Telfort.nl ervaringen en beoordelingen

Bij Telfort kun je een goedkoop mobiel abonnement afsluiten of een pakket afsluiten voor internet, TV en telefoon. Telfort is bewezen 1 van de goedkoopste providers van Nederland. Niet zeker of je bij Telfort iets wil afsluiten? Ervaringen en beoordelingen met en over deze site lees je in reviews die door anderen geschreven zijn over Telfort.

Mijn ervaring plaatsen

Over telfort.nl

De website van Telfort werkt erg fijn voor de bezoeker. De website is namelijk erg overzichtelijk en je kunt als klant makkelijk door de website navigeren. Telfort wil uitstralen dat het vooral gemak aan de consument wil bieden. Dit is in ieder geval gelukt met de website. Die werkt erg fijn. Je krijgt door de website het vertrouwen dat een abonnement afsluiten bij Telfort ook wel eens een gemakkelijke en goede keuze zou kunnen zijn.

Abonnement
Mocht je besluiten een abonnement van Telfort aan te schaffen, dan is dit binnen de kortste keren geregeld. Even een aantal gegevens doorgeven en je hebt een nieuw abonnement van Telfort. Onder meer nummerbehoud kan allemaal makkelijk geregeld worden.

Consument
Telfort lijkt in te zetten op de gezinnen. Het biedt in alle prijsklassen een zeer scherpe prijs. In totaal zal Telfort er dus voor zorgen dat het maandgeld vaak lager zal zijn als bij de concurrent. Dit tegen een even betrouwbare service.

Vervanging modem en afstandbediening

Ervaring van Frank , toegevoegd op 16 maart 2019

Met veel moeite contact gekregen met de chatbox en later telefoon klantenservice, chatbox werkt wel omslachtig! Na melding van defecte modem en of afstandbediening ontving ik binnen 24 uur vervangingen. Goed geholpen door de chatbox en telefoniste! Ga zo door Telford.

Goede service,en verbinding

Ervaring van G.Meijlof, toegevoegd op 27 december 2018

Nu al jaren klant van telfort,maar kan geen minpunten vinden. Service in de winkel en telefonisch in een woord erg goed. Prijs kwaliteitsverhouding perfect. Zowel mobiel als tv internet en vast bellen.

Goede service,en verbinding

Ervaring van G.Meijlof, toegevoegd op 27 december 2018

Nu al jaren klant van telfort,maar kan geen minpunten vinden. Service in de winkel en telefonisch in een woord erg goed. Prijs kwaliteitsverhouding perfect. Zowel mobiel als tv internet en vast bellen.

overgang van analoog naar digitaal

Ervaring van Jan, toegevoegd op 23 november 2018

Voorheen analoge tv met coaxkabel en sitecom modem met internetkabels. Wifi was niet best overal. Voor de overgang naar digitale tv kregen wij een pakket toegestuurd met 2x 10m internetkabels. Het modem experia box V10 is duidelijk veel beter dan de sitecom (shitcom)modems. Onze ervaring is geen 10 m lange kabels gebruiken maar neem een Devolo dlan 1200+. Kost wat, maar de oplossing biedt zeer veel voordelen.En de dlan 1200 + als een soort"router" te gebruiken voor tv, internet en wifi, sluit de master dlan aan op het modem. Doordat de devolo dlan 1200+ gebruik maakt van het 220 stroom netwerk heb je met de devolo ac unit overal in huis tv, internet en wifi. wij gebruiken 2 devolo ac units omdat we 2 decoders hebben en voorheen slecht wifi. Steek de devolo ac unit in ieder willekeurig stopkontakt in huis en sluit daar de decoder unit Arris vip 9852 aan op de devolo ac unit met een internetkabel cat 6 en de hdmi kabel in je tv. Je hoeft zo geen speciale leidingen aan te leggen ter vervanging van de coax kabel. De bij geleverde 10m kabels heb je dus niet nodig en je kunt op iedere plek waar een stopcontact is, digitale tv kijken, internet aansluiten en van wifi gebruik maken. De monteur vertelt je dit niet.Die sluit de kabels aan en kijkt op het werkt. Dus geen gaten boren en kabels aanleggen. Het netwerk ligt er al in je huis. Verder hebben wij voor extra internet verbindingen, geen wifi, (voor de zonnecellen en 2 pc's, met een vaste plek, camera's? ) ook een switch op het modem aangesloten. Voor de vaste telefoon maken we gebruik van de gigaset 540a. 4 toestellen door het hele huis. Tenzij je alleen mobiel belt dan heb je dat niet nodig.Kortom de dlan 1200 + is ideaal voor de overstap van analoog naar digitaal. Telfort internet eindelijk weer top.

goede service

Ervaring van E. van Beest, toegevoegd op 6 oktober 2018

Ik heb ruim twee jaar een goedkoop Sim-only abonnement bij Telfort. Bij de aanschaf ben ik uitstekend geholpen. Ze proberen je niet het duurste aan te smeren maar kijken echt naar je gebruik. Onlangs was mijn telefoon gestolen en weer werd ik door de telefonische klantenservice fantastisch geholpen met blokkeren, direct een nieuwe Sim-kaart sturen en later weer deblokkeren en activeren. Petje af voor de medewerkers.

Telfort uitstekend

Ervaring van Rina Jongsma, toegevoegd op 22 maart 2018

Altijd hele goede service. Prima modem gekregen voor glasvezel internet tegen zeer schappelijke prijs. Nooit last van storingen gehad. In alle opzichten voortreffelijk. Ook de telefonische klantenservice is voortreffelijk.

Snelle levering

Ervaring van F.B.Vos, toegevoegd op 28 december 2017

Naar mijn idee behoort Telfort tot goedkoopste aanbieders. Heb vanaf het begin glasvezel abonnement en in ruim vijf jaar gebruik slechts tweemaal een korte storing ervaren. Dat was bij UPC wel anders, tweemaal in de week storing. Toen decoder stuk ging de volgende dag een nieuwe ontvangen. Kan nauwelijks beter.

Alleen maar positieve ervaringen

Ervaring van Jan Borgers, toegevoegd op 20 december 2017

Had tot 2007 internet van Tiscali dat toen werd opgekocht door Telfort. Kort daarna (had alles apart) 3 in 1 genomen. Wel eens problemen gehad met verbinding. Helaas ben je dan alles (internet, bellen en t.v.) kwijt. De verbindingsproblemen bleken echter te zijn veroorzaakt bij door KPN uitgevoerde werkzaamheden aan het net. Een keer een modem gehad dat kapot ging en binnen 24 uur werd er weer een nieuw modem naar mij gestuurd. Klantcontacten met de helpdesk verliepen altijd vriendelijk en met resultaat. Daarnaast is Telfort niet erg duur. Inmiddels tien jaar klant van Telfort ben ik niet van plan om naar een andere provider over te gaan. Ben tot op heden dus uitermate tevreden.

Ervaring van , toegevoegd op 30 november 2017

Personeel niet vriendelijk. Pushen erg door om klant te blijven. Erg duur in vergelijking met andere providers. Bereik was wel goed.

geen problemen

Ervaring van Rob, toegevoegd op 17 oktober 2017

Hallo, Ik zit al jaren bij Telfort, mobiel abonnement, Nooit problemen. 1x helpdesk gebeld, goed te woord gestaan.

Zeer tevreden!!

Ervaring van Bob, toegevoegd op 16 oktober 2017

Ik heb sinds een jaar telfort thuis en heb tot nu toe een super ervaring. Prijs is niet te hoog( mag altijd lager ) en mijn internet verbinding is super! Ik betaal voor 100mbps en krijg 91mbps binnen wat voor een gedeelde dsl verbinding super is! Keep up the good work;)

Top Service!!

Ervaring van MSSR, toegevoegd op 27 augustus 2017

Vrijdag gechat met klantenservice over foutmelding interactieve tv. Heel aardige medewerker die echt inzet toonde om het probleem te verhelpen. Uiteindelijk bleek een nieuwe tv ontvanger de oplossing. Volgende dag (zaterdag) werd de nieuwe tv ontvanger afgeleverd. Super service, een tevreden klant.

Vriendelijke en deskundige klantenservice

Ervaring van Annet Khodadadi, toegevoegd op 11 augustus 2017

Nieuw modem gehad. Oude had zijn beste tijd gehad. Zoals beloofd binnen drie dagen ontvangen. Aansluiting ging makkelijk. Behalve vaste telefoon. Vandaag gebeld. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Probleem direct opgelost. Ben al jaren bij telfort en ben zeer tevreden!

Communicatie hopeloos

Ervaring van S de Vries, toegevoegd op 10 maart 2017

Ben verhuisd, heb mijn pakket aangepast en ivm Combivoordeel een mobiel abonnement genomen. Als het uiteindelijk werkt loopt het wel, maar vóórdat het geregeld is, is één groot drama. Telefonisch is alleen een callcenter bereikbaar en krijg je bij elk gesprek een andere medewerker. Je moet dus steeds opnieuw je verhaal toelichten (want er wordt wel informatie in de computer gezet) en er wordt regelmatig langs elkaar heen gewerkt. Bij verhuizing de aansluiting op het oude adres te vroeg beëindigd, geen combivoordeel ontvangen, omzetting abonnement ten onrechte geannuleerd.... Ook klopte niet altijd de informatie die aan mij werd verstrekt. Uiteindelijk is alles wel voor elkaar gekomen en heb ik wèl enige compensatie ontvangen, maar had liever gehad dat alles in één keer goed gegaan was! Bakken ergernis, veel tijdverlies en extra telefoonkosten.

helpdesk

Ervaring van a. v Hemert, toegevoegd op 19 februari 2017

In het algemeen goed. Jonge, vriendelijke medewerkers. Kennis is voldoende. Verwacht geen oplossing bij wat complexere vragen. Het zijn geen techneuten. Het 3 in 1 pakket zelf aangelegd. Het is zeker goed te doen. De bijgeleverde handleiding is duidelijk. E.e.a resulteerde in een uitstekend HD beeld wat voor mij het belangrijkste was. Ik ben (tot nu toe) tevreden over Telfort.

Niet eens �©�©n ster waard.

Ervaring van Evelien Cambr�©, toegevoegd op 16 september 2016

Brief aan Telfort, Nederlandse telefoonprovider. HE-HE, eindelijk mijn abonnement verlengd gekregen, eerste poging was in mei. Aansluiten met Belgisch ID was geen probleem in de winkel, maar verlengen ging 2 jaar later dan plots weer niet. Ter plekke met eigen mobiel naar klantenservice gebeld (0900-nummer, 50 cent per gesprek, telefoonnummer opgezocht op Google) en die hebben het abonnement WEL voor ons verlengd. De nieuwe bundel was ideaal maar helaas viel het toestel enorm tegen en bij het terugsturen is het hele pakket stopgezet. Moest een week wachten vooraleer ik een nieuw abonnement kon aanvragen. Prima. Wij op vakantie. Bij terugkomst nieuwe poging, winkel weigerde nog steeds iets te doen voor ons. Weer naar klantenservice gebeld. "U kan momenteel niet verlengen omdat er nog een rekening openstaat van 21 euro.'' Ik reageer verbaasd want ik heb mijn abonnementskosten van die maand nog maar net overgemaakt. Ik kijk thuis naar mijn factuur en nu blijkt dat de grootste kosten zijn gemaakt door naar de 0900-nummer van de klantenservice te bellen. Ik bel ze weer op om verhaal te halen want ik word als klant van het kastje naar de muur en terug gestuurd en dan kost het mij nog geld ook. ''Mevrouw, u kunt de kosten niet op ons verhalen want geen enkele nummer in de lijst op uw factuur is van ons.'' Ik zeg dat dat niet kan, want ik heb oneindig vaak naar hun moeten bellen om iets gedaan te krijgen. Ik sluit het gesprek af, twijfelend aan mezelf. Ik ga alle telefoonnummers Googlen en nu blijkt dat het nummer die ik het meest heb gebeld (0,90 cent per minuut) wel degelijk van Telfort te zijn. Ik bel weer naar de klantenservice. ''Dit nummer heeft u via internet gevonden en is niet van ons. Daarom kan u de kosten niet op ons herhalen.'' Dan is het stil aan de lijn, want ik weet niet wat ik hoor en nog minder wat te zeggen. Uiteindelijk zeg ik: ''Mevrouw, ik ben een gewone, simpele klant en Google, internet is het meest laagdrempelige medium voor mij om jullie te vinden. Hoe jullie op internet staan en dus naar jullie klanten reiken is jullie verantwoordelijkheid, dus wilt u mij aansprakelijk stellen voor kosten die ik gemaakt heb door jullie schuld?'' Mevrouw van de klantenservice herhaalt nog een keer of 10 dat het mijn eigen fout is geweest en ge�¯rriteerd vraag ik of ik een leidinggevende kan spreken of op z'n minst een klachtmelding kan maken. Ik word 5 minuten in de wacht gezet en daarna blijkt dat ik enkel een klacht kan neerleggen via de post, met een brief uiteraard. (Kunnen jullie dit zelf geloven?) Natuurlijk vind ik dit allemaal enorm veel gedoe en met veel gezucht van mijn vriend besluit ik de rekening van twee tientjes gewoon te betalen. Het duurt een werkweek om deze betaling te verwerken, daarna kan ik pas weer een poging doen om mijn abonnement te verlengen. Ik bel weer naar de klantenservice. ''U kan ook via internet bestellen, mevrouw.'' wordt mij toegebeten. Prima, doen we dat toch? Afleveradres moest gewijzigd worden van mijn thuisadres naar het werkadres van mijn vriend. Vervolgens konden we alleen de postcode en het huisnummer veranderen, waardoor het gewijzigde adres veranderde in een mix van het oude en het nieuwe adres. Dan maar het oude adres ingetypt. Wat registreert Telfort: twee keer straatnaam i.p.v. straatnaam en nummer. Vervelend, maar even weer naar de klantenservice bellen. ''Het is goed doorgekomen hoor mevrouw, er staat een straat en nummer. Het toestel wordt morgen geleverd.'' Fijn! Dan eindelijk toch. Zucht. Een dag later is het toestel er nog niet. Hallo klantenservice? ''We zijn nog steeds uw bestelling aan het behandelen omdat er twee keer een straatnaam is doorgegeven maar helaas geen huisnummer mevrouw.'' Twee weken later lees ik op de website van Telfort dat klachten ingediend kunnen worden via e-mailformulier en het wordt zelfs aangeraden om te bellen naar de klantenservice... Beste Telfort, als jullie niet die ene aanbieding voor bestaande klanten hadden gehad en het dus het allervoordeligst was voor mij om bij jullie te blijven dan was ik allang weggeweest. Jullie zijn met voorsprong de slechtste rotprovider die er bestaat. Jullie service is beneden alle peil want jullie laten een geduldige, trouwe klant die nooit �©�©n keer boos is geworden tot wel 4 maanden in de steek. En iedereen mag het weten van mij, waar ik ook nog wel voor zorg. Als dit tweejarig abonnement is afgesloten hoop ik dat een andere provider een mooie prijsbundel heeft, want dan ben ik van deze ellende, die jullie zijn, af. Bedankt. Voor niks.

Geweldig

Ervaring van Ingrid, toegevoegd op 22 augustus 2016

Vandaag gebeld voor n app-en mailprobleem van m'n moeder. Ik kwam uiteindelijk terecht bij Christiaan Naujok. Hij verifieerde eerst de gegevens van m'n moeder en nadat hij zeker wist dat ik idd de dochter was was hij erg behulpzaam!! Mijn moeder H Kon na het gesprek met Christiaan weer appen en naar ik hoop weer snel e-mailtjes verzenden en ontvangen! Veel complimenten voor Christiaan Naujok ðŸË?ŠðŸË?ŠðŸË?Å 

Geweldig

Ervaring van Ingrid, toegevoegd op 22 augustus 2016

Prima provider!

Ervaring van Heleen, toegevoegd op 17 augustus 2016

Telfort, Niet goed voor mekaar

Ervaring van Ruud, toegevoegd op 3 augustus 2016

Toen ik met mijn vriendin ging samen wonen deed ik een snelheidstest. Deze kwam op 8.4 mb/s max uit. Hiervoor betaalde ze een bedrag van 40 euro. In een telefonisch gesprek kwam naar voren dat ze mij glasvezel aanrade. Via koper konden ze daar max 14.2 mb/s doorsturen. Zeer vreemd want mijn ouders krijgen bij ziggo 120mb/s via koper binnen. Helaas heeft mijn vriendin slechte ervaring met ziggo gehad dus heb ik me bij telfort neergelegd. Het telefonisch gesprek verliep vlot. Eerste 3 maanden gratis internet en de 5 euro voor opneempakket zou niet betaald hoeven worden. Hierbij kwamen we dan op 46 euro per maand uit in plaats van 51. Dus voor 6 euro extra van 8.4 naar 50 mb/s. Echter kwamen nu langzaam de problemen op gang te komen. Installatiemonteur kwam gewoon 1 uur te laat dan reken ik de half uur speling ook mee. Vervolgens kreeg hij geen signaal binnen in de woning. Dit had telfort nog niet doorgegeven. Dit probleem had die monteur al op drie andere woningen waardoor hij dus 1 uur te laat was. Vervolgens moesten wij onze afspraak afzeggen want in max 3 uur zou iemand het komen regelen. Dat kon hij zelf niet. Nou dat was gelukkig wel binnen de tijd en in 3 min geregeld. De monteur kwam pas vandaag en waren we dus inmiddels drie dagen verder. Alles aanesloten en dat is dan weer 55 euro als 3 jaar vaste klant. Indertussen kwam de factuur van de oude 40 euro en de nieuwe op glasvezel binnen van 51 euro. 30 min aan de lijn met de meest incompente lui die ik heb meegemaakt en ik heb er drie aannde lijm gehad. Er was wel wat over die 5 euro korting te lezen maar dat ging niet zonder te dreigen dat ik alles van de muur ging trekken en over zou stappen op ziggo als dit niet geregeld werd. Als je iets beloofd telfort, hou je er dan ook aan! En vervolgens de drie maanden gratis internet. Daar hoor ik morgen dus meer over want dat was nergens meer terug te vinden. Ik zei ja goed jullie nemen alle gesprekken op dus luister maa terug ik zit niet te liege. Nee meneer dat kan alleen bij juridische rechtzaken. Ik zei, prima, als jullie zo met klanten om gaan maar ik er werk van. Ja telfort goed voor mekaar. Is echt lachwekkend. Ik raad iedereen ziggo aan.

telfort komen hun afspraken niet na!

Ervaring van h bosma, toegevoegd op 13 juli 2016

ik heb een sim only abonnement afgesloten bij telfort en ik zou daarbij de combideal dubbele belminuten en MB's krijgen. voordat ik mijn abonnement had afgesloten werd mij beloofd dat ik direct de dubbele combivoordeel zou krijgen. maar toen ik de abonnement had afgesloten moest ik nog een hele maand wachten totdat de combivoordeel in ging. telfort houdt zich dus NIET aan de afspraak. en de klantenservice was nadat ik mijn abonnement had afgesloten heel onvriendelijk! en toen ik vroeg naar de leidinggevende werd de verbinding direct verbroken door hun klantenservice!

nee ik ben geen telfort medewerker

Ervaring van Dennis, toegevoegd op 14 april 2016

sinds 2013 klant van Telfort. Ik heb nog geen probleem ervaren. nog niet een keer hoeven bellen met Telfort en nog geen storingen mogen meemaken. zojuist recensies bekeken van alle providers. wat is het jammer dat mensen alleen negatieve recensies neerzetten en maar weinig positieve. Aangezien ik mijn abonnement weer eens onder de loep neem en alle recensies bekeken heb kies ik er toch weer voor om mijn contract te verlengen bij Telfort. goede provider geen problemen tot nu toe sinds 2013!!

nieuwe telefoon

Ervaring van Elisabeth, toegevoegd op 21 maart 2016

Vandaag een nieuwe toestel gehaald ,zeer tevreden met de service in arnhem vriendelijke professioneel en koffie wordt ook nog eens aangeboden,Abdel heeft er alles aan gedaan om te gegevens over te zetten wat er zeker gelukt is ,bedankt heren Abdel en Ozkan !

Ervaring van de klerk, toegevoegd op 8 november 2015

Overgestapt naar telfort Internet bellen en televisie alles vlekkeloos verlopen tot nu toe zeer tevreden.

Telefooncontact

Ervaring van Roxanna, toegevoegd op 19 oktober 2015

Oneindig lang keuze menu. Vooraf adres inspreken. Uiteindelijk krijg ik iemand aan de lijn die wederom mijn postcode en huisnummer wilt. Ze sprak met een Surinaams accent. Niet dat ik iets tegen allochtonen heb, ben er zelf ook 1, maar erg ABN was het niet. Als ik iets vroeg, was het even stil en dan kreeg ik pas antwoord. Op het einde gaf ik aan voldoende te weten en wellicht later terug zou bellen voor een abbo. Het meisje zei heel teleurgesteld oke. Toen zei ik doeg! Toen was ze weer stil.. Ik bleef 4 seconden wachten en toen vroeg ze ineens of ik nog 2 minuten had. Ze leek heel ge�¯nteresseerd en heb toen de verbinding verbroken. Ik twijfel nu of ik hier mijn abbo wil laten afsluiten.

Vlot

Ervaring van j.van Walraven, toegevoegd op 7 september 2015

donderdags een nieuwe modem afgesproken en zaterdag in huis, tevens door de techniek persoon het modem op een ander kanaal geplaatst!

Telfort Glasvezel,mobiel

Ervaring van Marco, toegevoegd op 9 mei 2015

Word al jaren lang goed de dienst bewezen van Telfort.Heb laatst glasvezel internet,interactieve tv laten plaatsen in mijn nieuwe woning,goede service en werkt perfect!!Groetjes

Ervaring van De Rijk, toegevoegd op 3 oktober 2014

Ik heb mijn simkaart voor sim only nog steeds niet ontvangen, mijn oude abonnement is al wel opgezegd, dus ik kan nu niet bellen waardeloos bedrijf telfort

Ervaring van Teuntje, toegevoegd op 14 augustus 2014

Vanaf wanneer is er glasvezel beschikbaar in Den Bosch?

Ervaring van mevr Smit, toegevoegd op 12 maart 2014

2 maanden terug de overstap gemaakt van KPN naar Telfort, alles is vlekkeloos verlopen mag ook weleens gezegd worden.

Ervaring van Moos, toegevoegd op 15 februari 2014

Gratis nieuwe modem gekregen van Telfort, goede service.

» telfort.nl Review

Mijn ervaring plaatsen