Kan jij veilig online bestellen bij Tuinmeubelshop? Lees de reviews en bepaal jouw beoordeling.
Ging naar tuinmeubelshop Nunspeet voor nieuwe tuindoppen voor onder mijn tuinset. Die hadden ze niet. Maar de verkoper adviseerde me wel waar je dat zo kunt bestellen. Dat is service, luisteren naar wat de klant zoekt en wil.
Wij hebben ongeveer 1 jaar geleden deze mooie tafel aangeschaft. Het is echt een eyecatcher en zijn er blij mee. Er is alleen een scheur in het hout gekomen. De klantenservice geeft aan dat dit inherent is aan een houten tafel. Dus houd er bij aanschaf rekening mee dat het hout kan scheuren en dat dit erbij hoort. De klantenservice heeft aangegeven: we zien dat het teakhout aan het ‘werken’ is. Deze werkingen zijn het gevolg van wisselende weersomstandigheden waar het hout op reageert. Hierbij kan een plank of balk krom trekken, of kunnen er hout scheuren ontstaan. Uiteraard mogen deze werkingen alleen binnen een bepaalde marge voorkomen. De norm die hieraan gesteld wordt, is dat de tuintafel altijd volledig te gebruiken moet zijn en blijven. Concreet houdt dit in dat er geen planken of delen mogen breken of splijten. Hier heeft u ook volledige en langdurige garantie op. Op dit moment zien wij de huidige werkingen. Echter is er geen sprake van risico op verdergaan van deze werkingen die kunnen leiden tot breuk of splijten van het hout. Mochten de werkingen onverhoopt (wat op dit moment niet aannemelijk is) verder gaan en leiden tot het breken of splijten van het hout, dan kunt u altijd een beroep doen op onze garantie.
We zijn geweldig geholpen bij het vervangen van het afdekzeil voor onze zithoek in de tuin. Ruim twee jaar geleden kochten we deze zithoek, eveneens bij de tuinmeubelshop in Gouda. De zithoek staat er nog prima bij, maar het afdekzeil was niet meer zo mooi. Groen uitgeslagen en hier en daar een beetje vochtdoorlatend. Diederik, een vriendelijke kerel achter de balie, bleek kennis van zaken te hebben. Fijn bedankt.
Zeer ontevreden over de aftersales afhandeling van klachten Wij hebben onze tuinset (tafel met 6 rieten kuipstoeltjes, tezamen met een grote loungeset) in mei-2021 bij de Tuinmeubelshop in Utrecht gekocht. De tuinset is begin juli van dat jaar afgeleverd. Direct na uitpakken hebben we beschadigingen geconstateerd aan 5 van de 6 rieten kuipjes van de stoelen, waarvan we direct melding hebben gemaakt. Na beoordeling van foto’s e.d. heeft de service afdeling van de Tuinmeubelshop op 24 september 2021 toegezegd, dat 5 nieuwe rieten kuipjes opnieuw besteld waren bij de leverancier in Indonesië, maar dat wij wel rekening moesten houden met een lange levertijd (verwachting was maart 2022). Op 13 mei 2022 voor het eerst via mail navraag naar de status van de vervangende rieten kuipje gevraagd, omdat we nog steeds niets van de omruiling hadden gehoord. Pas na nog eens 2 ‘reminders’ (op 2 juni en 20 juni) ontving ik eindelijk op 21 juni 2022 een reactie, waarbij men meldde dat mijn vraag was doorgezet bij de leverancier 4SO en dat ik z.s.m. antwoord zou krijgen. Vervolgens he-le-maal NIETS meer gehoord. Op 27 oktober 2022 nogmaals een uitgebreide mail gestuurd met de mededeling dat mijn geduld begon op te geraken en dat ik nu al 13 maanden aan het wachten was op een reactie. Ik heb Tuinmeubelshop toen nogmaals ruim een maand respijt gegeven om e.e.a. na te zoeken waarbij ik antwoord op uiterlijk 1 december 2022 verwachtte. In deze laatste mail ook direct een klacht doorgegeven m.b.t. de stevigheid van de zitkussens van onze lounge-set (die in 08-2021 is geleverd), want na amper 1 zomerseizoen voel je het ijzeren onderstel van de bank al door de kussens heen. (deze laatste mail heb ik zowel naar servicemedewerker Sander (waarmee tot dat moment alle emails werden gewisseld), als ook naar het algemene emailadres van Tuinmeubelshop, in de hoop dat ook andere medewerkers kennis zouden nemen van het al lang lopende service probleem en er wellicht van andere geledingen in het bedrijf actie zou worden ondernomen) Op 24 november nogmaals een reminder gestuurd dat de deadline van 1 december naderde en ik nog steeds niets had mogen vernemen. Maar ondanks alle mails is het oorverdovend stil gebleven van de zijde van de Tuinmeubelshop en dat duurt voort tot de dag van vandaag (23 maart 2023, dus een half jaar na mijn laatste mail) ! Hoe vriendelijk het winkelpersoneel in Utrecht ook was op het moment van aankoop (ook daar heb ik een (positieve) review over geschreven), hoe klant -onvriendelijk de service-afdeling van de Tuinmeubelshop is tegen klanten die gewoon verwachten dat de Tuinmeubelshop haar beloften nakomt. Als men denkt dat klanten vanzelf afhaken door ze gewoon categorisch te negeren, dan hebben ze het echt helemaal mis dus. Dit is in mijn ogen volledige minachting van de klant en na bijna 2 jaar (!) geduld hebben is de maat nu echt vol en klim ik in de pen om mijn ervaringen te delen met de buitenwereld. Laat bovenstaande een waarschuwing zijn voor iedereen die voor het komende seizoen op zoek is naar tuinmeubels bij de Tuinmeubelshop. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee!
Op 27 april een tuinset besteld die op 8 augustus is geleverd en betaald. Helaas ontbrak er een set kussens en hebben twee rugkussens een afwijkende kleur. De eerste reactie was dat dit de volgende dag direct zou worden verzonden. Vervolgens moest er een klachtenformulier worden ingevuld en ten slotte kregen we een mailtje waarin stond dat zodra een evt. levertijd bekend was, wij dit horen. Tot op heden niets meer gehoord. In de showroom liggen voldoende setjes. Kennelijk zijn evt. nieuwe klanten belangrijker dan een klant die al heeft betaald, maar niet geleverd gekregen. Geen aanrader.
In Veenendaal een mooi en duur tuinset gekocht, deze is keurig op tijd geleverd, alleen bij het monteren van de poten bleek een pooten set niet te passen, de boringen in het boomstamblad bleken niet te passen. Hier een telefoontje aan gewaagd, hier werd verteld dat ik beter kon mailen, dit gedaan, dan word er een proces in werking gezet waar je zelf een afspraak kan plannen voor een monteur, eerste datum 15-9, ik had het eerst niet goed gelezen en dacht 15 juli, een week na de levering, dus een week gewacht tot de 15e en dacht laat ik eens kijken hoelaat de monteur komt, toen zag ik 15 september staan, ik gelijk weer gebeld om dit aan te passen , op zijn vroegst 2 augustus, daar zitten we dan op vakantie met de tuintafel nog half in de doos
De winkel die ik heb bezocht is in Kesteren samen met mijn 2 dochters. Na even te hebben rond gelopen zagen we een leuk klein tuinset. De verkoper kwam naar ons toe en zei dat dit de laatste set was. We hebben het gekocht voor een meeneemprijs maar het werd door de Tuinmeubelshop thuis afgeleverd. Met een 1 uur zat ik in mijn tuin. Super service.
Tuinset gekocht bestaande uit combinatie van aluminium en teakhout. Verkoper gaf aan dat teakhout is voorzien van bescherming tegen regen en weersinvloeden. Helaas pindakaas, het hout wordt kaal, zonder bescherming geleverd. Bijkomende kosten voor mij daarmee ruim EUR 40,— Geprobeerd om op de site van tuinmeubelshop de tekortkoming in de review te vermelden. Helaas niets van teruggevonden, wel toevallig dat op dezelfde dag dan wel een lovende beoordeling verschijnt in dezelfde taal stijl als andere beoordelingen.
De tuinmeubelshop lovend, goede contacten snelle reacties snelle levering Correcte behandeling
4 tuinstoelen gekocht, na een regenbui is er water in de poten gelopen wat er enkel nog uit kan door de stelpootjes los te draaien, dus naar mijn idee niet echt geschikt voor buiten. Al maanden bezig met de" klantenservice" voor een oplossing. Ik zal de datails besparen maar ik kan 1 ding zeggen, NOOIT MEER EEN AANKOOP BIJ TUIMEUBELSHOP
Na website eerst te hebben bekeken, tweemaal naar de winkel in Gouda gegaan ter bevestiging keuze kleur en formaat. Netjes en professioneel geholpen. Ruime keuze, meestal in tot 4 grijs-bruin tinten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Besteld en levering zou eerst in 9 werkdagen zijn, vervolgens benaderd dat ze het in 7 werkdagen konden leveren. Bezorger zeer behulpzaam met plaatsing. Contact per e-mail ook snel en professioneel.
zeer lange levertijden !!
Begin april hebben wij tuinstoelen gekocht bij Tuinmeubelshop in Almelo. We hebben bewust voor deze zaak gekozen gezien zij ons konden garanderen dat wij alle stoelen voor de eerste week van mei zouden ontvangen. In diezelfde week dat we ze gekocht hebben, hebben wij de helft mogen ontvangen. De overige stoelen zouden we de eerste week van mei ontvangen. Een week later dan gepland maar dat vonden we geen probleem. Tot op de dag van vandaag hebben we niet alle stoelen mogen ontvangen. We hebben iedere week contact gezocht, zowel telefonisch als per mail. Telefonisch sta je lang in de wacht en als je aangeeft graag teruggebeld te worden, word je niet teruggebeld. Per mail krijg je na vier werkdagen uiteindelijk een reactie. Helaas kregen we niet het antwoord waarop we gehoopt hadden. Ze weten namelijk niet wanneer ze kunnen leveren. Ze hebben hun excuses aangeboden en daar laten ze het ook bij. We begrijpen dat ze druk zijn, zeker in deze tijd. Garandeer alleen je klanten niet iets als je de afspraak niet kan nakomen. Ons advies is dan ook om hier niets te bestellen.
Heb je zelf een ervaring met Tuinmeubelshop? Laat dan nu jouw beoordeling over Tuinmeubelshop achter en help anderen met hun keuze.