Typhone ervaringen en beoordelingen

Typhone staat bekend om de goede service in smartphone deals. Van sim only abonnementen tot een abonnement met gratis GSM alles is mogelijk. De ervaringen en beoordelingen over de service van Typhone lees je hier online. Je hebt zo een duidelijk overzicht van de mogelijkheden om hier je telefoon abonnement af te sluiten.

Mijn ervaring plaatsen

Over Typhone

Bij Typhone.nl kun je terecht voor allerlei GSM aanbiedingen en je kunt hier abonnementen afsluiten of verlengen.
Typhone is dealer van Vodafone, Tele 2, Ben, KPN, Hi en nog meer.
Op de homepagina vind je een onderverdeling in "aanbiedingen", "SIM Only", "GSM & abonnement", "verlenging", "GSM", "accessoires", "GSM & kado", "mobiel internet", "tablets", "glasvezel" en "blog".
Kies je hier voor bijvoorbeeld accessoires dan kun je op de volgende pagina verder kiezen uit artikelen zoals "tasjes", "geheugenkaarten", "laders", "kabels","hoofdtelefoons" en "autohouders".
Klik je hier op bijvoorbeeld laders dan zie je afbeeldingen van de verschillende laders en de prijs. Als je een afbeelding selecteert krijg je nog meer informatie over het produkt te lezen, je ziet eventuele klantenreviews en je kunt de lader bestellen als je wilt.
Door een aantal gegevens zoals belminuten in te voeren kun je op de website een prijs vergelijking doen.
Bij vragen is het mogelijk te bellen met de klantenservice.
Heb je een artikel gekocht dan heb je daarna nog 14 dagen bedenktijd.

Ervaring van Laurens, toegevoegd op 22 oktober 2015

Zojuist mijn nieuwe iphone 6s binnen gekregen, snap al het gezeur niet, de goedkoopste prijs die ik kon vinden en de verzending was ook snel. Ook keurig op de hoogte gehouden per mail

zeer slechte ervaring!

Ervaring van Abbink, toegevoegd op 20 oktober 2015

Ik heb vrijdag 2 Okt een bestelling geplaatst bij Typhone en 5 Okt heb ik, pas nadat ik hiervoor gebeld heb, een bevestiging mail ontvangen. Ik kreeg te horen dat ik binnen 3-5 dagen mijn toestel zou ontvangen. Meteen de volgende dag, 6 Okt hebben we onze contract en alle benodigde gegevens teruggemaild. 7 Okt kreeg ik een mail dat ik mijn contract moet terug sturen???? Ik belde hiervoor op dat dit al gebeurd was en vertelde dat ik graag mijn toestel op tijd wilde hebben daar mijn bankzaken via dit nummer lopen en mijn oude toestel gestolen was. Voor de zekerheid heb ik dit ook per mail uitgelegd. Zou binnen 2 dagen reactie hierop krijgen...tot nu toe geen reactie!! Op 9 Okt sms van Tele2 ontvangen dat het nummerbehoud geregeld was. Op 10 Okt kreeg ik een mail dat ze bij typhone nog aan het wachten zijn op de tele2 voor het nummerbehoud??? terwijl ik als klant al een bevestiging van tele 2 heb ontvangen de vorige dag. 10 Okt gebeld naar Tele2...30 minuten voordat er iemand aan de lijn komt...weer beloofd dat het snel afgehandeld zou worden. 16 Okt weer gebeld... weer zooo lang voordat het opgenomen wordt. Intussen terugkoppeling van Tele 2 ontvangen. zou zsm afgehandeld worden en opgestuurd. Intussen 20 Okt...18 dagen later en nog steeds geen toestel!! Weer gebeld, weer zo lang voordat er iemand aan de lijn krijgt!! En... weer beloofd dat het snel afgehandeld zou worden!! En op de noodkreet dat we met een nood zitten en de telefoon nodig hebben voor de bankzaken?? Daar heeft Typhone geen boodschap aan, want daar zijn nog vele anderen die ook aan het wachten zijn op hun toestel. Schijnbaar zijn we dus niet als enige de dupe van de slechte service van Typhone. Als ze op de eerste dag hadden gezegd dat ze het niet op tijd konden leveren, hadden de klanten de kans om ergens anders hun toestel te bestellen, waar het wel op tijd kan. En idd zoals ik op de andere review las; het is beter om wat meer te betalen en een betere service krijgen. Voor mij wordt dit de eerste en laatste keer Typhone. Al met al blijkt dat het organisatorich een chaos is bij Typhone

Geen goede eerste ervaring Typhone!

Ervaring van Michael Speijer, toegevoegd op 20 oktober 2015

Helaas geen goede eerste ervaring met Typhone! Ik heb dringend een toestel nodig en een hiervoor een contract bij Typhone afgesloten. Het bestellen ging eenvoudig, echter had ik de kopie van mijn bankpas niet bijgesloten. Hierover kreeg ik snel en netjes een mail vanuit Typhone waar ik direct op heb gereageerd. Vervolgens zou ik binnen 2 werkdagen een bevestiging krijgen maar heb niets meer van Typhone mogen vernemen. Het was zo stil vanuit Typhone dat ik het niet vertrouwde en telefonisch contact heb opgenomen. Eerst ruim 20min in de wachtgestaan en de Typhone medewerker gaf aan dat ze mij een mail hadden gestuurd en Typhone op mij wachten aan het wachten was. Hierop gaf ik aan dat ik direct heb gereageerd met de benodigde documentatie waarop de medewerker de mailbox ging uitspitten en hier zat inderdaad een mail van mij in, echter volgens de medewerker zonder de benodigde documentatie waarop ik aangaf dat deze echt bijgesloten zat maar volgens de Typhone medewerker was dit niet zo. Ik mijn mail geopend een dubbele check gedaanen nogmaals aangegeven dat de benodigde documentatie erbij is verzonden. De Typhone medewerker keek nog een keer goed in de mail en ja hoor het zat er toch wel bij. De Typhone medewerker bood zijn excuses aan en gaf aan het nu volgens proces te gaan afhandelen. Ik nogmaals mijn uitdaging uitgelegd en gevraagd of ze mij snel kunnen helpen omdat Typhone een fout maakt en ik met een uitdaging zit en Typhone mij de dupe maakt. De reactie van Typhone sprak boekdelen; Mijnheer hier kan ik niet aan beginnen, dit vraagt iedereen -ik dacht heeft ierdeen dan dit probleem met jullie?- de medewerker van Typhone gaf aan het bij de andere afd. neer te leggen en dan zou het allemaal nog wel even duren. Hij kon immers geen ijzer met handen breken. Ik mijn uitdaging nogmaals uitgelegd en aangegeven dat ik het niet netjes vind dat ik geen reactie meer van Typhone ontvang, er geen twijfel over kan zijn dat Typhone een fout heeft maakt en hier de klant voor laat opdraaien en niet eens bereid is een klant welke de dupe is van Typhone's onzorgvuldigheid bovenop een stapel te leggen om enigszins de verloren tijd goed te maken. Ik heb aangegeven creatief te willen meedenken maar er zijn verder geen mogelijkheden volgens Typhone en Typhone toont geen enkele bereidwillendheid om echt service te verlenen. Het mooiste vind ik nog dat ik dit ook nog eens heb gedeeld op de ervaringen site en hierop mijn Eigen ervaring niet kon terugvinden... in mijn optiek erg dubieus. Mijn conclusie; Scherpe pricing maar heel weining service! Volgende keer betaal ik graag weer wat meer voor mijn bereikbaarheid maar dan zoek ik wel een andere leverancier.

Ervaring van Brennie, toegevoegd op 27 juli 2015

Weer een nieuwe telefoon gekocht bij typhone, alles gaat supersnel en gewoon de goedkoopste aanbiedingen.

mijn ervaring met Typhone

Ervaring van Yannick van P., toegevoegd op 21 september 2014

Huidige provider werd netjes opgezegd en precies zoals afgesproken kreeg ik mijn telefoon thuis geleverd. Was bang om van provider te wisselen maar alles is vlekkeloos verlopen.

Korting

Ervaring van Ruby, toegevoegd op 14 september 2014

Al 3 maal een order geplaatst via typhone, ga je vaker bestellen neem dan een nieuwsbriefabonnement. Op deze wij kan je korting sparen voor je nieuwe telefoon

Lang moeten wachten op telefoon

Ervaring van Anoniem, toegevoegd op 12 december 2013

Nieuwe iphone besteld uiteindelijk 2 weken moeten wachten op Typhone. Er was wat mis met de levering, ja zet dat dan van te voren op de site.

altijd goede deals

Ervaring van Belinda, toegevoegd op 25 oktober 2013

Elke 2 jaar als mijn gsm abonnement verloopt kijk ik bij Typhone. Vaak net even goedkoper dan bij de provider zelf.

» Typhone Review

Mijn ervaring plaatsen