Vattenfall Ervaringen en Beoordelingen

Lees alle ervaringen en beoordelingen over het energiebedrijf van Vattenfall. Ook als er storingen, klachten of andere nieuwtjes zijn over dit bedrijf kan je dat op deze pagina lezen. Alle beoordelingen zijn geschreven door mensen die klant zijn of zijn geweest bij Vattenfall.

Gemiddelde beoordeling:

Gebaseerd op 13 ervaringen
Mijn ervaring plaatsen

Over Vattenfall

Vattenfall is sinds 1994 een van de grote energieleveranciers van Nederland. De energieleverancier maakt zich hard voor een duurzame wereld en laat dat zien in het aanbod. Je kunt er niet alleen kiezen voor standaard stroom en gas, maar vooral ook voor duurzame energie. Zo zijn bekende innovaties als groene stroom, gas met CO2-compensatie en zonnepanelen al tijden niet meer weg te denken uit het assortiment. Deze duurzame energie wordt ook nog eens allemaal opgewekt in Nederland. Omdat de keuzemogelijkheid groots is, vind je op de website een tool waarmee je de verschillen per pakket en energiesoort makkelijk kunt vergelijken. Daarnaast worden er allerlei tips gegeven over hoe je nog meer kunt besparen zodat je kosten omlaag gaan, zonder dat je aan energieverbruik hoeft in te boeten. Zuinige gebruikers sparen punten waarmee leuke cadeaus gekocht kunnen worden. Bij vragen staat een persoonlijke klantenservice altijd klaar om ze te beantwoorden, zowel telefonisch als online op het forum.

klantenservice via de APP een top ervaring

Ervaring van Emma , toegevoegd op 19 februari 2021

Ik had een aantal vragen, via de chat robot mijn telefoonnummer gegeven en binnen 5 minuten had ik iemand van Vattenfall op de Whatsapp. Echt super snel geholpen en meegedacht in de voordeligste oplossing! Heerlijk simpel snel en eenvoudig! Daarbij hebben zij voor vaste klanten een spaarpunten systeem waar je voor een cadeau kan sparen of korting op uitjes. En je kan meedoen aan win acties!

Delta P ventiel vervangen

Ervaring van Joost, toegevoegd op 9 februari 2021

vandaag 9 februari 2021 gebeld met storingsnummer, stadsverwarming op de radiatoren lauw. Met de huidige vorst geen pretje. Na mijn melding, vrijwel onmiddellijk gebeld door planning Almere met de melding dat monteur onderweg was. Binnen twee uur na melding, door uiterst vriendelijke monteur, het ventiel vervangen en alles werkt weer perfect. Petje af voor deze service.

Playstation 4 actie

Ervaring van Theo Schuurmans, toegevoegd op 29 november 2018

Meegedaan met de Playstation 4 actie van Nuon. Het duurde een aantal weken maar vandaag de Playstation gekregen. Mijn zoontje van 11 is hier zeer blij mee. Net nog op tijd voor zijn verjaardag en het is voor hem een heel groot cadeau. Wij kunnen dit normaal niet zo 1-2-3 betalen dus wij zijn zeer blij met jullie actie. Vraag alleen van mijn zwager, hij is al klant bij jullie kan hij dan ook in aanmerking komen voor een gratis Playstation 4, hij heeft ook een zoontje maar op jullie site is het niet duidelijk terug te vinden of deze actie ook geldt voor mensen die al klant zijn.

Elk jaar overstappen!!!

Ervaring van L Van der Fluit, toegevoegd op 22 november 2018

Ik stap eigenlijk ieder jaar over van energieleverancier. Vergelijk dan via meerdere sites de tarieven op basis van mijn verbruik van het afgelopen jaar. Nuon komt vaak als goedkoopste uit de bus. Ben dit jaar dus weer overgestapt naar Nuon. Ik zet mijn contract altijd maar 1 jaar vast zodat ik volgend jaar weer kan overstappen. Het is de afgelopen 10 jaar maar 1 keer voorgekomen dat ik niet ben overgestapt.

Ervaring van Silvia Van Zant, toegevoegd op 10 november 2018

Wat ik heel jammer vindt is dat je tarieven elk jaar omhoog gaan. Vond laatst bij het opruimen van mijn administratie nog een factuur uit 1997, ik betaalde toen minder dan de helft van wat ik nu betaal aan Nuon. Ik had een mail gestuurd naar nuon en ze zeggen dat het door de belastingen komt. Ik krijg binnenkort zonnepanelen dus aan mij gaan ze niet veel meer verdienen komend jaar.

Geen cashback bij overstap

Ervaring van Dorien, toegevoegd op 8 november 2018

Ben helaas iets te vroeg overgestapt naar Nuon waardoor mijn cashback van mijn vorige leverancier komt te vervallen. Hier kan Nuon niets aan doen, had ik zelf in de gaten moeten houden, het zou alleen heel handig zijn mocht Nuon dit vooraf signaleren en een waarschuwing hiervoor geven. Voor de rest ben ik zeer tevreden met de overstap naar Nuon.

Nuon

Ervaring van W. van D., toegevoegd op 26 oktober 2018

Ik heb sinds enkele maanden een slimme meter die mij is opgedrongen door Enexis. Nu is mijn maandbedrag zomaar verhoogd op basis van mijn verbruik. Ik ben hier niet blij mee betaal al jaren hetzelfde bedrag, graag weer naar beneden aanpassen. Ook krijg ik nooit facturen van jullie, kunnen jullie deze sturen per post of per mail. Graag een reactie Nuon…………..

Dure reclames en niks

Ervaring van Tinus Muig, toegevoegd op 12 oktober 2018

Ben al jaren klant maar ga elke jaar meer betalen. Linksom of rechtsom elk jaar worden de prijzen verhoogd en mijn salaris niet. Het is niet meer te betalen voor de gewone man. Verlaging van de tarieven heb ik nog nooit gezien, ben al 30 jaar klant bij Nuon, niets zie je terug, ja dure reclames op tv en internet. Als jullie dat geld nou eens zouden teruggeven aan jullie klanten.

Tevreden

Ervaring van Eva Koorn, toegevoegd op 21 september 2018

Wij zijn afgelopen maand verhuisd en zijn overgestapt naar Nuon. Precies op de dag dat wij de sleutels kregen werd het overgezet en we hadden direct stroom en gas. Omdat wij in een veel nieuwere woning komen te wonen is ons maandbedrag een stuk lager dan voorheen. Zeer tevreden over de overstap en onze nieuwe tarieven.

teruggave

Ervaring van Gongrijp, toegevoegd op 3 september 2018

Kregen vandaag melding dat we 177 euro terugkrijgen omdat we minder verbruikt hebben als vorig jaar. Wilde even laten weten dat ik hier heel blij mee ben zonder dat ik er iets extras voor heb gedaan, mijn vrouw laat zelfs altijd alle lichten aanstaan als ze een kamer uitgaat.

Vaste klant

Ervaring van Lodewijk Vermeer, toegevoegd op 30 juli 2014

Ben al jaren vaste klant bij Nuon wanneer krijg ik eens korting? iedereen die overstapt krijg korting maar waarom worden vaste klanten niet gecompenseerd hiervoor. Gaarne reactie van Nuon.

Inmiddels overgestapt

Ervaring van Kieran, toegevoegd op 9 juli 2014

Een jaar geleden overgestapt naar Nuon. Net de eindafrekening gehad en we krijgen gewoon 250 euro terug. Dit had ik veel eerder moeten doen.

Complimenten voor Nuon

Ervaring van Westdijks BV, toegevoegd op 15 december 2013

Zowel prive als zakelijk hebben wij de energie lopen via Nuon. Vragen worden snel opgelost en de jaarafrekeningen zijn duidelijk.

» Vattenfall Review

Mijn ervaring plaatsen