Tele2 ervaringen en beoordelingen

Tele2 staat al jaren bekend als provider voor televisie, internet en bellen. Sinds kort maken ze ook al naam als mobiele provider. Maar hoe zit het nu met de service binnen het bedrijf? Ervaringen en beoordelingen over Tele2 kan je hier online lezen. Zo krijg je direct een idee hoe het werkelijk met de service zit.

Mijn ervaring plaatsen

Over Tele2

Op de site www.tele2.nl komen veel dingen samen. Telefonie, internet, mobiele telefoon bestellen, zakelijk bellen etc. Daardoor is het even zoeken om precies te vinden wat je nodig hebt. Ook de vele reclames helpen hier niet bij. Als je eenmaal je onderwerp gevonden hebt, dan is het aanbod vaak erg groot, maar overzichtelijk weergegeven. Als je klant bent van Tele2 dan is er een mogelijkheid tot inloggen. Hierdoor kom je op een privé gedeelte waar je je rekeningen kan zien, speciale aanbiedingen staan en waar je je persoonlijke informatie kan veranderen. Ben je geen klant dan heeft ieder onderwerp zijn eigen webwinkel waar je makkelijk en eenvoudig nieuwe producten en abonnementen kan samenstellen. Als je een nieuw product zoekt kan het geen kwaad om even goed op de site rond te kijken. Soms zijn er leuke aanbiedingen en acties waar je veel voordeel uit kan halen, zoals kortingen of gratis gadgets.

Jannet call centre

Ervaring van Jaap, toegevoegd op 10 juli 2023

Weer zo een top ervaring met t call centre ! Ik ben super geholpen door hele deskundige lieve vrouw ! Wat een topper en wat een kracht voor tele 2

Modem kapot...

Ervaring van Erwin , toegevoegd op 17 mei 2023

Al 2x gebeurt: Ik krijg klachten met mijn internet. Ik ga bellen en dan krijg je te horen dat et niets aan de hand is ,dus dan zetten ze hem op een ander kanaal en alles is weer goed . Maar de klachten blijven. Net zo lang dat ik zeker weet dat er iets aan de hand is met de modem. En dan gaat hij kapot en dan kan je wachten maar er zit een weekend in dus ik had 5 dagen geen internet, nu weer hetzelfde en nu zit Hemelvaart ertussen, die modems zijn van slechte kwaliteit en als een klant vaak klachten heeft over de modem ,wacht dan niet en stuur een andere, en niet wachten tot het einde. Fijne Hemelvaart zonder internet. (Not)

Sim ontgrendelen

Ervaring van A.boukheyar, toegevoegd op 19 mei 2021

Super bij met de service van tele 2. Belde vandaag naar tele 2 om mijn simkaart te ontgrendelen bij deze wil ik ( Moehisha) excuses als ik u naam verkeerd hèb gespeld ,mevrouw was heel behulpzaam en heel duidelijk want niet altijd het geval .En mevrouw had best wel veel geduld complimenten. Waren er maar vele als u Mvg, A.boukheyar

Toestel abonnement wijzigen

Ervaring van Van Zuilekom , toegevoegd op 12 februari 2021

In november 2020 betaal ik mijn toestel af. Deze is maandelijkse opzegbaar en ik koop een nieuwe IPhone 12 Pro met nummerbehoud. Het schijnt bij Tele2 een onmogelijke opgave te zijn om dit te doen laten slagen. De kans is dus erg groot dat ik mijn huidige nummer gewoon ga verliezen. Het meest frustrerende is dat ik een 20/30 medewerkers heb gesproken die je allemaal iets aan het wijs maken zijn of je gewoon standaard voor de gek houden. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Problemen overzetting

Ervaring van Willem, toegevoegd op 15 januari 2021

Tele2 ging overzetten naar een nieuw systeem, oké prima. Ze zouden een mailtje sturen met alles wat gedaan moest worden. Tijdje later, poef! Geen internet en kan niet meer bellen. Er was geen mailtje gekomen niks aan gekondigd. niks! Dus ze gaan nu een nieuw simkaart opsturen, ontzettend vervelend en onacceptabel voor zo een groot bedrijf. Maar ik kan wel een paar dagen zonder. 8 DAGEN LATER! nog steeds geen simkaart. Dit moet echt niet kunnen en ik heb gekeken. ik ben niet eens de enigen met dit probleem. Ik na de afloop van mijn abonnement ga ik overstappen naar een ander bedrijf. En ik hoop dat ik mijn geld terug krijg voor deze maand.

Contract beeindiging

Ervaring van Mc slagboom, toegevoegd op 30 oktober 2020

Slechte ervaring vanwege stilzwijgend verlenging van contract zonder een bevestiging te geven

Zeer aangeraden

Ervaring van Chaima, toegevoegd op 18 augustus 2020

Via een andere provider was het in mijn geval onmogelijk om een abbonement af te sluiten. Toen ik contact opnam met tele2 om het via deze provider te doen, ben ik ten eerste heel goed geholpen en ten tweede is het hier wel gelukt een abbonement af te sluiten.

Klantenservice Orders

Ervaring van Tamara , toegevoegd op 11 juni 2020

Super goed geholpen door Tim van Tele2. Ik had twee toestellen verlengd met een nieuw toestel. En ook beide verlengingen betaald. Toch kwam er maar 1 telefoon binnen. De andere order was zoek geraakt. En het was niet eenvoudig om te achterhalen waar dit fout was gegaan. Tim heeft echt de tijd genomen mijn betaling terug te halen. En de order opnieuw te doen zodat ik morgen alsnog mijn nieuwe toestel zal ontvangen. Echt top!

MISLEID DOOR kLANTENSERVICE

Ervaring van Noor Sporken, toegevoegd op 5 juni 2020

Klacht naar tele2 waar ik geen reactie op krijg: Ik ben zwaar door jullie misleid en ik ben echt heel erg boos. Ik had een toestel gekocht en in 1 x afbetaald, zo 800 euro afgerekend. Terwijl ik telefonisch bestelde twijfelde om een ander toestel te nemen, en er werd me verteld dat dat zo gedaan zou kunnen worden. Eerst werd er zelfs nog gezegd dat het toestel geruild zou kunnen worden, later bleek dat dit ook niet klopte. Dus ik besloot mijn toestel (verzekerd) op te sturen zodat ik later een nieuw toestel zou kunnen aanschaffen. En 4 weken nadat ik het toestel had teruggestuurd en jullie het eerst nog “kwijt” waren, werd ik gerustgesteld met het feit dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Nu die tijd voorbij is had ik ze weer gebeld en nu wordt mij verteld dat ik nu op een lijst sta en het terug betalen nog 4-6 weken duurt. Dit is echt belachelijk, ik ben echt door jullie misleid met informatie die niet klopt. En dit is niet de eerste keer dat ik zo door jullie word misleid met valse informatie. Toen ik een toestel bij jullie had aangeschaft en het na een maand rare storingen had, werd ik gerustgesteld met het feit dat ik een gloed nieuwe iPhone zou krijgen. Omdat jullie de storingen toch ook wel heel raar vonden. En toen kreeg ik gewoon een refurbished mobiel. Dit is ABSOLUUT NIET hetzelfde als een ''gloednieuwe iPhone''. Deze mobiel gebruik ik nu nogsteeds en het ding doet het amper meer. Niet voor niets dat ik een nieuwe mobiel wou bestellen. Ik heb nog nooit zulke slechte klantenservice meegemaakt en ik ben nog nooit zo slecht mishandeld, ik word gewoon 2 keer zwaar door jullie misleid. Niks wordt gewoon open en helder met mij gecommuniceerd. En nu wordt me verteld dat ik nog 6 weken op mijn 800 euro mag wachten.

Slecht bereik

Ervaring van Nico Hofman, toegevoegd op 9 april 2020

Ik heb in Kudelstaart heel slechte verbinding op mijn mobile telefoon op het netwerk van Tele 2- Ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar het is niet verbeterd.

Zwakke schakel klantenservice

Ervaring van John Benders, toegevoegd op 1 februari 2020

Heb bij tele 2 meerdere mobielen aansluitingen. Wil graag 1 daarvan opzeggen met nummerbehoud naar t-mobile. Nummer is 2 weken te vroeg afgesloten en ik krijg het met geen mogelijkheid meer terug gedraaid. Allemaal vriendelijke meiden aan de lijn of op de chat die het allemaal heel vervelend vinden en het begrijpen maar het lukt niemand om ons mobiele nummer weer aan te sluiten. Nu al 2 dagen zonder telefoon. Het lijkt erop dat er rancune is naar klanten die tele 2 willen verlaten. Ik zou zelf heel bedachtzaam zijn om hier een contract af te sluiten.

Zeer tevreden mee

Ervaring van Irene, toegevoegd op 29 november 2019

Ik zit 2,5 jaar bij tele2(mob abonnement) en ik heb nog nooit problemen gehad!!!

Zeer goede klantenservice

Ervaring van Irene van Diepenbos, toegevoegd op 25 november 2019

Na 10 jaar, waarvan 5 jaar bij Tele2, probleemloos internet+telefoon, opeens totaal geen verbinding. Ik ben meerdere malen goed geholpen bij de klantenservice, kpn-monteur is geweest, nieuw modem, tele2 monteur; de monteurs kunnen op korte termijn komen en(tot nu toe) zonder extra kosten. Net heb ik telefonisch mijn abonnement 'teruggewijzigd', ging ook prima.

Kabel te lang

Ervaring van Jan Welbie, toegevoegd op 11 september 2019

Door zelf te zoeken naar de oorzaak bleek dat een monteur meer dan 8 meter opgerold telefoonkabel op de kast heeft gelegd (blijkbaar te beroerd om opnieuw een stekkertje eraan te zetten).kabel ingekort probleem opgelost.maar heeft helaas zelf op onderzoek moeten gaan.wel altijd vriendelijk te woord gestaan.

Omdat het niet meer kan!

Ervaring van Niek Edeling, toegevoegd op 7 september 2019

Al zker acht jaren heb ik een goed werkend modem van Tele2. Helaas gaf onlangs voor de tweede keer de netvoeding van het modem de geest (het tweede exemplaar had ik uit mijn eigen voorraad netvoedingen een paar jaar geleden aangesloten). Nu even naar Tele2 gebeld... "Nee, die oude modems en oude voedingen leveren we niet meer; ik zal u een compleet nieuwe set sturen." Een dag later werd die nieuwe set bezorgd en wat blijkt? De simpele (China made) voeding die bij het nieuwe modem zit past precies op mijn oude, nog prima werkende modem. Voor naar schatting 1,95 is mijn "oude" modem dus weer volledig inzetbaar; het nieuwe, overbodig modem blijft dus de komende jaren ongebruikt in de doos zitten. Ik adviseer Tele2 hun slagzin te veranderen: in plaats van "Omdat het kán" zou het moeten worden: "Omdat het NIET MEER kan."

Hele goede ervaring

Ervaring van J.Terpstra, toegevoegd op 10 augustus 2019

Ik kwam thuis van vakantie en niets deed het meer. Géén TV zenders, géén vaste telefoon en geen Wifi. Na bellen met Tele2 kwam de gratis monteur een nieuw -gratis- modem plaatsen, geen voorrijkosten niets! Dus gewoon goede service en helemaal gratis...waar vind je dat nog? Ik moest door de storing meer MB's inkopen op mijn iphone en zelfs die extra kosten worden op de volgende rekening in mindering gebracht. Gewoon klasse, niets meer en niets minder.

Klantenservice

Ervaring van Aarts, toegevoegd op 2 augustus 2019

Bij tele 2..kun je bij een probleem het beste naar een tele 2 winkel gaan...alleen jammer dat die niet in jouw stad zit..en mensen er vaak voor moeten reizen.per telefoon via de klanten sevice zijn de problemen te vaak niet op te lossen...het is maar net wie je krygt..te vaak een werkstudent..in ieder geval komt het zo over..ook te lange wachttijd..

geen internet

Ervaring van Esther, toegevoegd op 19 juni 2019

Met mijn nieuwe telefoon geen 4G; telefonisch contact gehad met Tele 2. Ze hebben mij geweldig goed geholpen! Erg vriendelijk, zeer geduldig en ook niet onbelangrijk,dat ik maar 2 minuten moest wachten voordat ik iemand te spreken kreeg. Super!

slechte service

Ervaring van kleijn, toegevoegd op 27 mei 2019

vandaag mijn abo verlengt ging best goed tot ik klaar was en mijn mobiel wilde verzekeren nou dus niet ..nergens te vinden dan maar klanten service bellen vriendelijk maar wat ik wilde ging dus niet lukken . moest ik maar even media markt bellen want daar heeft tele 2 een samenwerkings- verband mee werd gezegd . dus media markt gebeld 20 minuten in de wacht gestaan vriendelijke dame aan de foon wist het dus ook niet weer 5 minuten in de wacht moest even nagevraagd worden . naar 5 minuten dame aan de foon terug of ik maar even zelf de verzekeraar wilde bellen om af te sluiten en als dat niet ging lukken moest ik maar even naar de winkel komen je begrijpt dat dit wel een beetje van de gekke is je verlengt je abo zo gebeurt overigens en vervolgens zoek je het maar uit als ik dit van tevoren geweten had had ik wel naar de mediamarkt gegaan nergens word aangegeven dat de abo,s via mediamarkt gaan vindt dit kwalijk van tele2 dat dit niet beter geregeld is was in staat om alles maar gelijk op te zeggen puntje voor tele2 om aandacht aan te schenken lijkt mij echt klant vriendelijk is dit namelijk niet . overigens dame van de tele2 klanten service wist ervan waren meer klachten volgens haar zeker een reden voor actie

Uitzending gemist waardeloos

Ervaring van J.H.van Snippenberg, toegevoegd op 31 maart 2019

Heb sinds 2 maanden tv en internet en had eerst ziggo! Ik heb spijt dat ik bij ziggo ben weggegaan. Ik heb al een wifiversterker moeten kopen omdat ik behalve de begane grond nergens wifi had. Bij ziggo had ik gewoon wifi door mijn hele huis! Televisie is verder best alleen uitzending gemist is 3x niks! Alleen ned 1,2 en3 worden regelmatig aangevuld maar net 5 ,sbs6 en Veronica regelmatig niet of maar half! Sommige dagen worden helemaal overgeslagen!

Sinds 8 jaar internet&bellen sinds 2 dagen ook tv

Ervaring van Blokhuis, toegevoegd op 17 februari 2019

Nog nooit geen klachten gehad De installatie van de tv zelf gedaan Alles duidelijk aan gegeven Super helder beeld Snel contact met klantenservice Helemaal top

Snelle levering en erg goed klantencontact!

Ervaring van Ichelle , toegevoegd op 24 januari 2019

Ervaring van , toegevoegd op 11 december 2018

hulp

Ervaring van straten, toegevoegd op 26 oktober 2018

Ik ben super tevreden ze namen echt de tijd voor mijn internet probleem en hebben het fantastisch opgelost, ik ben zelfs terug gebeld toen de verbinding van mijn telefoon weg viel. Super bedankt!

Redelijk

Ervaring van Jeffrey, toegevoegd op 10 oktober 2018

Provider is prima. Je kan beter je telefoon abonnement op een andere site afsluiten want via de tele2 website is het duurder.

vrij slecht internet maar hele goede klantenservice

Ervaring van GYH, toegevoegd op 3 juli 2018

Qua internet ben ik vrij ontevreden en wat in eerste instantie niet van plan een review achter te laten. Het internet viel op uurlijkse basis even uit en ging dan eeb paar seconden later tot een paar minuten later weer aan. Het verschilde per dag hoe vaak en hoe lang maar elke dag viel het internet meerdere keren even uit. Soms was het ook te sloom voor woorden. Maar over de klantenservice kan ik niks negatiefs zeggen. Elke keer waren ze erg vriendelijk en hebben ze me goed geholpen. Zelfs toen ik besloot vroegtijdig over te stappen (andere provider was goedkoper, anders had ik het niet gedaan). Dit ging zonder kosten en ze hebben mij zelfs uitstel van afsluiten gegeven zodat mijn nieuwe provider dan pas ingaat. Internet kwaliteit zou ik 2 sterren geven maar de klanten service 5 sterren! Mochten ze ooit weer goedkoper worden, zou ik weer overstappen.

Jammer (verder tevreden qua netwerkprovider)

Ervaring van Barry , toegevoegd op 28 mei 2018

Goedemorgen. Ik heb vorige week een contract verlengd. Met een iPhone 7. Vanmorgen kreeg ik pas een bevestiging met tevens de mededeling dat het toestel niet voorhanden is en ook niet bekend is wanneer dat wel het geval is. Beetje jammer van tele2 om dat niet eerder te kennen te geven op de website. Het toestel is een vervanging van het huidige dus....... zitten we nog zonder een fatsoenlijk toestel tot nader order. Beetje misleidend mijns inziens. Misschien toch beter elders kunnen bestellen??! Gaarne een reactie op deze. Met vr, Barry

telefoon plus internet

Ervaring van anoniem, toegevoegd op 26 april 2018

zeer snelle aansluiting, precies zoals aangekondigd. Goede verbinding met internet, na vakkundige en behulpzame medewerker-tussenkomst facturen altijd correct en op juiste moment afgeschreven kortom, prima provider

Zeer tevreden

Ervaring van Smit, toegevoegd op 28 januari 2018

Onlangs internet en tv besteld. Alles ging volgens afspraak. Duidelijk van te voren uitleg over de procedure met tijdsbestek er bij. Uiteindelijk zelfs nog eerder internet en tv dan de afspraak. Ook aansluiten ging prima, in 1 x. Batterijen er bij, lekkere lange snoertjes en ook het beeld en bereik was zoals verwacht.

Reparatie s8 scherm

Ervaring van Raymond, toegevoegd op 22 november 2017

Ik heb op deze ochtend mijn s8 met kapot scherm gebracht nadat ik de week er voor een offerte heb gekregen. De ontvangst was voor mij zeer goed en met name ook de uitleg van de medewerker Henry dat is de man die de service uitvoert. Hij heeft mij perfect geholpen en zelfs zo dat op dezelfde middag mijn toestel klaar was. Compleet met een gratis back-up usb stick om zo weer alles op de s8 te kunnen herstellen. Ik ben dus een zeer tevreden klant met betrekking tot de service en reparatie die snel en vakkundig is uitgevoerd en met een duidelijke prijsopgave vooraf zonder bijkomende verborgen kosten. IK zeg deze zaak en medewerker verdient een warme douche van mij helemaal top chappeau. Het trouwens de winkel op de Lijnbaan 88 in Rotterdam.

Goed, snel en makkelijk

Ervaring van Sofie, toegevoegd op 7 augustus 2017

Sinds 2jr klant, eerst alleen internet; nooit problemen mee gehad. Sinds vandaag ook digitale tv erbij genomen. Makkelijk en snel aan te sluiten, werkt perfect. Goed bezig Tele2!

Abonnement + Telefoon

Ervaring van Ward, toegevoegd op 4 augustus 2017

Aangezien mijn mobiel toe was aan vervanging ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe. hierbij veel providers vergeleken met elkaar, abonnement en eventueel korting op de nieuwe telefoon. Hierbij ben ik super geholpen door de klanten service en hebben ze mij extra aanbiedingen gedaan om toch tele2 gebruiker te blijven. hierbij aanzienlijk bedrag bespaard, ze zijn zeer bereid je wat tegemoet te komen. betere provider bestaat er voor mij niet, maar ja iedereen spreekt uit eigen ervaring. momenteel alweer 4 jaar vaste klant.

Iphone besteld

Ervaring van Iris, toegevoegd op 6 april 2017

Helaas is mijn andere telefoon kapot gegaan waardoor ik een nieuwe moest bestellen. Ik heb twee weken terug een telefoon besteld via tele2. in de hoop dat de telefoon snel kwam. Helaas is de telefoon er nu nog steeds niet en al een paar keer gebeld. Telefoon was nog niet op voorraad. Baal hier erg van

Ervaring van , toegevoegd op 11 februari 2017

Helemaaaaaaaal kut

Ervaring van Wael, toegevoegd op 8 februari 2017

Tele 2: goedkoper dan de rest zijn ze wel, maar wat je er voor terug krijgt is alles behalve goed. Bij het aansluiten van mijn abonnement is het al 3 keer fout gegaan. Je zou denken dat tele2 contact opneemt mocht er iets mis zijn, maar niets is minder waar. Nadat ik er zelf constant achteraan heb gezeten, was ik eindelijk aangesloten. Zoals de meesten ging ik voor 4g internet. Helaas was dat vooral geen of 3g internet. Hierover contact opgenomen en alles gedaan wat men aangaf. De dekking en mijn telefoon waren prima, maar de oorzaak wist men niet. Jammer dan, was het geluid vanuit tele2. Het feit dat ik wel betaal voor een 4g abonnement, doet er blijkbaar niet toe. Ondertussen nog een nieuwe simkaat gekregen; "met deze kaart kunt u wel de 4g gebruiken hoor meneer!". Helaas, de kaart werkte niet eens. Toch maar weer mijn oude simkaart erbij gepakt. Aangezien ik het er maar mee moest doen, besloot ik om maar even de tele2 app te gaan gebruiken. Het is toch wel fijn als je het gebruik in kan zien elke maand. Helaas, werkt ook niet. Bij de aansluiting hebben ze zoveel fout gedaan, dat het emailadres niet meer geaccepteerd werd. Een nieuw emaildres aanmaken en dan zal het wel werken, werd mij verteld. Ohja, en ik zou ook nog een bevestiging krijgen op dat mailadres. Je raad het al, de bevestiging is nooit gekomen en de app nog steeds niet gebruikt worden. Voor de zoveelste keer weer gebeld en na anderhalve maand (!) kon ik dan eindelijk gebruik maken van de app. Ondertussen blijkbaar al door mijn data heen, maar deze kon ik natuurlijk niet inzien. Toch maar weer een extra bundel aangeschaft om de maand door te komen. Na al dit gezeur, gebrek aan service, medewerkers met kennis en een verschrikkelijke vorm van communicatie, was ik aardig klaar met tele2. Netjes een klacht ingediend en na 2 weken werd ik dan eindelijk teruggebeld. Nouja teruggebeld, even over laten gaan en een voicemail inspreken, is een wat meer passender omschrijving. In de voicemail werden mijn problemen "besproken". De helft eigenlijk en deze werden afgewimpeld met smoesjes en exuses. Serieus genomen werd ik zeker niet. Als reactie hierop heb ik contact opgenomen met tele2 en gevraagd naar de jongen die mij heeft gebeld. Het enige wat ik kon krijgen is zijn afkorting en vervolgens werd ik doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Hier was het feestje compleet. Deze jongen kon beter thuis gaan zitten en een uitkering aanvragen. Hier zou heel nederland mee geholpen zijn. Hij was onrespectvol, kleinerend en verdiende het zeker niet om daar een dergelijke functie te vervullen. Uiteindelijk had ik 2 keuzes, opzeggen of mijn mond houden. Sorry? Na anderhalve maand fouten vanuit de kant van tele2, 14 keer gebeld te hebben en extra kosten gemaakt te hebben, moet ik maar mijn mond houden? Goedkoop? Jazeker! Service, bereik, klantvriendelijkheid en beloftes nakomen? Verre van! De meest verschrikkelijke provider waar ik ooit heb gezeten. Tele 2: Bedankt, voor helemaal niks ;)

Wat een kut provider

Ervaring van Rahim, toegevoegd op 19 december 2016

Ik ben helaas al 4 manden klant bij tele2. Al die tijd was slecht internet verbinding totann vorige week heb ik helemaal geen internet verbinding meer!!! Ik raad iedereeen af Tele2 slecht Kut provider

Slechte service

Ervaring van tim, toegevoegd op 4 augustus 2016

Op de 29e had ik een sim only besteld op tele2.nl. Dik een week verder en nog steeds geen simkaart ontvangen terwijl hij al wel verstuurd moest zijn. Elke collega zegt iets anders en omdat het 20.00 was geweest moest het gesprek ineens afgebroken worden en moest ik morgen maar opnieuw 15 minuten in de wacht staan.

Ervaring van Bart, toegevoegd op 1 maart 2016

Nieuwe iphone zeer goedkope abonnement en snel in huis.

Super klantenservice.

Ervaring van Saskia, toegevoegd op 5 februari 2016

Mijn modem viel steeds uit, zeer goed geholpen door de klantenservice van Tele2, ze hebben mij een aantal keren teruggebeld en sinds 1,5 week is het definitief opgelost

Ervaring van SD, toegevoegd op 1 december 2015

Zat voorheen bij Ben, fijn dat je een waarschuwing krijgt als je bundel er bijna aan is. Site werkt overzichtelijk en facturen gaan nooit fout.

Zijn geld beslist waard!

Ervaring van Margriet Janssen, toegevoegd op 18 mei 2015

Vanaf vandaag na veel twijfel toch om financiele redenen gekozen voor Tele2 internet, bellen en tv. Door de vele negatieve recensies heb ik lang getwijfeld, maar het feit dat ik bijna 2 tientjes per maand kon besparen heeft in eerste instantie de doorslag gegeven. Ben helemaal verrast over de kwaliteit. Had ik dit maar eerder gedaan. Ik was heel tevreden over het Ziggo pakket, maar zeker zo tevreden over Tele2. Zeker een aanrader voor een klein budget!!!

glasvezel Tele2

Ervaring van Sjo, toegevoegd op 30 november 2014

Ik heb sinds kort glasvezel van Tele2 alleen de verbinding valt vaak weg. De klantenservice kan mij niet helpen, zijn er meer mensen die problemen hebben met glasvezel verbinding van Tele2? Misschien kunnen we samen actie ondernemen.

klantenkorting alles in 1

Ervaring van Loes, toegevoegd op 1 oktober 2014

ik heb al jaren alles in 1 van tele2, zie veel reclames met lagere prijzen dan mijn huidige abonnement, vindt dit niet fair van tele2, graag ook de prijzen verlagen van bestaande klanten.

Glasvezel

Ervaring van Carla, toegevoegd op 6 september 2014

Het aansluiten van glasvezel tele2 lukt voor geen meter, kan iemand mij helpen? Ben zelf een digibeet en niemand in mijn omgeving is handig

Plots duurder

Ervaring van Anoniem, toegevoegd op 3 september 2013

Mijn sim only abonnement is plots duurder geworden, ik heb hier geen bericht van gehad. Graag beter communiceren Tele 2

Slecht bereik Ter aar Tele 2

Ervaring van Tobias ds, toegevoegd op 5 januari 2013

mijn bereik is uitermate slecht, ik woon in Ter aar, vlakbij alphen aan den rijn

» Tele2 Review

Mijn ervaring plaatsen