Over Ziggo Alles in 1
Gemak in een bundel
Het Ziggo Alles in 1 pakket is een combinatie van internet, TV en telefonie. Een bundel waar alles in zit en je precies weet wat je hebt.
Ziggo heeft zelf verschillende bundels samengesteld, maar daarnaast kun je ook zélf je hele bundel samenstellen. Zo weet je precies wat je hebt en waarvoor je betaalt.
Samengestelde bundels
Er zijn twee bundels die al zijn samengesteld: SamenCompleet en GewoonGoed.
Als je deze twee met elkaar gaat vergelijken heeft SamenCompleet sneller internet internet en de functies pauzeren en opnemen. GewoonGoed heeft net als SamenCompleet ook interactieve TV en beide pakketten worden gratis door een monteur geïnstalleerd.
Zelf je bundel samenstellen
Voor het zelf samenstellen van je bundel heeft Ziggo een praktisch overzicht waar je simpelweg kiest wat je wilt: de snelheid van je internet, wel of geen vaste telefonie, de duur van je contract en nog enkele extra's. Heb je al je keuzes gemaakt dan verschijnt je te betalen bedrag in beeld en kun je dit bevestigen.
Het afsluiten van je tv, internet en telefonie wordt zo heel gemakkelijk gemaakt door Ziggo!
Retour doos
Ervaring van Hanneke Deuss-Delhey, toegevoegd op 16 januari 2024
Tot 2 x toe 10 min gebeld om te vragen waar de doos blijft om spullen terug te sturen ivm opzegging abonnement.
Moeilijk, heel moeilijk, om een doos te sturen.
Kregen die medewerkers niet voor elkaar.
Leek meer op etteren omdat ik het abonnement heb opgezegd ivm aanleg glasvezelaansluiting.
Wil je een extra zenderpakket?
O, dan zijn ze snel en vriendelijk…
Zeer slecht
Ervaring van Marcel Stoeten, toegevoegd op 17 oktober 2023
De service van Ziggo is zeer slecht. Niet alleen omdat bestaande klanten achtergesteld worden maar de service voordat er een monteur bij je komt, deze is dramatisch. Ziggo vindt het blijkbaar heel normaal in deze digitale tijd dat mensen twee dagen geen internet hebben en afgesloten zijn van de buitenwereld. Wat een bedrijf????????????
medewerker
Ervaring van Nel, toegevoegd op 22 juli 2023
Kreeg geen mails binnen, Ziggo gebeld en binnen een paar minuten kon de medewerker niets voor mij doen, jammer dat ik zijn naam niet meer weet. Terug gebeld en kreeg Noerdin aan de lijn . Die heeft mij met heel veel geduld en vriendelijkheid na een lange tijd kunnen helpen. Alle lof voor hem. Nogmaals heel veel dank.
storing verhelpen
Ervaring van D van der Stigchel, toegevoegd op 19 mei 2023
Een geweldige vakman heeft al mijn Wi-Fi problemen opgelost
Compliment voor een medewerker
Ervaring van André Brilhuis, toegevoegd op 25 maart 2023
Van een overstap weer terug naar ZIGGO.
Naar aansluiting werkte de huis telefoon niet.
Maakte op vrijdagmorgen hier over melding ,in dit gesprek werd mij toegezegd dat binnen 4 werkdagen de aansluiting plaatsvond.
Tevens zegde zij mij toe hierover te bellen .
Vrijdag middag ging de telefoon over dus hij werkte weer.
Zaterdag werd ik terug gebeld door de medewerker ( Coby ?) van vrijdagmorgen of alles naar wens was.
ZIGGO mag blij met zoooon ….
Coby bedankt.;
TP-Link extender aan de praat krijgen
Ervaring van Ton Sneeuw, toegevoegd op 24 februari 2023
Na enkele minuten bellen kreeg ik Frank aan de lijn.
Medegedeeld dat ik een TP-Link extender had die ik NIET
aan de praat kreeg.
Frank nam alle tijd om mij uit te leggen wat hij ging doen.Hij vertelde mij dat het wel 6 minuten ging duren.
Hij belde mij keurig terug en samen lukte het de extender aan de praat te krijgen.
Hij is net als ik een man van de Oude Stempel.
Nogmaals hulde aan FRANK.
alle storingen
Ervaring van nieborg, toegevoegd op 21 juli 2022
ik ervaar alle storingen die mogelijk zijn heb hier vaak over gebeld met ziggo dan doe ze iets bij hun en het werkt tot hun volgende update dan begind alles weer op nieuw en zit ik weer met zo'n telewerker uren uit te leggen dat het niet bij mij fout gaat maar bij zigo
Slechter internet
Ervaring van Carla Janssen , toegevoegd op 26 mei 2022
Eigenlijk altijd tevreden geweest. Totdat we gebeld zijn met de vraag of we sneller internet wilde. Dat was niet nodig want het was prima. Daarna slecht internet en tv die steeds vast loopt. Misschien toch tijd voor iets anders!
Na Ziggo storing geen WIFI meer !
Ervaring van P.Th.J. Butter, toegevoegd op 9 april 2022
Nadat er donderdag 7 April er een storing was
bij Ziggoen en deze vrijdag 8 April zou zijn opgelost bleek dat bij mij de WIFI niet meer werkte. Na telefonisch contact op te hebben genomen ben ik fantastisch geholpen door een dame die alle geduld en tijd nam om dit probleem bij mij op te lossen. Dus hierbij hulde voor de geweldige service.
Medewerkers ondeskundig
Ervaring van A.Visser, toegevoegd op 13 december 2021
Bij Ziggo wordt je gedwongen om over te stappen naar digitale radio en tv en daar moet je dan apparatuur voor KOPEN. 50 euro per digitale ontvanger. Vervolgens moet je een afspraak maken met een monteur die het komt aansluiten. Blijkbaar kan de monteur de ontvanger niet meenemen!! De ene medewerker zegt dat dit gratis is en volgens de andere moet je daar voor betalen en moet je moet het ook eerst zelf proberen aan te sluiten. Dit is niet de eerste keer dat ik dit ervaren heb. Wat heb ik ervan geleerd. Dat als ik voortaan ergens voor moet betalen ik het gesprek gewoon beeindig en de volgende dag terug bel in de hoop dat ik dan een medewerker aan de lijn krijg waarbij het gratis is...
Gematigd tevreden geweest
Ervaring van Emans, toegevoegd op 9 oktober 2021
Na 16 jaar trouw klant geweest te zijn sinds enige tijd nu klant bij KPN. Niet dat ik heel ontevreden klant was maar in eerste instantie enkel voor het glasvezelnetwerk dat KPN bied op het adres waartoe we verhuisde.
Nu, maanden later kan ik de verschillen beoordelen naar mijn mening.
Het zeer irritante harde geluid op tv tijdens reclames bij ziggo zijn bij KPN niet aanwezig. Oh zo prettig.
Het internet is veel stabieler bij KPN dan bij Ziggo.
De WIFI verbinding is veel beter bij KPN dan Bij ziggo.
Formule 1 van Ziggo….top! Die mis ik wel.
De Prijs kwaliteitverhouding bij Ziggo is in orde. Het is wel een stuk goedkoper dan KPN maar dan ook wel iets minder.
Al met al ben ik nooit geheel ontevreden geweest. Mogelijk doordat ik niet beter wist.
Unlimited?
Ervaring van Tjeerd Bakker, toegevoegd op 9 oktober 2021
Speciaal een unlimited abonnement van Ziggo genomen om met Ziggo Go naar de F1 races op mijn tablet te kunnen kijken. Helaas is bij Ziggo Unlimited slechts 8 gb groot. Halverwege de race is het hikken en stotteren, moest gb's erbij halen, op de site van Ziggo zit je dan tegen draaiende wieltjes aan te kijken en je komt er niet op en dus geen race meer kijken. Duur abonnement dus NIET doen, geeft alleen ergenis.
Call center mensen zijn erg verschillend.
Ervaring van Kl.Dijkhuis, toegevoegd op 22 mei 2021
Problemen om een wachtwoord in de mail om te veranderen was eenvoudig op te lossen bleek achteraf. Maar bij de ene medewerker hadden we geen internet en bij de andere een alles in één pakket. Maar bij onze producten stond geen internet terwijl we duidelijk wel internet hadden. Als je dan ziet dat van de 5 medewerkers er geen één tussen zit die een oplossing kan bieden en je word door zo'n medewerker weg gedrukt breekt me de klomp. Echte asociale mensen zitten er tussen. Uiteraard ook hele goede en vriendelijke, maar dat is slechts 1 van de 10. Ziggo heeft het monopolie met de kabel daar de anderen allemaal op de telefoonlijn zitten die bij lange na de snelheid niet halen anders waren we klant af geweest terwijl we al heel lang lid zijn. Doe wat met de mensen op de callcenters dit kost klanten. Sommige zijn een schande.
Dramatische helpdesk/support
Ervaring van Joszwa, toegevoegd op 19 mei 2021
Zelden zo’n slechte support van een bedrijf meegemaakt.
Voorbeeld: een instelling op het modem was niet te maken.
Bleek een fout in de firmware. Ja, die is toen bijgewerkt… maar het heeft enorm veel moeite gekost.
Zo heb ik meer akkefietjes meegemaakt.
Na dat buren zijn aangesloten op Ziggo, bij ons geen signaal.
De kabel was opgegraven en gebroken…. Lag bovengronds. Was Ziggo niet duidelijk te maken. Moet je testjes gaan doen.
“De kabel ligt stuk voor de deur!!!”
“Zonder de testen nemen we uw klacht niet in behandeling meneer”.
Geloof me…. Daar krijg je vlekken van.
Op zich is het signaal goed. Maar loop je tegen een storing op dan ben je echt de klos.
Krijg nu een brief dat mijn abonnement niet klopt….
Moet opeens 10 euro meer gaan betalen. Zonder overleg… zonder verklaring/uitleg. Bizar!
Helaas geen glas hier. Komt het, meteen overstappen.
De zenderpakketten zitten ook vreemd in elkaar.
Er zijn kamervoorstellen gedaan die pakketten af te schaffen en domweg de zenders te kiezen waar je naar wilt kijken.
Bizar ook dat Ziggo niet andere partijen op hun netwerk moet toelaten, zoals bij koper en glas.
Nu ben je, als je performance wil, overgeleverd aan Ziggo, als er geen glas is.
verbinding internet val wel assocaile klanteservers
Ervaring van vincent, toegevoegd op 8 mei 2021
problemen dat verschilden keren het internet weg valt
te duur in verhouding wat je krijgt
niet oplossing gericht
als je gelijk heb en ze geen tegen argumenten hangen ze gewoon de telefoon zo maar op
snelheid is te laag voor de prijs
Uitvallen
Ervaring van Onbekend , toegevoegd op 13 april 2021
Mijn WiFi van mij en mijn vrienden valt de hele tijd uit en zij gebruiken ook ziggo. Het is ook traag en slecht dus ik zal het niet aanraden. Ik zal kpn aanraden, maar het is slecht in het begin en later is het heel erg goed
Mediabox next
Ervaring van Ton, toegevoegd op 3 oktober 2020
Superblij met mijn nieuwe mediabox next. Aansluiten was een fluitje van een cent.
Alles werkt perfect en supersnel. Ga zo door Ziggo. Mijn complimenten.
Ben al 40 jaar klant en dan overkomt je dit
Ervaring van C Heek, toegevoegd op 10 november 2019
Donderdag avond 08-11-2019 om 20.30 uur tv op zwart. Na 20.00 uur niemand van Ziggo bereikbaar. Volgende dag gebeld met ziggo. Ik heb Let op .....11-11-2018.... mijn mediabox terug gestuurd in goed overleg met ziggo omdat ikzelf een humax opnamebox heb en die dus overbodig was. Ook waren mijn C1 modulekaarten uit mijn ziggo verdwenen zodat ik niets kon doen om ze weer te activeren. De medewerker van ziggo kon dat ook niet en zei dat hij me een nieuwe mediabox ging toesturen met een derde kaart erin. Die kreeg ik zaterdag morgen dus ruim 3 dagen alleen NPO 1-2 en 3 annoloog. Na ontvangst van de media box de nieuwe kaart tijdelijk in mijn box geplaatst waar mee ik weer digitaal kon kijken maar nog niet met mn eigen twee kaarten. Die stonden zondagmiddag weer in mijn ziggo en heb die toen zelf geactiveerd waardoor alles weer werkte. De nieuwe kaart weer in de nieuwe mediabox geplaatst en alles opgeborgen. Ik vind dat de laatste medewerker die ik zaterdag middag omstreeks 17.00 uur aan de lijn had mij uitstekend geholpen heeft maar het steekt me dat ik ruim 3 dagen zonder tv zit en er tot nu toe geen enkele vergoeding tegenover staat. De meeste mensen zouden wegrennen bij ziggo en overstappen. Ik niet. Ik wacht af of ze na het lezen van dit bericht mij iets aanbieden voor de ongemakken. Als jullie mij bellen graag na 14.00 uur. Gr. C Heek. 3752TG 27.
CI+ Module
Ervaring van Nicole, toegevoegd op 13 september 2019
Gisterenochtend een CI+ Module besteld en vanochtend al binnen. CI+ Module In mijn tv gedaan paar min gewacht en heb nu super scherp beeld! Top ziggo.
Nu goed opgelost
Ervaring van T de Vos, toegevoegd op 6 augustus 2019
Sinds maanden slecht beeld met name op TLC, SBS en soms ook Fox. Smorgens 3x het nieuws kijken door het stilstaande of blokjesbeeld. Keer op keer is de Ziggo geweest, nieuw kastje, nieuwe kabels, nieuw modem en wat al niet meer. Vervelend, maar er gebeurde (kosteloos) wel iets. De ene monteur zei dit, de andere monteur deed dat. Tot vandaag, nieuwe kabels in de grond door de BAM, vriendelijke mannen die dankzij de ZIGGO onze problemen geheel hebben verholpen
Een dikke 10 voor Ziggo en Bam
Komen afspraken nooit na
Ervaring van Marion van Bergem, toegevoegd op 23 juli 2019
Vanaf november hebben we blokjes in het beeld van de tv, het beeld staat constant stil en er komen hogen piepen tussendoor. Verder heeft de pauze functie het nooit gedaan, niet in programma’s live en ook niet bij de on demand keuzes. Contact gehad met Ziggo, in maart zouden we een nieuwe box krijgen. In maart gebeld, de box was er nog niet. We zouden het als eerste horen wanneer de box er zou zijn. In juni heb ik weer contact opgenomen. De box was er al lang. Verder zouden we nog korting krijgen de komende 3 maanden, we mochten 2 gratis pakketten uitzoeken en er was nog een aanbieding voor mobiele telefonie van Hollandse nieuwe. Deze mevrouw zou hier maandag over terug bellen. Maar deze mevrouw belde niet terug en niemand weet bij Ziggo van haar bestaan af. Wat ze heeft beloofd kan helemaal niet. Terwijl we net alles uitgezocht hadden. Verder hebben we met de nieuwe ziggo box nog steeds af en toe blokjes in het beeld. De service is echt waardeloos. Wanneer ik weer eens wat tijd heb, ga ik andere providers vergelijken.
telefonisch gesprek
Ervaring van B.H. Schoonderbeek, toegevoegd op 4 april 2019
Gisteravond om 21.45 uur gebeld met Ziggo. Om drie minuten voor tien is het probleem nog steeds niet opgelost en de medewerkster gaat even informeren. Vervolgens komt ze niet meer terug en laat mij in de wacht staan. Na 10 minuten maar opgehangen want volgens mij was mevrouw gewoon naar huis gegaan het was immers 22.00 uur. Dit is echt schandalig. Had tenminste even gezegd wij zijn gesloten we lossen het morgen op. Dit kan echt niet.
Defecte buitenkabel
Ervaring van De Jong, toegevoegd op 21 maart 2019
Na verhuizing bleek de buitenkabel kapot bij de nieuwe woning. Na 14 dagen is er een noodoplossing gemaakt.Dit was aan het eind van het jaar. Nu eind maart nog steeds niet opgelost. Ziggo vindt dat het onze verantwoording is om de aannemers te bellen. Zelf hebben ze de opdracht uitgezet maar doen daarna niks meer. Na veel bellen met verschillende aannemers(kreeg eerst de verkeerde telefoonnummers van ziggo) en naar ziggo is het nog steeds niet opgelost. Vind dit schandalig. Betaal tenslotte 80€ per maand en denk er over om naar een andere provider over te stappen. Vindt dat we genoeg geduld gehad hebben.
Ervaring van Stef Kok, toegevoegd op 19 december 2018
In de afgelopen dagen een aantal maal contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo. Steeds snel iemand aan de lijn die me vriendelijk en doeltreffend hielp. Top !
Na 3 dagen en na de de 9de helpdesk medewerker Eindelijk een oplossing van
Ervaring van Roland Kepel, toegevoegd op 28 november 2018
Na 3 dagen lang, geduldig afwachten op de juiste helpdeskmedewerker Ricardo aan de lijn gekregen die de juiste oplossing wist. Namelijk de CI modules die ik in bezit heb, waren niet geschikt voor de nieuwe tv’s van na 2015. Want de melding op tv gaf aan smart-card defect. Dit was niet correct moest eigenlijk zijn dat de CI module niet compatibel is voor een nieuwe tv van 2018. Moest dus een nieuwe CI module huren à € 2 per maand omdat een CI module die je in de winkel koopt à € 70 geen updates verwerkt van Ziggo. Dus ik moest wel en de Ziggo medewerker gaf als compensatie € 20 tegoed.
3 dagen bezig om 3 defecte smartcards te resetten
Ervaring van Roland Kepel, toegevoegd op 28 november 2018
Ik heb maandag een nieuwe Philips tv aangeschaft die CI module gecertificeerd is. Maar de smartcard die in de vorige tv nog uitstekend deed tot ik deze in de nieuwe tv deed geeft nu een foutmelding. Gebeld en ik moest 8 uur wachten. Volgende dag dinsdag weer gemeld en gebeld en de hele instellingen opnieuw gereset en opnieuw 8 uur wachten. Maar weer geen digitale tv. Ik heb 3 smartcards en alle 3 geven foutmeldingen. Tot gisteravond heb ik 7 helpdeskmedewerkers gehad en herhaal iedere keer de hele procedure (nrs etc weet ik nu uit mijn hoofd). Vandaag woensdag weer gebeld en krijg 2 medewerkers aan de telefoon en nu blijkt telefoon storing bij Ziggo. Terugbellen is er iedere keer niet bij door de helpdeskmedewerkers.
Ik word er ondertussen zeer ervaren in en let op als u met ziggo wilt bellen, verschrikkelijke telefoonmenu.
Als het werkt prima maar als er iets mis gaat HELP
Ervaring van Chris, toegevoegd op 8 november 2018
Onze ervaring was tot een 14 dagen terug prima. Soms een probleem maar dat werd opgelost naar redelijkheid. Maar nu een storing in extra Mediabox (Samsung) bleek bekend te zijn maar toen was er al een week ergernis geweest.Allerlei zaken gaan er mis verkeerde box gestuurd. Loze beloften schuld op post NL afschuiven. Vandaag telefonisch en chat contact gehad. Werkelijk wat een aanfluiting. We wachten maar weer tot maandag en ondertussen informeren bij andere providers.
Top service bij verhuizing
Ervaring van W.femer, toegevoegd op 22 september 2018
Na een gratis afspraak te hebben gemaakt voor het aansluiten van ons appartuur na onze verhuizing heb wij als ZEER GOED ERVAREN.
Bedankt voor de geweldige service.
Foutje
Ervaring van M van oosten , toegevoegd op 31 juli 2018
Moet helemaal hier niet zijn ????maar bij Essent maar zijn ook klant bij Ziggo in nooit geen problemen dus ook top bedrijf
Top
Ervaring van M van oosten , toegevoegd op 31 juli 2018
Nadat de stroom uitgevallen was om 21.oo het 08oo nr gebeld .na 2 en half kwam de monteur maar was later ivm drukte en reistijd. Binnen 10 min was het opgelost .topmensen ????bedankt
Gewoon goed
Ervaring van Koos, toegevoegd op 3 juli 2018
Al jaren klant bij Ziggo voorheen casema en daarvoor wanadoo nooit geen problemen gehad goede service prima helpdesk telefonische contacten verlopen plezierig en goed ga zo door
Gewoon goed
Ervaring van Koos, toegevoegd op 3 juli 2018
Al jaren klant bij Ziggo voorheen casema en daarvoor wanadoo nooit geen problemen gehad goede service prima helpdesk telefonische contacten verlopen plezierig en goed ga zo door
Service etc.
Ervaring van Y. Jurgens, toegevoegd op 1 juni 2018
Mijn ervaring bij Ziggo... al sinds de komst van UPC klant, na een ingrijpende gebeurtenis kwam ik er alleen voor te staan. Ook toen weer bij hen lid geworden. Ik ben een leek op het gebied van digitale toestanden en heb enkele beperkingen die sommige dingen wat lastig maken. Maar op twee keer na in al die jaren ben ik geweldig geholpen, ze zijn goed bereikbaar, denken met je mee, nemen de tijd voor je en zorgen hoe dan ook voor een oplossing. Soms tref je misschien iemand die een slechte dag heeft, maar probeer het dan opnieuw.... het merendeel van het personeel heeft hart voor de zaak. En de producten? Goed. Minpuntje... maar dat geldt voor alle providers dat je niet één extra zender kunt afnemen maar gelijk een compleet pakket.
zo kan het ook
Ervaring van Gerrie , toegevoegd op 1 april 2018
veel problemen met onze verhuizing, schijnen ze administratief niet te kunnen regelen, monteur Erwin die kwam voor de installatie heeft ons super geholpen, maar daarna zou Ziggo het administratief oplossen. Niet dus na heel veel stress eindelijk een gesprek met Aschwin die meedacht en het probleem binnen korte tijd oploste hulde voor deze medewerker
Kortom Erwin en Aschwin hebben weer vertrouwen gegeven. Zo zouden er meer moeten zijn.
monteur
Ervaring van D. Winius, toegevoegd op 22 maart 2018
Super deskundige monteur Peter is geweest, alles is opgelost. Heel tevreden. een topmonteur!
Fantastisch en duidelijk uitgelegd
Ervaring van Bert en Astrid Sluis, toegevoegd op 6 maart 2018
6 maart was Thijs Zwaan langs geweest alles goed aangesloten ( TV- WiFi) bediening van de afstand was duidelijk en begrijpbaar uitgelegd. Vriendelijke monteur heel deskundig en was snel klaar.
Bert en Astrid Sluis
Prima monteur
Ervaring van Cobie Hendriksen , toegevoegd op 21 februari 2018
Lees heel veel negatieve ervaringen over Ziggo. Mijn ervaring met Ziggo is, dat het afhankelijk is van wie je treft. Vorige week gebeld ivm slechte kwaliteit (blokjes) op de RTL zenders. Ik trof een medewerker die niet te verstaan was omdat hij slecht Nederlands sprak. Daarnaast kon hij mij ook nog eens niet helpen. Afgelopen week weer gebeld en kreeg een vrouwelijke medewerkster aan de lijn die meedacht en mij een foto liet maken van de wandcontactdoos. Daarna stelde zij voor om een monteur langs te sturen omdat de aansluiting verouderd was. Vandaag is de monteur geweest en die heeft alles picobello in orde gemaakt. Hij was vriendelijk, deskundig en klantgericht. Ik ben super tevreden en vind dat dat ook weleens gezegd mag worden. Ik weet jammer genoeg geen namen van deze medewerkers maar dat kunnen ze bij Ziggo vast wel nagaan. Complimenten voor deze medewerkers!
Zeer tevreden
Ervaring van Yvon, toegevoegd op 7 februari 2018
Door slecht internet en verouderde modem en recorder.. heel goed aanbod gehad en ontzettend fijn en duidelijk geholpen door de medewerkster en óók de monteur die is geweest.
Alles werkt naar behoren en ook inmiddels overgestapt met mobile. Alles bijelkaar hele goede service!!
Klantenservice
Ervaring van Mildred Janssen, toegevoegd op 22 januari 2018
Vandaag gebeld met Ziggo.....CI-module geeft problemen. Voor de zoveelste keer ben ik weer eens prima, correct, snel en vriendelijk geholpen. Ben al jaren bij Ziggo, dus in de loop van tijd regelmatig hulp en monteur nodig gehad. Het mag ook weleens gezegd worden dat Ziggo het geweldig doet en geweldige service verleent.
Bravo Ziggo.
Ervaring van JN Bol, toegevoegd op 15 januari 2018
Vanochtend 15 jan .monteur langs geweest ... Heeft mij uitstekend geholpen ...jammer dat ik zijn naam niet weet maar geef het even door .
geweldige klantenservice
Ervaring van Ziggo, toegevoegd op 21 december 2017
Problemen met de WiFi, gebeld ( gratis nummer) met Ziggo, geweldig geholpen geduldige mijnheer , een nieuwe modem woedt toegestuurd , super vriendelijk . Al jaren klant maar als er iets is wordt het steeds weer erg netjes opgelost, blij met ziggo!!!
waarom geen vaste klantenkorting
Ervaring van Julian, toegevoegd op 12 september 2014
Zit al jaren bij Ziggo alles in een pakket, alleen jammer dat je op tv reclames veel acties ziet met kortingen en dat wij als vaste klant nooit een extraatje krijgen. Ik zou al blij zijn als ik een aantal gratis tv zenders krijg. Wij hebben in ons dorp geen keuze en moeten wel bij Ziggo klant zijn.
UItzending gemist verandert
Ervaring van Jelle, toegevoegd op 20 augustus 2014
Opeens is uitzending gemist verandert. Ook heb ik vaak dat ik programma's van dezelfde dag pas een dag later kan bekijken. Kunnen jullie de tv programmas sneller updaten zodat ik om 10 uur een programma van 8 uur kan terugkijken.
genoeg is genoeg
Ervaring van Maarten & Sara, toegevoegd op 11 januari 2014
Mijn alles in 1 pakket uitgebreid via de telefoon, alles goed verlopen, alleen nu blijven ze bellen of ik nog meer extra diensten wil afnemen.
Wifi valt weg
Ervaring van Vera S, toegevoegd op 27 november 2013
Als ik op de bank zit op mijn ipad dan valt het wifi vaak weg. Wij hebben alles bij Ziggo lopen zowel bellen als internet en tv. Als ik op de laptop zit heb ik er geen last van, wie kan mij helpen?