Over To be dressed
Op de website to-be-dressed.nl vind je aanbiedingen en outlet-artikelen van een groot aantal modezaken. Het idee achter to-be-dressed is nobel: men wil voorkomen dat onze winkelstraten uitsterven door de steeds toenemende internet-verkopen. De makers van deze website vinden dat geen goede ontwikkeling. Daarom krijgen winkeliers van traditionele winkels de kans om op to-be-dressed.nl hun uitverkoop- en outletartikelen via internet te verkopen. Zo kunnen ze hun winkel in de winkelstraat open houden. Voordeel voor de klant is, dat hij alle koopjes bij elkaar ziet, ook die van winkels uit andere plaatsen dan zijn woonplaats.
Breed aanbod
Je vindt op to-be-dressed.nl een breed aanbod in kleding, zowel dames- heren- als kindermode. En dat alles voor lage prijzen natuurlijk. Je kunt er zelfs ook terecht voor ondermode, schoenen en accessoires. Elke dag is er nieuw aanbod, en er is een niet goed geld terug garantie van 14 dagen. Bij het zoeken naar het juiste artikel word je geholpen door handige filters voor bijvoorbeeld maat en kleur.
Top supersnel geleverd ????goeie afwikkeling
Ervaring van Gerda witte, toegevoegd op 5 augustus 2022
Ik had een leuke jurk besteld, helaas viel klein. Had gebeld of deze er nog groter was maar helaas niet! Dus artikel retour gestuurd, kreeg de dag erna al bericht dat mijn retourzending goed was ontvangen en goedgekeurd! Het bedrag zou binnen 14 dagen, op de rekening staan. Maar stond de dag daarna al op mijn rekening ???? super bedankt voor de snelle afwikkeling trots op jullie ga zo door ????
Ervaring van Dolstra, toegevoegd op 16 december 2021
Heb hier 2 paar schoenen besteld en betaald.
Echter maar 1 paar ontvangen.
Reageren niet op mail en telefonisch onbereikbaar.
Bestel hier nooit meer
Ervaring van Peter Waasdorp, toegevoegd op 26 januari 2021
2 paar laarzen van Giorgio besteld en betaald. 1 paar ontvangen. Op pakbon staat ook slechts 1 paar vermeld. Desondanks hebben zij in hun administratie verwerkt dat beide paren door mij ontvangen zijn. Op basis waarvan is volstrekt onduidelijk.
Dat ene paar geretourneerd. Van 1 paar geld terug ontvangen. Van het nooit geleverde paar heb ik geld echter nog niet terug.
Diverse mails over gestuurd, geen reactie. 3x gebeld en 3x na 15 minuten wachten is verbinding aan hun kant verbroken. Klacht is inmiddels door winkelier beantwoord, geeft toe dat het fout is gegaan maar voorlopig nog geen geld ontvangen.
Ik heb inmiddels meer dan 100 ervaringen met bestellen via internet, dat ging wel vaker mis maar dan kon je altijd in contact komen met bedrijf en werd het opgelost. Dit is de eerste keer dat het niet is opgelost. Ik bestel hier nooit meer en ik adviseer anderen dat ook niet te doen.
BESTELLEN IS BIJ TO BE DRESSED BESTELEN
Super!
Ervaring van Roos, toegevoegd op 16 augustus 2018
Hartstikke blij met To Be Dressed! Goed geholpen toen het even niet lukte om de bestelling af te ronden. Helaas heb ik 1 artikel moeten retourneren, maar gelukkig op tijd mijn geld terug gehad. Zeker een aanrader!
Ik koop nooit weer bij To be dressed
Ervaring van Julia, toegevoegd op 23 oktober 2017
Op het eerste gezicht een prima site met voordelige(re) prijzen voor merkkleding. Heb een paar schoenen besteld en die zijn keurig netjes de volgende dag bezorgd. Er zat helaas kleurverschil tussen beide schoenen, dus weer terug gestuurd. Een week later kreeg ik een ontvangstbevestiging van de retourzending. Twee weken na de retourbevestiging had ik het geld nog niet retour ontvangen, ondanks hun 10 werkdagen-policy (wat ik persoonlijk al erg lang vind, maar goed). Dus maar eens een mailtje gestuurd. Heel verhaal terug met excuses en dat er een storing in het systeem zat, waardoor het geld niet was overgemaakt en het werd nu per direct overgemaakt. Weer een week later had ik het geld nog steeds niet, dus ben ik gaan bellen. Ik kreeg een zeer vriendelijke dame aan de telefoon die erg met me meeleefde en vertelde hoe vervelend ze het allemaal vond en dat ze nú naar de financiële afdeling zou gaan met het verzoek nú echt het geld over te schrijven. Drie dagen later was er weer niks. Dus weer gebeld. De eerste keer werd er opgehangen. Per ongeluk waarschijnlijk, maar toch irritant na 3 minuten in de wacht te hebben gestaan. Uiteindelijk toch een (andere) dame gesproken die weer zeer begripvol reageerde, maar onderhand was ik er behoorlijk boos over en had ik ook al wat reviews van andere mensen op het internet gelezen, waaruit blijkt dat dit vaker voorkomt en dat er steeds de schuld aan systemen wordt gegeven. Uiteindelijk heb ik in de 3 dagen er na, iedere dag moeten bellen. Er was me een kortingscode (al meerdere malen) beloofd, die kreeg ik niet, maar uiteindelijk wel nadat ik er boos over was geworden, in het laatste mailbericht waar ook het bewijs van betaling, dat ik heb opgevraagd, in zat. Na meer dan 6 weken sinds de bestelling, heb ik nu eindelijk het geld retour en een kortingsbon van een tientje. (ik was al 10 euro kwijt aan het bellen met hen, los van alle tijd die het me kostte)
Ik vertrouw dit bedrijf voor geen meter. Als je er niet achteraan gaat, kun je naar je centen fluiten, volgens mij. Ik bestel er nooit weer.
Prima!
Ervaring van Nadia, toegevoegd op 14 september 2017
Snelle levering, goede kwaliteit, alles perfect!
Niet klantvriendelijk
Ervaring van J. Timmermans, toegevoegd op 9 februari 2017
Schoenen besteld. Na twee dagen een mail. Winkel kan niet leveren en per omgaande ontvangt u uw geld retour.
Na ruim een week nog geen geld ontvangen.
Gebeld met To be Dressed. Dame aan de telefoon die is getraind op ontwijkende antwoorden en maar zeggen ik begrijp u.
Deze organisatie houdt geld van anderen vast en betaalt i.i.g. niet per omgaande terug.
Ik koop hier nooit meer iets.
Te laat terugbetalen na verkeerde levering
Ervaring van Frank, toegevoegd op 29 januari 2017
Broek besteld, maar eerst gevraagd of betreffende model en maat echt op voorraad was. Snelle levering met ander model dan besteld. Eerst geen reactie op mail of het juiste model wel of niet leverbaar was. Broek terug gestuurd pas na 3 telefoontjes en mailverkeer met 12 werkdagen mijn geld terug gehad. Positief is dat ik van betreffende winkel wel direct de verzendkosten voor retour heb terug ontvangen, dit doen ze normaal niet.
Ik koop niet meer bij deze organisatie gezien deze ervaring.
Super!
Ervaring van Femke, toegevoegd op 1 september 2015
Fantastische site! Hele jaar uitverkoop en met de saleperiode in de winkel hebben ze hier altijd je maat nog doordat zij de artikelen van vele winkels bundelen. Een van mijn favorieten.
Aanrader
Ervaring van Geert, toegevoegd op 1 september 2015
Deze site werkt snel en gebruiksvriendelijk. Veel merken en mooi prijzen.
Goedkoop en betrouwbaar
Ervaring van Wouter, toegevoegd op 28 augustus 2015
Snelle levering en superscherpe prijzen. Een van mijn favoriete webshops!
Top en goedkoop!
Ervaring van Marc, toegevoegd op 24 augustus 2015
Koop hier vrijwel al mijn kleding en schoenen. Veel aanbod en scherpe prijzen en daarnaast mooi dat je toch de fysieke winkels in Nederland steun. Deze webshop staat in onder mijn favorieten.
Ervaring van Menno, toegevoegd op 19 februari 2015
Al een paar keer schoenen gekocht, goede winkel echt goedkoop
Ervaring van Es, toegevoegd op 2 augustus 2014
Van Lier schoenen waren hier 40 euro goedkoper dan in de schoenenwinkel in de stad.