Over Youfone
Youfone.nl is een website die fungeert als aanbieder van gsm abbonementen. Het kost u even om de precieze mogelijkheden die de site aanbiedt te vinden (de lay out is niet altijd even duidelijk), maar wanneer u het eenmaal beet hebt kan u zien dat youfone een voordelige aanbieder is. Reviews op het internet van mensen die met deze organisatie zaken doen bevestigen dat. Youfone probeert u op zijn site te overtuigen van het financiële voordeel dat u kan doen wanneer u een abonnement bij hen afsluit. Er is een overzicht te vinden waar youfone zijn aanbod vergelijkt met dat van andere, gekende providers in Nederland en bewijst hier dat het over de hele lijn genomen de voordeligste is. Youfone staat naar eigen zeggen garant voor: De laagste bundelprijs van Nederland,een belplafond, een maandelijkse opzegbaarheid, een gratis klantenservice en modules voor de Eu en daarbuiten. De andere providers bezitten slechts één of maximum twee van deze kenmerken.
top provider
Ervaring van Charlotte, toegevoegd op 8 januari 2018
Al een paar jaar trouwe klant van Youfone. Laatst in het buitenland problemen gehad met het internet. Na een telefoontje werd dit meteen opgelost door de klantenservice. Lag aan mijn eigen toestel instellingen. Erg blij met youfone!
Ervaring van Charlotte, toegevoegd op 8 januari 2018
Ervaring van , toegevoegd op 24 december 2017
Buiten databundel zonder aanwijsbare reden
Ervaring van Rianne, toegevoegd op 29 november 2017
Geen idee, Youfone? Verder wel tevreden
Bellen naar buitenland
Ervaring van Tinus de Gouw, toegevoegd op 27 november 2017
Youfone is prima, als je maar niet vanuit Nederland naar het buitenland belt. Dan slaan ze toe! Van 3 minuten bellen naar België maken ze 10 minuten tegen een prijs van € 6,00.
Zo kan ik ook rijk worden.
Slechte afhandeling service
Ervaring van Eric, toegevoegd op 28 september 2017
Allereerst een abonnement afsluiten is makkelijk ook het bereik is niks over te klagen. Maar heb mijn contract beindigd (maandcontract) nooit een email van Youfone hier over ontvangen. laatse factuur erg hoog, 2x gebelt maar langer wachten dan 30min dus betaling terug getrokken. Enigste reactie van Youfone betaling mislukt incasso neemt het over. Ticket aangemaakt en aangegeven dat ik door Youfone nooit op de hoogte gebracht was, had youfone dit wel gedaan dan zou ik graag de verzonden mail willen hebben met de verzend gegevens. Kreeg alleen de inhoud van de mail maar geen verzend gegevens van de mail hier herhaaldelijk om gevraagd zou niet kunnen volgens Youfone (larie koek). incassobureau komt ook met de opmerking dat ik wordt afgesloten terwijl ik al meer dan 1.5maand niet meer bij Youfone ben. Youfone in mijn ogen kampioen in duidelijk communiceren tegen zijn klanten. I.o.m. met mijn rechtsbijstand toch de rekening betaald(incassokosten zouden hoger uitvallen) maar ook zij vonden de opmerking van Youfone vreemd dat zij de mail niet konden doorsturen zodat alle gegevens voor iedereen duidelijk waren.
Als je weg wilt bij Youfone na een andere provider stap dan pas aan het eind van de maand over.
Tevreden
Ervaring van Loek, toegevoegd op 21 mei 2017
Ik ben zeer tevreden over Youfone. Ik heb altijd goed bereik en de er zijn ook lage kosten.
Ik heb niks aan te merken. Daarom heb ik nog geen ervaring met de klantenservice.
Tot nu toe vind ik Youfone zeker een aanrader!
Onbeperkt Bellen??
Ervaring van Daan, toegevoegd op 31 januari 2017
Ik heb een abonnement genomen waarbij ik "onbeperkt" kan bellen. 2 keer heb ik een mail gekregen om mijn belgedrag aan te passen wegens de "Fair Use Policy". Ik geef toe, ik bel heeeel veel (3500 min. per maand.)
Alleen staat er in de algemene voorwaarde: Tevens is gebruik dat overbelasting of andere schade aan het Netwerk veroorzaakt en gebruik waarbij Klant regelmatig significant meer belt of data verbruikt dan de gemiddelde klant van dezelfde(Aanvullende) Dienst niet toegestaan.Indien Klant het gebruik niet aanpast nadat Youfone daarom heeft verzocht, heeft Youfone het recht om maatregelen te nemen waaronder een verbruikslimiet
stellen, de snelheid te verlagen, de (Aanvullende) Dienst buiten gebruik te stellen of de Overeenkomst te ontbinden waarbij Youfone aanspraak kan maken op de vaste kosten van de nog resterende minimumduur van de Overeenkomst waarbij Klant geen rechten kan ontlenen aan enige
voorgaande toegekende kortingen.
Het probleem hier is dat er nergens aangegeven wordt wat het gemiddelde is, of wat het plafond is. Ook de klantenservice kon dat niet vertellen. Men wordt gewaarschuwd voor een fair use policy, terwijl er niet eens een duidelijk beeld is van wat dit is. Niet in hun diensten, app of algemene voorwaarden.
Ik mag mijn 2 jarig contract in ieder geval vroegtijdig beëindigen van hen, maar wel 25 EURO administratie kosten.Eerlijk gezegd komt het onbeperkt bellen in dit geval wel een beetje misleidend over.
Goed en goedkoop
Ervaring van Jarno, toegevoegd op 28 augustus 2016
Net 2 maanden abonnement 100 min/sms + 1000mb internet. Bevalt goed en goede dekking ik heel het land. Ook in het buitenland voordelig bellen. Maar let wel op de je niet teveel sms'jes ontvangt in het buitenland. Wel 15x hetzelfde bericht van mn vader ontvangen. Heel veel buiten bundel kosten
SUPER SERVICE
Ervaring van Akke Haagsma, toegevoegd op 21 juni 2016
Ik ben zeer tevreden over de service van youfone
Voor mijn dochter had ik een belplafond ingesteld van 10 euro. Daar was ze toch overheen gegaan en er was dus voor 16 euro buiten de bundel gebeld.
Dus heb ik de klanten service gevraagd hoe dat kon. Het is me goed uitgelegd en bovendien wordt die 6 euro gecrediteerd. PRIMA service...
Bovendien, als je een keer belt voor een vraag wordt er heel goed en deskundig meegedacht
Ik heb zelf 4 jaar op een klantenservice gewerkt en ben dus best kritisch.. maar dikke pluim voor youfone !
Mooi
Ervaring van Anoniem, toegevoegd op 15 juni 2016
Tot nu niks te klagen! Alles is naar wens.
Geweldig!
Ervaring van Frans, toegevoegd op 6 april 2016
Sinds ik ben overgestapt heb ik beter bereik, lagere rekeningen en betere controle over mijn kosten. Doordat ik plafonds aan kan zetten kan ik nooit meer kosten krijgen dan mn maandelijkse kosten plus 10,- dat was bij mijn vorige provider wel anders!
Mooie
Ervaring van Hanneke, toegevoegd op 20 november 2015
Mooie acties waar ik ook gebruik van heb gemaakt. Blij met mijn overstap nummerbehoud was ook goed geregeld. Tot nu toe een terveden klant!
Meer dan tevreden
Ervaring van Saskia, toegevoegd op 23 oktober 2015
Youfone is een aanrader. Ik ben blij met de service die ik krijg wanneer ik vragen heb. Gaat ook altijd heel snel!
slechte ervaringen
Ervaring van Hedy, toegevoegd op 15 oktober 2015
Wel goedkoop en goed bereik maar de afhandeling van nota's uiterst belabberd!!
10 keer gebeld en gemaild over dat het abonnement niet klopt. Drie keer aangepast volgens servicedesk, maar nee hoor opnieuw verkeerde afschrijvingen. Moet ik vervolgens maanden wachten op mijn geld tot het teruggestort zal worden.... Daarna abonnement gewijzigd omdat ik een ander toestel kreeg, het zelfde liedje. Vermoeiend maargoed dat heb je voor die prijs denk ik dan maar....
Helemaal happy
Ervaring van Amy, toegevoegd op 9 oktober 2015
Ben nu een paar maanden klant, en ben helemaal happy.
heb meer minuten en internet en betaal minder, dus dit is een aanrader
Gewoon goed!
Ervaring van Evelien, toegevoegd op 3 september 2015
Ik ben sinds een tijdje klant bij Youfone en ben erg tevreden. Na veel gedoe bij mijn vorige provider (Vodafone) ben ik overgestapt. Alles is snel en makkelijk verlopen daarbij heb ik ook mijn eigen nummer kunnen behouden dus ben erg tevreden.
Prima!
Ervaring van Elsa, toegevoegd op 5 augustus 2015
Al een tijdje een abonnement bij youfone en ik heb niks te klagen, prima provider met prima prijzen. Ik word goed en vriendelijk geholpen bij de klantenservice en ik ben stukke goedkoper uit als eerst.
lekker goedkoop
Ervaring van dineke, toegevoegd op 21 juli 2015
ik zag een reclame van youfone en ik zag dat de abbonnementen heel goedkoop zijn. bereik van kpn heb ik nu ook al dus dat is fijn. ik ben benieuwd!
Top klantenservice
Ervaring van Gerda, toegevoegd op 3 juli 2015
Ik had geen internet en daarvoor belde ik de klantenservice. Ik werd snel en vriendelijke geholpen, ik moest blijkbaar mijn toestel uit en aan zetten en toen kon ik weer op internet. Top!
Goed geregeld!
Ervaring van Guy de Groot, toegevoegd op 16 juni 2015
Al ruim een jaar klant bij Youfone en tot nu toe nog geen enkele keer contact hoeven opnemen met de helpdesk. Duidelijke factuur en uitleg, makkelijk in te loggen in MyYoufone, belplafond en dataplafond ingesteld dus nooit hoge facturen! Ik ben er blij mee!
wil niet tot oplossingen komen voor hun eigen fouten
Ervaring van Sonja van der Leeden, toegevoegd op 29 mei 2015
mijn ervaringen met youfone is zeer slecht er worden extra kosten in rekening gebracht voor deblokkeren terwijl niet niet gedeblokkeerd mocht worden. stel je een bel plafon in kan er gewoon overheen gebeld worden bij een ander nummer staat ook plots een bel plafon aan dit heb ik niet zelf gedaan. afspraken worden niet nagekomen ik zou 's woensdags een mail krijgen en moest vrijdags zelf bellen waar dat die mail nou toch bleef. afkoopsom opgesteld van het verkeerde nummer die gewoon maandelijks opzegbaar was....do i need to say more MENSEN NEEM ALSJEBLIEFT GEEN ABONNEMENT BIJ YOUFONE
goedkoop en goed geholpen!
Ervaring van Anne B., toegevoegd op 8 mei 2015
Goede aanbieding en snel geholpen via de klantenservice! Ga zo door!
Wanneer?
Ervaring van Liza, toegevoegd op 29 september 2014
Weet iemand wanneer er 4G abonnementen beschikbaar komen bij Youfone?
Lekker goedkoop bellen
Ervaring van Boy, toegevoegd op 9 september 2014
Zowel mijn vriendin als ik bellen via Youfone. Bundel aanpassen ging eenvoudig en alles gebeurt online.
Haat wachten
Ervaring van Cindy, toegevoegd op 3 augustus 2014
Net de klantenservice gebeld en zeker tien minuten in de wacht gezet. Kunnen jullie mij voortaan terugbellen, heb een vraag over een opzegging van mijn Youfone abonnement.
Tevreden
Ervaring van Youfone, toegevoegd op 15 juni 2014
Ben zeer content met de tarieven van Youfone. Ik neem voortaan sim only en geen abonnement met toestel.