zijn handen krijgt ziet het probleem toestel koste bijna 1000 euro ik krijg hem elke keer kapot terug nu heb ik de klacht bij het hoofdkantoor van T-Mobile gelegd en die doen niks voor mij ,ja ze kunnen hem nog en keertje opsturen ik zei ik krijg hem dan weer kapot terug, waarop die vrouw mij mededeelde ,ja dan heeft u een probleem en daar doen wij niks aan uuuuhhh ik pakte mijn fiets en reed naar het filiaal in delft waar ik de laatste dagen door die jongens goed ben geholpen staan er 2 andere waarvan 1 vrouw, eerst dacht zei het allemaal wel ff te doen voor mij en nu zegt ze ik kan hem wel omruilen maar dan tegen de galaxy 6 zonder edge en zonder niks waarop ik haar mededeelde ik ben nu al zolang met dit toestel bezig en nu proberen jullie omdat dat toestel niet meer leverbaar is om hem te ruilen tegen een simpel toestel, het enigste wat ik nu nog kan doen is en mooie reclame voor Samsung en T-Mobile te maken en morgen maar weer op de fiets naar de service center van samsung in den haag want ook die zien wel het probleem nooit meer samsung en zeker ook nooit meer T-Mobile
een radeloze klant
super
Ervaring van L., toegevoegd op 22 augustus 2015
Ik ben inmiddels al 6 jaar klant bij t-mobile en zou nooit meer anders willen. Vorige week was er een storing, waar ik helemaal niks van gemerkt heb, omdat ik altijd op wifi zit, maar toch krijg ook ik in september 500 mb extra data ter compensatie. Ook heb ik vorige week een brief in de bus gehad dat ze binnenkort bij ons met de masten bezig gaan, zodat we hier ook 4G internet hebben. Er zijn providers die zouden je helemaal niet inlichten.
Met het kopen van mijn huidige telefoon (samsung galaxy s6) ruilde ik mijn oude telefoon in. Ik mocht mijn oude telefoon wel nog mee naar huis nemen om alle gegevens over te zetten op mijn nieuwe telefoon en de verkoper heeft mijn oude telefoon zelfs thuis opgehaald! Dit omdat de t-mobile winkel nou niet bepaald om de hoek is en hij op de heenweg naar zijn werk langs mijn woonplaats komt.
De service is tot nu toe echt super! Alle medewerkers (in winkels en telefonisch) nemen alle tijd om al je vragen te beantwoorden en alles voor je te regelen. Echt top!!
Ervaring van Klaagman, toegevoegd op 18 november 2014
Kunnen jullie stoppen met die irritante reclame met ALI B
Ervaring van Laurens, toegevoegd op 16 november 2014
Nieuwe iphone kwam beschadigd aan, direct gebeld met de klantenservice van t mobile, ze gaan vandaag nog een nieuwe versturen
Ervaring van mevr. Van Woerdt, toegevoegd op 25 december 2013
Al jaren klant bij t mobile, altijd als ik een vraag of opmerking heb wordt er vriendelijk en snel gereageerd.