Belsimpel ervaringen en beoordelingen

Alle beschikbare ervaringen over de telefoonwinkel Belsimpel op een rijtje. Lees de beoordelingen over Belsimpel en bekijk of deze webshop betrouwbaar is. De ervaringen kunnen gaan over een bestelling maar ook over de klantenservice of gebruiksvriendelijkheid van de website.

Gemiddelde beoordeling:

Gebaseerd op 37 ervaringen
Mijn ervaring plaatsen

Over Belsimpel

Belsimpel is een grote webwinkel die via het internet telefoons en abonnementen verkoopt. Het bedrijf is gevestigd in Groningen en bestaat sinds 2006. Er zijn ook 7 fysieke winkels die je kan bezoeken in steden door heel Nederland. Ze zijn onder meer bekend van tv-reclames op SBS6 en RTL. De prijzen liggen laag omdat er groot en scherp wordt ingekocht. Indien een bestelling niet bevalt, kan de bestelling (binnen 31 dagen) gratis worden geretourneerd. Als je vandaag voor 23:30 uur besteld, heb je jouw nieuwe telefoon vaak morgen al in huis. Per telefoon staat aangegeven hoelang de garantietermijn is. Naast losse telefoons kan je er ook terecht voor sim only abonnementen en tablets. Belsimpel is lid van de Thuiswinkel stichting en heeft ook het keurmerk van Q-shops. De verzending van jouw nieuwe telefoon gebeurt via PostNL. Wil je weten wanneer jouw telefoon wordt geleverd, bekijk dan de orderstatus op de website van Belsimpel.

Te laat

Ervaring van Wesley, toegevoegd op 24 november 2018

Ik heb een oneplus 6 bestelt maar hij komt 1 dag te laat aan. Want er staat voor 23:30 besteld morgen in huis maar dat was niet

Simpel bij Sales maar zeker niet bij aftersales !!!

Ervaring van J. Hulshof, toegevoegd op 3 november 2018

Voor mijn dochter haar verjaardag een iPhone refurbished besteld met abonnement. De volgende dag al binnen. So far so good! Toen mijn dochter echter het toestel uit de doos had gehaald rammelde het toestel. Het was dus defect (niet wat je mag verwachten van een A-grade toestel die een grondige kwaliteitstest zou hebben doorstaan). Daarom dus direct bij Belsimpel retourmelding gemaakt en alles in originele verpakking en bij PostNL afgegeven (helemaal volgens het inpakadvies van Belsimpel). Na 4 dagen niets gehoord te hebben heb ik contact opgenomen met Belsimpel. Ze hadden het pakket nog niet binnen en gingen adhv van het verzendnummer contact opnemen met PostNL. Enkele dagen later blijkt het pakket zoek te zijn. Belsimpel stelt een onderzoek in bij PostNL naar het vermiste pakket. Daarvoor heb ik en mijn medebewoners (vrouw en 2 jonge kinderen) allemaal een verklaring moeten ingeven (verklaren dat zij ook het pakket niet toch ergens hebben achter gehouden???!) alsook kopieën moeten maken van al onze ID-kaarten?! Toen bleef het lang stil....Zelf maar contact gezocht om naar de status van het onderzoek te vragen. Kreeg vervolgens een mail waarin ze aangaven dat ik nog langer moest wachten. Na een kleine week gewacht te hebben gaven ze aan dat het onderzoek nog niets heeft opgeleverd. Ze boden dan wel een passende oplossing aan. Ze zouden een ander toestel kunnen sturen maar dan moest ik nog wel een garantieverklaring ondertekenen. Mocht het pakket alsnog bezorgd worden en blijken dat de reparatie van het toestel niet binnen de garantievoorwaarden zou vallen ik de kosten voor herstelling moet betalen. Na advies van mijn rechtsbijstand te hebben ingewonnen wilde ik Belsimpel vragen stllen over de garantieverklaring voordat ik zou tekenen. Maar telefonisch zijn ze niet of slecht bereikbaar. Heb meer na 15 min te hebben geluisterd "ér zijn geen wachtende meer voor u" de lijn maar verbroken en mail verstuurd. Nadat ik per mail de extra gevraagde toelichting had ontvangen heb ik alsnog het document ondertekend en retour gestuurd. In de hoop dat mijn dochter nu wel snel haar cadeau in ontvangst kon nemen: een toestel wat niet defect bij ontvangst en wel voldoet aan de verwachtingen die je mag hebben van een A-grade refurbished toestel (zo goed als nieuw met 2 jaar garantie). En dan, circa een maand later, krijg ik een telefoontje dat het toestel niet geleverd kan worden in de uitvoering die ik had besteld. Ze wisten ook niet wanneer het weer binnen zou komen. Ik kon het toestel wel in een zwarte kleur krijgen. Gaf aan dat ik het daar niet mee eens was (had mede daarom bij hun besteld). Ze gingen toch nog eens op zoek of de bewuste uitvoering niet nog ergens op voorraad zou zijn en ze zouden me 1-2 dagen later terugbellen. Maar ze belden niet meer. Moest er zelf weer achteraan gaan. Heb ze een ultimatum gesteld anders zou ik de koop laten ontbinden. Ultimatum hebben ze ook voorbij laten gaan. Totdat ik vanmorgen een belletje kreeg. Ja meneer, ik weet ook niet goed waarom het allemaal zo is gelopen. Heb ze nog eens verteld dat ik het aftersales verhaal echt belabberd vond en dat ze hun klanten toch beter, sneller en eenvoudiger moeten helpen. De meneer in kwestie vond dat ook maar kon geen oplossing aanbieden. Dus koop laten ontbinden alsook het abonnement en ergens anders nu een nieuw toestel gekocht. Voor mij nooit geen belsimpel meer! Ondanks dat de sales uitstekend verliep is de aftersales dus echt VER onder de maat. En na wat gespeurd te hebben op Internet zie ik dat veel meer mensen klagen over de aftersales en over nakomen van garantievoorwaarden. Ze hadden mijn inziens veel beter direct een ander toestel kunnen sturen en vervolgens onderzoek met PostNL zelf verder voortzetten en afwikkelen. Dat het pakket bij PostNL is zoekgeraakt moet de klant niet de dupe van zijn. En als bestelde toestel niet meer leverbaar is dan zou je na 1 maand aan het lijntje te zijn gehouden toch net iets meer je best mogen doen. Bijvoorbeeld door een upgrade aan te bieden met korting. Dan had ik nog een keuze gehad om met redelijke bijbetaling (voor nieuwer toestel) toch met hen verder te gaan. Men deed geen enkele moeite meer dus dan was het EINDE verhaal. In het ontvangen annuleringsbericht geven ze aan dat ze het jammer vinden dat ik heb besloten om de bestelling te annuleren en hopen me in de toekomst weer te mogen begroeten al klant. Dacht het niet. Sterker nog ik vraag ze om alles van mij te wissen (recht om vergeten te worden volgens nieuwe privacywetgeving). Bye Bye Belsimpel!

Toestel en abm

Ervaring van Jo, toegevoegd op 14 september 2018

Heb gesteld en volgende dag geleverd en alles is geregeld super! Echt heel erg blij????

Nieuw is niet echt nieuw

Ervaring van Jolanda, toegevoegd op 9 september 2018

Ik heb al een aantal keren tablets en phones gekocht bij Belsimpel. Altijd erg snel geleverd. Echter twijfelden we twee keer of het apparaat (Samsung Tab3 en Iphone 7) wel écht nieuw was. In de historie waren diverse zoekopdrachten te zien na aanbrengen van de simkaart. Ik bedenk me nu dus wel twee keer of ik hier bestel. En Belsimpel is de enige niet vermoed ik die dit doet. Geretourneerde artikelen wederom als nieuw verkopen (of zoiets).

Ging goed tot ik ging ruilen.

Ervaring van Juul, toegevoegd op 8 september 2018

De eerste keer dat ik besteld ging alles heel vlug en had ik het de volgende dag in huis. Vond het toestel toch niet mijn ding en bracht het gelijk de volgende dag terug om te ruilen voor een note 9, zou binnen 5 werkdagen geregeld zijn en dat ik mijn telefoon zou hebben. Nog steeds niet binnen naar die 5 werkdagen. Ook zouden ze mij terugbellen en dat doen ze ook niet.

geweldig geholpen

Ervaring van Ruud, toegevoegd op 23 augustus 2018

Redmi 5 aangeschaft via Internet. Alle gegevens oude telefoon overzetten op de nieuwe is voor een leek als ik complex. Vandaag hiermee naar de winkel in Amsterdam geweest. Alles keurig overgezet door een medewerker. Duurde best wel lang door diverse complicaties oude Phone.

leugenaaren. niet bestellen.

Ervaring van Juan, toegevoegd op 14 juli 2018

Ik heb een telefoon besteld er stond op het website dat als je voor en bepaalde uur besteld het de volgende dag wordt geleverd en het telefoon zat op voorraad. ik zat de hele dag te wachten. als ik niet kijk naar de order status weet ik niet eens dat het tot over 3 dagen werd bezorgd omdat het niet is voorraad was. niet eens een mail gekregen. ik had het telefoon nodig voor mijn vader omdat hij over 2 dagen zou vertrekken op vakantie.ik kon niet een bij een andere provider halen wat hun zouden het geld binnen 5 werkdagen terug sturen. Dus geen tel geen geld. bedankt voor niks bel simpel .

Top!!!

Ervaring van Rinder, toegevoegd op 16 april 2018

Vrijdagavond laat een telefoon besteld, gratis verzending, en de volgende dag al in huis! Top service en top telefoon!

Zeer tevreden!

Ervaring van H.A. van Velthoven, toegevoegd op 19 maart 2018

Gistermiddag (18 maart) een telefoon, de Sony Xperia besteld,keurig bericht en orderstatus ontvangen en de volgende dag voor 10.00 uur al gratis thuisbezorgd!! Toppie. Voor mij 5 sterren!

iPad 2017 en hoes

Ervaring van Marcel, toegevoegd op 2 oktober 2017

Op 15-sep-2017 heb ik een iPad 2017 32GB en een iPad hoes bij belsimpel besteld. De iPad was niet op voorraad. Op de site stond dat de verwachtte levering 19-sep-2017 zou zijn en dit klopte ook. Op 20-sep-2017 is de iPad en de hoes afgeleverd. Omdat ik de hoes niet fijn vond, heb ik deze teruggestuurd en binnen 2 dagen was het geld teruggestort. Echt prima service! Niets op aan te merken en dus 5 sterren!

iPad 2017 en hoes

Ervaring van Marcel, toegevoegd op 2 oktober 2017

Op 15-sep-2017 heb ik een iPad 2017 32GB en een iPad hoes bij belsimpel besteld. De iPad was niet op voorraad. Op de site stond dat de verwachtte levering 19-sep-2017 zou zijn en dit klopte ook. Op 20-sep-2017 is de iPad en de hoes afgeleverd. Omdat ik de hoes niet fijn vond, heb ik deze teruggestuurd en binnen 2 dagen was het geld teruggestort. Echt prima service! Niets op aan te merken en dus 5 sterren!

Blackberry

Ervaring van Lesley, toegevoegd op 24 juli 2017

Prima dat Belsimpel nog Blackberry aanbied icm abonnement maar niet vermelden dat Facebook whatsapp niet meer worden ondersteunt! Beetje jammer..

Ervaring van , toegevoegd op 25 maart 2017

snelle levering, goede service daarna

Update review 17-2-2017 Levering altijd niet binnen 24 uur

Ervaring van A.Poelman, toegevoegd op 1 maart 2017

Vandaag netjes van Belsimpel gratis een screenprotector (waarde €24,95, van Panzerglass) voor mijn S7 gekregen, voor de vertraagde levering. Dat is wel erg netjes. Er kan natuurlijk altijd wel een keer wat misgaan en een ze doen erg hun best voor een klanttevredenheid. Dat kan ik zeker waarderen.

Belsimpel levering niet altijd binnen 24 uur

Ervaring van A.Poelman, toegevoegd op 17 februari 2017

Ruim voor 23:30 uur een nieuw abonnement afgesloten en ook contracten netjes retour ondertekend en toestel al deels aanbetaald bij Belsimpel, Ze adverteren er mee dat als je voor 23:30 uur besteld de volgende dag ook geleverd wordt. Dat klopt alleen niet altijd en zker niet in mijn geval. Er zou een storing zijn bij de provider( wat overigens dezelfde blijft waar ik de afgelopen 4 jaar mijn abonnement al had lopen) om mijn nieuwe abonnement over te zetten. "Ze werken er hard aan" is de mededeling per mail. Waarom het toetsel niet leveren, terwijl ze al mijn gegevens hebben en alles al correct is ondertekend. Ook een akkoord van Belsimpel doorgekregen? Je wordt zeker netjes per mail over de voortgang geïnformeerd. Alleen het leveren binnen 24 uur dat halen ze dus niet in alle gevallen blijkt dus. Afwachten dus maar wanneer ze nu wel gaan leveren. Geen idee wat ik van Belsimpel kan verwachten!

Belsimpel levering niet altijd binnen 24 uur

Ervaring van A.Poelman, toegevoegd op 17 februari 2017

Ruim voor 23:30 uur een nieuw abonnement afgesloten en ook contracten netjes retour ondertekend en toestel al deels aanbetaald bij Belsimpel, Ze adverteren er mee dat als je voor 23:30 uur besteld de volgende dag ook geleverd wordt. Dat klopt alleen niet altijd en zker niet in mijn geval. Er zou een storing zijn bij de provider( wat overigens dezelfde blijft waar ik de afgelopen 4 jaar mijn abonnement al had lopen) om mijn nieuwe abonnement over te zetten. "Ze werken er hard aan" is de mededeling per mail. Waarom het toetsel niet leveren, terwijl ze al mijn gegevens hebben en alles al correct is ondertekend. Ook een akkoord van Belsimpel doorgekregen? Je wordt zeker netjes per mail over de voortgang geïnformeerd. Alleen het leveren binnen 24 uur dat halen ze dus niet in alle gevallen blijkt dus. Afwachten dus maar wanneer ze nu wel gaan leveren. Geen idee wat ik van Belsimpel kan verwachten!

Aansluitkosten 2014 alsnog in rekening

Ervaring van mmj, toegevoegd op 14 februari 2017

Onlangs kreeg ik een mail zonder logo en alleen tekst. De aansluitkosten VAN 30 EURO van notabene 2014 waren niet in rekening gebracht en dat ze dit de komende week alsnog gaan doen. Zeer onprofessioneel en klantontvriendelijk. Het gaat niet om het bedrag maar om het principe. EN hoezo bepaald Belsimpel dat ze dat wel even af gaan houden. Mooi niet. NOOIT GEEN BELSIMPEL MEER

de volgende dag in huis?

Ervaring van mark , toegevoegd op 7 februari 2017

Op maandag een telefoon met een abonnement besteld (omstreeks 1400uur alles verstuurd). S-avonds om 2000 uur krijg ik een mail dat ze mijn relatienummer van mijn provider nodig hebben. Binnen half uur verstuurd. S-avonds om half elf krijg ik een mail dat ze mijn contract nog steeds niet hadden. Dit terwijl eerder die dag een mail binnen was gekomen dat alles in orde was. Om 2300uur gebeld met klantenservice belsimpel. Er was een fout gemaakt maar die zouden ze meteen corrigeren. Kon er vanuit gaan dat ik de dag erop mijn telefoon zou ontvangen. De dag erop was de status nog ongewijzigd. Dus gebeld. Tja er was dus wat fout gegaan en ze hadden niets aangepast. Maar voor 7.95 extra bijbetaling zou mijn telefoon alsnog deze dag geleverd worden. Waarop ik zei jullie maken de fout dus deze kosten zijn voor jullie. Ze ging het navragen en toen was het ineens toch niet mogelijk. Moet dus een dag langer wachten. Jammer dat het administratief een rommeltje is bij belsimpel/belmoeilijk. het concept is verder goed.

laagste prijsgarantie

Ervaring van G.J. ten Cate, toegevoegd op 11 januari 2017

Bij Belsimpel zou de laagste prijsgarantie gelden beweren ze op de site. Dat geldt echter niet als een telefoon bij een concurrent in de aanbieding is. Dan betaal je bij Belsimpel gewoon de normale prijs.

Top!

Ervaring van Ronald Verheij, toegevoegd op 17 september 2016

op vrijdag avond een nieuwe telefoon besteld en de volgende dag om 12 uur al bezorgd op de Postnl locatie van mijn voorkeur. Prima communicatie per e-mail, fijne afhandeling en excellente service!

goeie klantenservice

Ervaring van jesse van der veen, toegevoegd op 30 augustus 2016

aantal problemen gehad met de bestellingen (geheel mijn eigen schuld) de klanten service 2 x opgebeld er stonden wel 3/4 wachtende in de rij maar was vrijwel in 5 minuten aan de buurt 2e keer belsimpel gebeld om een andere vraag kreeg meteen iemand aan de lijn vriendelijk en behulpzaam en nam erg de tijd om alles uit te leggen wat er fout was gegaan en wat ik moest doen 1 woord top nu nog wachten op mijn telefoon die morgen aan moet komen

super

Ervaring van nicole van zoest, toegevoegd op 26 juli 2016

Zeer snelle correcte lrvering. ToP!

Uiterst tevreden!!!

Ervaring van Jen Oostwoud, toegevoegd op 20 mei 2016

Vrijdags eind van de middag besteld. Zaterdags voor 10.00 uur in huis. Super. Een aanrader!!!!

nieuwe huawei p8

Ervaring van hj.batenburg, toegevoegd op 8 mei 2016

Fijne telefoon , snel. Goed ontvangen. Fijne service.bedankt

Slechte klantenservice

Ervaring van Duren, toegevoegd op 24 september 2015

Paar keer besteld via belsimpel en vaak snel geleverd alleen de laatste keer 4 dagen te laat geleverd. Paar keer contact gehad met klantenservice en steeds andere data gekregen die uiteindelijk weer niet klopte. Zelf had ik liever gehad dat ze mijn bestelling opnieuw deden verzenden en dat ik de eerst geplaatste bestelling zou weigeren aan de deur. Dat had me veel tijd en moeite kunnen schelen maar daar wilde belsimpel niet aan meewerken omdat dat niet de gebruikelijke procedure was. Helaas ben ik daardoor ontevreden over de behulpzaamheid na de klant toe van de klantenservice van belsimpel en had me wat geld kunnen besparen als ik bij een andere site had besteld die wat langer zou doen over de levering.

snelle levering en perfekt gemaakt afspraak tijdstip levering

Ervaring van Ton., toegevoegd op 3 september 2015

Goed geleverd op het uur nauwkeurig.Fijne ervaring.

Ervaring van Frissie, toegevoegd op 9 juni 2015

Beste deal die ik kon vinden voor een nieuwe iphone, ben meer dan 10 sites afgegaan en Belsimpel was de goedkoopst!

Ervaring van Mathias, toegevoegd op 4 juni 2015

Aantal vragen aan de klantenservice gesteld, kreeg dezelfde dag antwoord en een aantal suggesties voor telefoons. Besteld en na 3 dagen mijn nieuwe telefoon in huis. Goed werk door bel simpel.

slechte garantie

Ervaring van pieter, toegevoegd op 2 juni 2015

Goed snelle levering bij bestelling allemaal geen probleem. Nu komt het na half jaar telefoon kapot door software update start telefoon niet meer op. terug sturen want valt onder garantie zou je zeggen... Maarja helaas werkt belsimpel met TELEPLAN noobs! Teleplan geeft standaard melding dat telefoon kapot is en dat er een duur onderdeel moet vervangen worden en valt buiten garantie Hallo het is een software fout heeft niets met hardware te maken... Erg sneu dat deze winkel werkt met teleplan die altijd standaard kiest om hardware te vervangen (omdat het de snelste oplossing is voor hun om telefoons te repareren) Belsimpel kan beter zelf telefoons repareren en niet via 3e partij

levering

Ervaring van jorrit, toegevoegd op 26 mei 2015

hallo allemaal, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. ik had een galaxy s6 edge besteld bij belsimpel en ze garanderen dat je binnen 1 dag je toestel in huis. hebt maar het duurde 5 dagen! dus heb toen contact opgenomen met belsimpel, en hun zeiden dat de provider (hollandsnieuwe) het aanzoek maar niet wou accepteren. dus heb hollandsnieuwe opgebeld en dat gevraagd, maar hun zeiden dat ze niks binnen hebben gehad van belsimpel. dus heb belsimpel maar weer opgebeld en dat verteld uiteindelijk, hadden ze opnieuw een verzoek opgestuurd naar hollandsnieuwe en uiteindelijk toch goed binnen gekregen.

Positieve zaken bij Belsimpel, maar er zit een addertje onder het gras.

Ervaring van Nick, toegevoegd op 25 maart 2015

Goed om te weten! Positieve zaken bij Belsimpel, maar er zit een addertje onder het gras. Zal met het goede beginnen: Goede en overzichtelijke website waarop je interessante aanbieding kunt aantreffen. Bestellen en het dan aanleveren van alle benodigdheden voor contract, om ook een abonnement met toestel af te kunnen sluiten, verloopt vlotjes en soepel. Via mail krijg je vrij snel reactie en antwoord op je vragen. Ook bij wijzigingen achteraf geen probleem. Wordt meteen opgepakt en direct veranderd. Binnen een paar dagen wordt ook je bestelling en toestel thuis bezorgd. Nu komt het. Het toestel, in mijn geval de Samsung S5, zit goed verpakt. In de verpakkingsdoos tref ik de originele doos van de Samsung aan, maar met de verbroken originele seal. Deze was verstopt onder een andere soortgelijke seal. Bij reclameren via mail hierover wordt hierop geantwoord dat dit wel eens voorkomt. Belsimpel laat weten dat ze willen kijken of het juiste toestel wel in het juiste doosje zit!!! Ja zo ken ik er nog een paar. | Belsimpel geef ook aan zelf dan een nieuwe ââ?¬Å'Samsungââ?¬Â seal nadien weer aan te brengen. Op vragen om een nieuw toestel met originele fabriek seal toegestuurd te krijgen c.q. te willen te ontvangen blijft het dan ook stil of wordt niet op gereageerd. Terug sturen is wel mogelijk en wederom krijg je redelijk snel een ââ?¬Å'nieuweââ?¬Â gestuurd. Echter weer een die duidelijk eerder is open gemaakte en met nep seal. Bij nader bekijken van de inhoud en verder verpakking is meer dan duidelijk te zien dat deze niet nieuw is. Dit wordt je dus zonder meer als nieuw geleverd. Hoe zou je dit noemen? Kortom, als je een nieuw toestel met abonnement bij Belsimpel besteld is mijn ervaring dat je geen ongeopende doos krijgt en dus niet weet of je een gebruikt of zelfs een eerder al gerepareerd toestel toegestuurd hebt gekregen. Hiermee dus voor allen een waarschuwing om op te letten.

2de keer

Ervaring van peter, toegevoegd op 24 maart 2015

gaat altijd als gepland snel en simpel en wordt ook geleverd de volgende dag ik zou zeggen ga zo door niks te klagen hier en bestel bij BELSIMPEL

bericht

Ervaring van cocky stolk, toegevoegd op 16 maart 2015

Hier mijn ervaring met belsimpel geweldig wat een goed serviese snelle levering kan niet anders zeggen dan super goed. Groetjes Cock STOLK

Supersnelle levering

Ervaring van Agnes, toegevoegd op 27 augustus 2014

Wow er stond na 1 dag bezorgen en ik heb mijn nieuwe iphone ook echt na 1 dag gekregen. Telefoon was goed verpakt en ik beveel deze winkel aan.

Supersnel geregeld

Ervaring van Van Voren, toegevoegd op 11 april 2014

Binnen 2 dagen had ik mijn nieuwe gsm in huis. Had alle prijzen vergeleken op diverse sites maar Belsimpel kwam als goedkoopst uit de bus.Superblij toen de postbode aanbelde!

Trage levering

Ervaring van Viola A., toegevoegd op 13 februari 2014

Heb 3 weken gewacht op mijn nieuwe iphone. Meerdere malen contact gehad met belsimpel. Het lag niet aan belsimpel maar aan DPD, het bedrijf die moest bezorgen. Uiteindelijk is alles goedgekomen dankzij de inzet van belsimpel

sim onl besteld

Ervaring van Hakim, toegevoegd op 24 januari 2014

Goed bedrijf, sim only besteld, oude abonnement werd opgezegd. Simkaart werd snel geleverd.

» Belsimpel review

Mijn ervaring plaatsen